Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia vastauksista!
Eipä ole lättäjalkoja, laitoinpa sitten Converset tulemaan, 30e sisältäen postikulut hintaan. ;)
Nyt sitten odotellaan, ainakin vaikuttaa tosi kevyiltä reenaamiseen, joka on plussaa.
Ihan turhaan kokeilet. Mulla on ollu viimeiset kymmenen vuotta sisäpelikengät, enkä ole muuta ikinä kaivannut. Niillä samoilla kengillä on kyykätty ja vedetty parisataa, ja enempää en tule varmaan ikinä nostamaankaan. Hyvin on pärjätty.Hmm, itsellä moiset ollut käytössä. Pitäisiköhän kokeilla miltä jotkin muut tuntuisivat reenissä.
Ihan lättänät on, ja kova pohja. Hyvin on toiminu omasta mielestä. Ehkä kun en ole mitään ongelmaa huomannu missään liikkeessä niin näillä mennään edelleen.Ihan turhaan kokeilet. Mulla on ollu viimeiset kymmenen vuotta sisäpelikengät, enkä ole muuta ikinä kaivannut. Niillä samoilla kengillä on kyykätty ja vedetty parisataa, ja enempää en tule varmaan ikinä nostamaankaan. Hyvin on pärjätty.
E: En sitten tiedä millaisia Marde tarkoitti, mutta nää mun tossut on ihan lättänät. Sellaiset korkea- ja pehmeäpohjaiset lenkkarit onkin kyllä aika huonot ja aika äkkiä vaarallisetkin.
Mä en ainakaan pysty suosittelemaan niskan takaa punnerrusta. En näe siinä mitään etua edestä tehtyyn verrattuna. Hiukan enemmän siinä on sivuolkapäät mukana, mutta siihen sitten jääkin. Jos tuntuu pahalta, niin vaihda vaan suosiolla edestä tehtyyn versioon. Se ei ole yhtään sen huonompi.Teen niskan takaa, luin juuri tätä threadiä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=1988 ja joku ainakin mainitsi että niskan takaa saattaa oottaa olkapäihin vähän ilkeästi joskus.
Perse penkkiin, selkä kaarelle...Kysyisin sitä, että kannattaako penkkipunnerruksessa jättää selän ja penkin väliin sellanen rako? Onko siitä haittaa selälle, tai sitten nostaa jaloilla selkää ja pebaa ilmaan ja yläselkä penkkiin kiinni ja siitä nostaa?
Okei, kiitti.Perse penkkiin, selkä kaarelle...
Tuolla on opetettu hyvin.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40462

mikset alottaisi 2-jakoisella,tulee kroppa 2 kertaa viikkoon ja suht kovaa saa kummatkin treenit samalle lihasryhmälle vetää

Ja miksi 2-jakoista ei voi tehdä, jos kerkeää salille vain kolmesti viikkoon. Tällöin tulisi se 1.5 kiertoa viikossa.Hyvä idea kyllä, mutta aikaa käydä salilla juuri se kolmesti viikkoon, niin se 3-jakoinen olisi nyt parempi. Mutta pitää tuokin laittaa harkintaan jos se jotenkin onnistuisi.![]()
Kysymys onkin nyt, että kun kolmijakoisessa lihasryhmä mennään läpi vain kerran viikkoon, niin onko se sitten kevyempi ohjelma? Vai onko nyt niin, miten epäilen, että olisikin tehokkaampaa kun kerran viikossa oikein antaumuksella jokainen lihasryhmä rasitetaan, kuin että se otetaan kolme kertaa viikossa "ei niin syvällisesti". Itse en vaan voi uskoa että se yksi kerta per lihasryhmä per viikko riittäisi, mutta jos joku kokenut karju haluaisi sivistää niin kiitoksia!
Toivottavasti joku ymmärsi mistä nyt on kyse![]()