Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis täh?! Eikös treeni saa olla pitkä sillon kun voimaa haetaan ja sitkun massaa nii mieluummin lyhyempi ja eikös pitäs syyä enemmän kun kuluttaa?
Siis täh?! Eikös treeni saa olla pitkä sillon kun voimaa haetaan ja sitkun massaa nii mieluummin lyhyempi ja eikös pitäs syyä enemmän kun kuluttaa?
Ei se kipu ole onnistumisen mittari. Kyllähän se kertoo, että jotain on tehty, mutta ilman kipujakin kehittyy.
Pitääkö muuten voimareenissä vetää joka sarja loppuun vai jättää toistoja "pankkiin"?
Eli siis 5-6 toiston sarjoja ja niistä jätetään varastoon vai esim.8 toiston sarjoja ja käytännössä tehdään 5-6?Ei saa vetää loppuun. Maksimi toistomäärä sarjoissa about 5-6, sarjojen välillä palautus 3-5min.
Olen ajatellut päästä kesällä parempaan kuntoon (sekä keho että sydän) ja suunnitellut tuollaista ~2500 kcal ruokavaliota, mutta kuitenkin kasvan vielä(16v, 170cm) ja arvioitu pituus ~180cm(ei tietenkään välttämättä pidä paikkaansa) ja suunnitelmissa 6 kertaa viikossa lenkki juosten/pyörällä/rullaluistimilla ja puntti ~4 krt. viikossa. Eli kokonaiskulutus saattaa olla jopa yli 3000kcal, eli voiko tuollaisesta ~500kcal päivittäisestä kalorivajeesta olla haittaa pituuskasvulle?
Minulla olisi pieni ongelma ja tarvitsisin neuvoa.
Elikkä, toinen rintalihakseni on pienempi kuin toinen. Olen käynyt salilla useita vuosia ja tehnyt toistot puhtaasti, joten ihmettelen miksi toinen rintalihas on pienempi kuin toinen?
Kädellä kun ottaa "otteen" lihaksesta ja vertaa nii eroa on jonkun verran, edestäpäin sitä ei huomaa hirveästi, mutta sivuprofiilia kuin katsoo, ero on selvä. Voiko kyse olla jonkinlaisesta ryhtiongelmasta vai onko lihas vain selvästi pienempi kuin toinen. Kuinka korjaan asian?
Minulla olisi pieni ongelma ja tarvitsisin neuvoa.
Elikkä, toinen rintalihakseni on pienempi kuin toinen. Olen käynyt salilla useita vuosia ja tehnyt toistot puhtaasti, joten ihmettelen miksi toinen rintalihas on pienempi kuin toinen?
Kädellä kun ottaa "otteen" lihaksesta ja vertaa nii eroa on jonkun verran, edestäpäin sitä ei huomaa hirveästi, mutta sivuprofiilia kuin katsoo, ero on selvä. Voiko kyse olla jonkinlaisesta ryhtiongelmasta vai onko lihas vain selvästi pienempi kuin toinen. Kuinka korjaan asian?
Erilaiset kyykyt ja maastavedot.Ruoalla saa toki leveyttä alavartaloon, mutta mitkä liikkeet ois tehokkaimpia?