Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tää mua niinkään vituta, mutta kun jotkut vääntää ylätaljaa HELLLLvetin moisilla heijareilla, saadakseen mahdollisimman rautaa ylös. Joillain meinaa melkeen ottaa pää lattiaan ku vedetään semmosilla heijareilla... pistää vaan välillä silmään :D
Mua vituttaa kans se ku varsinki salin ylätaljas joku käyttää niitä... vääriä tikkuja siihen pakkaan ja koko paska menee jumiin

No ku ei muut tee yli puolta tuntii! :DÄrsyttääkö muut kuin mopopojat jotka tekee yli puoltuntia penkkiä? :D
Jep. Käyn yhel semmosel puntilla välillä mis ei oo kaikkiin laitteisiin niit tikkui ja sitte niitä on sielä ympäri salin lattiaa. (jotkut ite tehty) sitte ne ei sovi johki ja lähe ettii vittu uutta jostai nurkista.![]()

Meillä on käytetty mm ruuvimeisseleitä tikkujen tilalla![]()
teinitytöt, jotka varaa laitteita istumista ja paskanjauhantaa varten. Ja se hihittely tietty..

teinitytöt, jotka varaa laitteita istumista ja paskanjauhantaa varten. Ja se hihittely tietty..

Tähän mennessä on vituttanut eniten kun ei pääse edes kuntosaliin sisään.:curs:
Avain/kuntosali kortti tai kortinlukija ei toiminu kyllä vitutti kun pientä oravaa kun puolituntia runkslasin korttia lukijassa, hyvä etten pistäny lasiovea paskaksi.:evil: (poliisiasema kuntosalin naapurissa):D
Tähän mennessä on vituttanut eniten kun ei pääse edes kuntosaliin sisään.:curs:
Avain/kuntosali kortti tai kortinlukija ei toiminu kyllä vitutti kun pientä oravaa kun puolituntia runkslasin korttia lukijassa, hyvä etten pistäny lasiovea paskaksi.:evil: (poliisiasema kuntosalin naapurissa):D

On muuten näillä keleillä lämmittelyn jälkeen aika vittumainen asentaa penkkipaitaa päälle :curs:Salilla on aivan liian kuuma tämmöisinä päivinä. Housut ja paita liimaantuu kiinni ihoon, hiki valuu pitkin silmiä, painot ei pysy kädessä kun kämmenet hikoaa ja lisäksi haiset vielä ihan järkyttävän pahalle siitä hiestä johtuen:urjo:. Sitten kun treeni on ohi, niin istahdat hikeä tippuvana autoon, jossa 50 astetta lämmintä...
On muuten näillä keleillä lämmittelyn jälkeen aika vittumainen asentaa penkkipaitaa päälle :curs:
Pari kertaa oon nähny tällasen joukon eksyneen käsipainoihin, se meni sit siihen et molemmat puhu aivan KOKOAJAN ja teki jtn hauiskäännön tapasta iha järkyllä heijarilla joku 40 toistoa eikä ees väsyny ja sitte onnellisenä lähti vetää:D
Sitte on kans monia ketkä tekee jollai tosi pienellä painolla mikä ei ees väsytä ojentajaa toivoen että kädet kiinteytyy![]()
Mä en tänään meinannut aamuaerobisen jälkeen päästä shortseistani pois kun hiosti :D