Hurjat 0.1g http://www.fineli.fi/food.php?foodid=606&lang=fiMaidossa on rasvaa joka hidastaa imeytymistä. Eli tilalle vesi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hurjat 0.1g http://www.fineli.fi/food.php?foodid=606&lang=fiMaidossa on rasvaa joka hidastaa imeytymistä. Eli tilalle vesi.
Joo, mutta siis toi soijaproteiini toimii palkkarissa ihan yhtä hyvin kuin hera vai?
Ei se ole se maidon rasva mikä sitä imeytymistä hidastaa. Onhan herassakin rasvaa, varsinkin halvemmissa konsentraateissa ja silti imeytyy nopeasti. Maito reagoi vatsahapon kanssa muodostaen sellasen kalvon vatsalaukkuun mikä hidastaa imeytymistä.Maidossa on rasvaa joka hidastaa imeytymistä. Eli tilalle vesi.
Käyttääskö kukaan sitte toa soijaa jos hera on "parempaa"? :DMelkein yhtä hyvin. Soija imeytyy kyllä nopeasti, mutta ei aivan niin nopeasti kuin hera. Samoin herassa on paljon haarautuneita aminohappoja, joiden saanti on erittäin tärkeää harjoittelun jälkeen.
Käyttääskö kukaan sitte toa soijaa jos hera on "parempaa"? :D
Kyllä sitä on hyvin minimaalinen määrä jos ottaa rasvatonta maitoa. Tuskin ihan pyöreä 0% mutta ei kuitenkaan varmaan enempää kuin 0,01% tms. Heroissakin on enemmän rasvaa.Maidossa on rasvaa joka hidastaa imeytymistä. Eli tilalle vesi.
Paljonko kalorit tulee olla plussa, jos bulkataan ns. "maltillisesti". Pudotin painoa 10kg enkä haluaisi kaikki hetkessä takaisin.
olen täältä lukenut että jos haluaa hyvää kehitystä salilta pitäisi olla kaloritkin vähän plussalla. Treenaan viikossa 3x salia ja 2-3x aerobista. olen juuri laihduttanut vajaa 30kg ja en haluaisi lihota läskinä mutta lihaksena kyllä miten vältän sen jos haluan tulosta mutta syönkin paljon. Tuossa on ruokavalioni mitä olen muutaman päivän käyttänyt onko tuo jees ??? http://forum.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=84633

Käytössä tällä hetkellä hera,malto ja creatiini palautus/massa juomana. Mitä muuta voisi vielä kylkeen ostaa esim tauriini,l-glutamiini, beta-alaniini tms? Mikä hyvää tavaraa ja kannattavaa ostaa?
Mulla on enkku aika paska :D mutta jotain sain selvää tosta mutta en paljoa. Voisiko joku lyhyesti vähän tulkata tuota. Olen siis ollut jo tässä 76kg painossa vajaat 2kk 76-78kg. Mutta en nää syytä miksi en voi samantien vaan alkaa syömään normaalisti eikä enään mitää kikkoja ja + miksi en voisi vetää 2 purkkii tonnikalaa? Pidän tonnikalasta + en käytä lisäravinteita joten saan siitä toisesta purkista myös 25g proteiinia

Sanokaas jotain hyviä iltapalaan lisiä rahkan lisäksi..
Olen nyt tässä syönyt rahkaa 250g ja sinne sekaan jogurttia, marjoja, mysliä, mutta tuntuu, että nälättää vielä noiden jälkeen..
Olen '' dietillä/ kiristely '' kaudella, joten mieluusti jotain suhkot vähäkalorista ja terveellistä..
Kiitos jos joku viitsisi vähän avittaa miestä mäessä!
Työskentelen on linja-asentajan eli kohtuu raskasta puuhaa, tulee töissä käveltyä semmoset 6 tuntia ja lavalle kiivettyä 1001 kertaa + illalla kuntosali tai juoksu lenkki. Laihuttaa pitäis semmoset 10kg.
Varsinainen kysymys
Töissä kun ei pääse mitään ihmeellisempiä aterioita veteleen niin, miltäs näyttää tämmönen "kenttälounas":
2 leipää (tuhatjyvä, linkosuo) margariinia, kinkkua, 5% polar juustoa
keitetty kananmuna
tonnikala purkki
TOTAL:547 kcal hh32% p29% r39%
Jotenkin tuntuis olevan aivan liikaa rasvaa? Miten sitä sais ales?