taitaapi olla sama asia.
Hmm, ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
taitaapi olla sama asia.
Noita kaikkia ei välttämättä kannata yrittää vetää kerralla. Sekoita arginiini vaikka mehutiivisteeseen, sillä pitäisi mennä alas. Leusiini ja glutamiini menee ihan siten että laitat lusikalla suuhun ja vettä päälle, mutta voi nekin johonkin pieneen vesimäärään sekoittaa.Olen yrittänyt vetää aina ennen treeniä arginiini+leusiini+glutamiini -setin, mutta ongelma on se, että se on niin jumalattoman paskan makuista.
Ilman vettä pelkkään tiivisteeseen. Kannattaa kokeilla erilaisia tiivisteitä, jotkut peittävät maun täysin. Olikohan se joku sitruuna tai lime tiiviste johon mä sekoittelin.Oon tuota mehuunkin koittanut sekoittaa, mutta aika kuraa on silti. Vai tarkoitatteko, että sekoittaa pelkkään tiivisteeseen, ilman vettä?
Olen yrittänyt vetää aina ennen treeniä arginiini+leusiini+glutamiini -setin, mutta ongelma on se, että se on niin jumalattoman paskan makuista. Laatta meinaa lentää joka kerta ja sen takia tulee vähän luistettua noiden ottamisesta. :urjo:
Onko kellään tietoa, löytyykö noita kapseli-/tablettimuodossa? Arginiinithan voisi ottaa esim. GH Stackista ja leusiinit jostakin BCAA-kapseleista, mutta mites tuo glutamiini? En itse ole ainakaan törmännyt kuin jauhemuodossa olevaan glutaan. Olisi vähän helpompi kuljettaa töihin mukaan nuo tabletit, kun yleensä menen treenaamaan suoraan töistä...
Reco2:seen on lisätty nyt glutamiinia 5g, josta L-glutamiinia on 3g. Huomasin tän kun ostin tänään uuden satsin tota. Ennen käytin L-glutamiinia palkkarin seassa n. 5g, mutta nyt se onkin laitettu sinne valmiiksi. Miten mun tulis nyt ottaa jatkossa tota L-glutamiinia? Pussin kyljessä varotiellaan että suositusta ei saa ylittää.
Ainoa oikea ero siis on raejuuston vaihtuminen jogurttiin. Sitten ehdottomasti raejuustoa, koska proteiinit on aika vähissä tuossa ateriassa. Ei ole muuten paljon eroa noiden rasvojen tai juustojen välillä, kun määrät on noin vähäisiä. Eikä myöskään ole paljoa merkitystä vaihtaa maito (33 kcal) veteen. Reilumminkin saisi syödä jos kasvaa haluaa.1. 100-150g rasvaton raejuusto, puuroa(yleensä 4-viljan tai ruis) n. 3,5 dl, n. 1tl rypsiöljyä, 1 vaasan kuitunkunkku/ruisleipäviipale johon viipale 17%juustoa, 1 dl rasvatonta maitoa. Sitte kirsikkatomaattia joku 4 kpl + kurkkusiivuja, pari lasia vettä.
2. 1 A+ jogurtti, 3,5 dl puuroa johon 1tl margariini(60%), 1 kuitukunkku/ruisleipäviipale johon viipale keskirasvasta juustoa(22%), pari lasia vettä, ja tietty noi samat rehut tohon.
Rasvojen osuus riippuu vähän sun energiantarpeesta, mutta pääosin sellanen 30% päivän energiatarpeesta olisi hyvä olla rasvoja. Noihin tyydyttyneisiin/tyydyttymättömiin rasvoihin löyty tällänen vastaus wikipediasta kun laittoi vaan googleen hakusanan "tyydyttyneet rasvahapot":Paljonkos rasvojen osuus kannattais olla kokonaisuudesta, ja mikä olisi optimaalinen suhde, tyydyttyneinen, kertatyydyttymättömien ja monityydyttymöttmien rasvojen suhteen?
Onko liiallisesta sokerista haittaa?
Elikkä Malto6 kannattaa jättää ennemmin lenkin jälkeen nautittavaksi?