Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei tää mua niinkään vituta, mutta kun jotkut vääntää ylätaljaa HELLLLvetin moisilla heijareilla, saadakseen mahdollisimman rautaa ylös. Joillain meinaa melkeen ottaa pää lattiaan ku vedetään semmosilla heijareilla... pistää vaan välillä silmään :D

Ei tää mua niinkään vituta, mutta kun jotkut vääntää ylätaljaa HELLLLvetin moisilla heijareilla, saadakseen mahdollisimman rautaa ylös. Joillain meinaa melkeen ottaa pää lattiaan ku vedetään semmosilla heijareilla... pistää vaan välillä silmään :D

Mua vituttaa kans se ku varsinki salin ylätaljas joku käyttää niitä... vääriä tikkuja siihen pakkaan ja koko paska menee jumiin

Mua vituttaa kans se ku varsinki salin ylätaljas joku käyttää niitä... vääriä tikkuja siihen pakkaan ja koko paska menee jumiin

Jep. Käyn yhel semmosel puntilla välillä mis ei oo kaikkiin laitteisiin niit tikkui ja sitte niitä on sielä ympäri salin lattiaa. (jotkut ite tehty) sitte ne ei sovi johki ja lähe ettii vittu uutta jostai nurkista. :david:

Jep. Käyn yhel semmosel puntilla välillä mis ei oo kaikkiin laitteisiin niit tikkui ja sitte niitä on sielä ympäri salin lattiaa. (jotkut ite tehty) sitte ne ei sovi johki ja lähe ettii vittu uutta jostai nurkista. :david:

Meillä on käytetty mm ruuvimeisseleitä tikkujen tilalla :)

Meillä on käytetty mm ruuvimeisseleitä tikkujen tilalla :)

Noh, meiltä löytyy ruuveja, sitten on meisselin kärkiä... ja sitten on sellasia itse tehtyjä epämääräisiä hitsauspalloja mihin on laitettu joku naula :D Niin ja kaverilla napsahti alataljas vaijeri ja se lenti selälleen levypainoihin. että sellanen sali. Mutta se on oikeen punttisali, eikä mikään kuntosali :whip:

miks ärsyttää. Ei ne varaa ku jotain reisien loitontajii ja lähentäjii :D
Niit o kiva katella. (Jos on ikää tarpeeks 18+ ja ulkonäköä :D)

teinitytöt, jotka varaa laitteita istumista ja paskanjauhantaa varten. Ja se hihittely tietty..

Pari kertaa oon nähny tällasen joukon eksyneen käsipainoihin, se meni sit siihen et molemmat puhu aivan KOKOAJAN ja teki jtn hauiskäännön tapasta iha järkyllä heijarilla joku 40 toistoa eikä ees väsyny ja sitte onnellisenä lähti vetää:D

Sitte on kans monia ketkä tekee jollai tosi pienellä painolla mikä ei ees väsytä ojentajaa toivoen että kädet kiinteytyy :rolleyes:

Tähän mennessä on vituttanut eniten kun ei pääse edes kuntosaliin sisään.:curs:
Avain/kuntosali kortti tai kortinlukija ei toiminu kyllä vitutti kun pientä oravaa kun puolituntia runkslasin korttia lukijassa, hyvä etten pistäny lasiovea paskaksi.:evil: (poliisiasema kuntosalin naapurissa):D

Avain/kuntosali kortti tai kortinlukija ei toiminu kyllä vitutti kun pientä oravaa kun puolituntia runkslasin korttia lukijassa, hyvä etten pistäny lasiovea paskaksi.:evil: (poliisiasema kuntosalin naapurissa):D

Tähänki voin yhtyä, varsinki kiva joskus talvella seisoo ovella odottaas et joku tulee vastaanotosta avaamaan oven..

