Huomasin tuossa kun aloin pitää ruokapäiväkirjaa tänään, että kahvia on mennyt 24 dl. Se vähän pelästytti. Kofeiinimääristä en tiedä sen enempää mutta ihan kulta katriinasta keittelen mitallinen per kupillinen ohjeen mukaan. Lisäksi tänään mennyt muutama kupillinen teetä, mutten ole sitä merkannut mihinkään ku en pistä joukkoon mittee ni ei se E% ja kalorilukemiin, joten siitä ei ole tarkempaa tietoa kuinka monta mukillista.
Toki kun pitkään oon kahvetta juonu runsaasti niin ei tuo kofeiinimäärä tunnu missään, mutta onko teidän mielestänne pakottavaa tarvetta vähentää juontia?
Kofeiinin yliannostuksen oireita ei tunnu olevan, eikä ole sitä perinteistä kahvinjuojien oiretta, närästystäkään, näkynyt nyt muutamaan kuukauteen kun muutin ruokavaliota 12 kiloa sitten dramaattisesti kohti terveellisyyttä.
Pistänpä samaan viestiin tiivistelmän päivän saldosta, miten sopii vähän lenkkeilevälle ja salia aloittelevalle laihduttajalle? Painoa mulla siis oli 98 kg tällä hetkellä ja rasvaprosenttia ainakin tarpeeksi, en osaa oikeen arvioida. Mutta voinette päätellä siitä jotain, että salia takana 5 vk, painoa 98 ja pituutta 182. Ennen tätä salitreeni/lenkkeilytouhua olen viimeksi liikkunut paremmin vuonna 2006 armeijan harmaissa.
Energiaa: 2042,8 kcal
Energiaprosentit:
Rasva 51,5 g 23 %
Hiilihydraatti 217,3 g 43 %
Proteiini 177,5 g 35 %