Se on kyllä helmeä ku koko päivän odotat ja suunnittelet illan treeniä, sitten kotona valmistaudut siihen puolipäivää syömällä hyvin ja katselemalla jotain motivaatiovideoita netistä, pakkaat kassin jo keskittyneesti, väännät treeniä edeltävät paskat ettei tuu kurat housuun kyykätessä, vedät latarin naamaan jossa on vitusti beta-alaniinia ja kofeiinia ja sitten poljet vitullisessa vesisateessa salin edustalle otat mg-kortin käteen ja vetäset sen lukijaan -> PUNAINEN VALO, et pääse sisälle koska olet unohtanut että kortin voimassaolo päättyi eilen. Salilla ei tietenkään enää ole henkilökuntaa paikalla eikä muutenkaan ristin sielua joka voisi ehkä hyvällä tuurilla päästää sisälle...

Siinä sitä sitten ollaan vitutus aivan maksimissa, beta-alaniini kihelmöi perkeleesti, kofeiinia on nautittu niin ettei edes unta saa moneen tuntiin.. Silmäilet ympäristöä etsien jotain mihin purkaa vitutus ja ahdistus ja sitten tulee se "FUUUUUUUUUUUUU....." -juttu siinä. Hiljaa ehkä itseksesi sanot pari kirosanaa ja poljet takaisin kotiin katsomaan telkkaria ja lihomaan.:david:

Salilla on aivan liian kuuma tämmöisinä päivinä. Housut ja paita liimaantuu kiinni ihoon, hiki valuu pitkin silmiä, painot ei pysy kädessä kun kämmenet hikoaa ja lisäksi haiset vielä ihan järkyttävän pahalle siitä hiestä johtuen:urjo:. Sitten kun treeni on ohi, niin istahdat hikeä tippuvana autoon, jossa 50 astetta lämmintä...

Salilla on aivan liian kuuma tämmöisinä päivinä. Housut ja paita liimaantuu kiinni ihoon, hiki valuu pitkin silmiä, painot ei pysy kädessä kun kämmenet hikoaa ja lisäksi haiset vielä ihan järkyttävän pahalle siitä hiestä johtuen:urjo:. Sitten kun treeni on ohi, niin istahdat hikeä tippuvana autoon, jossa 50 astetta lämmintä...
On muuten näillä keleillä lämmittelyn jälkeen aika vittumainen asentaa penkkipaitaa päälle :curs:

On muuten näillä keleillä lämmittelyn jälkeen aika vittumainen asentaa penkkipaitaa päälle :curs:

Mä en tänään meinannut aamuaerobisen jälkeen päästä shortseistani pois kun hiosti :D

Pari kertaa oon nähny tällasen joukon eksyneen käsipainoihin, se meni sit siihen et molemmat puhu aivan KOKOAJAN ja teki jtn hauiskäännön tapasta iha järkyllä heijarilla joku 40 toistoa eikä ees väsyny ja sitte onnellisenä lähti vetää:D

Sitte on kans monia ketkä tekee jollai tosi pienellä painolla mikä ei ees väsytä ojentajaa toivoen että kädet kiinteytyy :rolleyes:

Niimpä :puntti:

Viimeksi oli joku saatananmoinen joukkue niitä. Penkinkin varasivat paskanjauhantaa varten, lähtivät ne siitä onneks kun kysyi, ovatko tekemässä siinä jotakin. Jos ne vielä tulee niin aijon sanoa heidän valmentajalleen, että tytöille voisi sitten opettaa käyttätymissääntöjä, kuten että laitteita ei varata istumiseen.

Se, että ei pitää sekottaa painot keskenään. Esim. penkkien luona on vakiintuneet paikan niin 10, 15, 20, jne. levyille, niin miten vitun vaikeata on pitää ne siinä samassa järjestyksessa...

Penkkaajat jotka tekevät runkkutekniikalla ja hirveillä pompuilla sellaisia painoja ettei pysty edes täysillä keskittymään omaan treeniin, kun välillä stressaa koska joutuu joku juoksemaan apuun.

Mä en tänään meinannut aamuaerobisen jälkeen päästä shortseistani pois kun hiosti :D

Minä lähes hajoitin olkapääni ottaessani hikistä treenipaitaa pois päältä. Aloin vauhdilla riuhtaisemaan paitaa ja sehän jumitti päälle ja olkapää vääntyi ihan pirun kipeään asentoon.

Back
Ylös Bottom