Onkos kalaöljy vielä käytettävää, jos se on ollut huoneenlämmössä 1-2 kk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No juo sitten vaikka maitoa.Aamu- ja iltapalaani yleensä kuuluu jogurtti, sitä menee varmaan desi tai kaksi kerralla. Onkohan liikoja kaloreita ja kovia rasvoja ajatellen huono juttu, jos en käyttäisikään enää rasvatonta jogurttia? Siihen kun käytetään liivatetta - ainoa asia joka pilaa mun ruokahalun, minua ei kiinnosta syödä suolia, aivoja, nahkaa eikä jänteitä.
Aamu- ja iltapalaani yleensä kuuluu jogurtti, sitä menee varmaan desi tai kaksi kerralla. Onkohan liikoja kaloreita ja kovia rasvoja ajatellen huono juttu, jos en käyttäisikään enää rasvatonta jogurttia? Siihen kun käytetään liivatetta - ainoa asia joka pilaa mun ruokahalun, minua ei kiinnosta syödä suolia, aivoja, nahkaa eikä jänteitä.
Onkos kalaöljy vielä käytettävää, jos se on ollut huoneenlämmössä 1-2 kk?
No juo sitten vaikka maitoa.

Lukasin vähän vituilleen ton sun kysymyksen. Tosiaan Alyssan ehdottama Bulgarian jogurtti voisi olla siinä tapauksessa ihan jees.No tuskinpa yksi leipä tai lautasellinen puuroa ja maitolasi nälkää pitää. Kysyin tuosta jogurtista vain.![]()

Aamu- ja iltapalaani yleensä kuuluu jogurtti, sitä menee varmaan desi tai kaksi kerralla. Onkohan liikoja kaloreita ja kovia rasvoja ajatellen huono juttu, jos en käyttäisikään enää rasvatonta jogurttia? Siihen kun käytetään liivatetta
Onko kanamunissa hyvää rasvaa?
Meinasin että jos vetäisin rypsiöljyn sijasta kananmunia?
Kumpi parempaa, moni- vai kertatyydyttämättömät ja tyydyttynyttä rasvaa EI saa syödä?
Hiilihydraattipitoisen ruoan tai juoman nauttiminen ennen tai jälkeen harjoittelun kohottaa insuliinipitoisuuksia ja vähentää näin lihasten hajoamista vaikuttamatta suuresti proteiinisynteesin kasvuun. Kokonaistuloksena on lihasmassan ylläpito tai vain pieni kasvu.
Täällä jossain oli linkki mistä pystyi lataamaan kalorinlasku ohjelman. Sattuuko kukaan muistamaan missä se on.
Täällä jossain oli linkki mistä pystyi lataamaan kalorinlasku ohjelman. Sattuuko kukaan muistamaan missä se on.
Ää, mun dieetti ei edisty minnekään. Viimeiset 1,5 kg on tiukassa, eikä tämä diettailuruokavalio toimi. Ilmeisesti kalorit ovat turhan alhaalla. Paino on noin 51,5 kg ja viiskyt tavoitteena, kun masusta pitää vielä kiristyä. Nyt olen mennyt 1000 kalorilla, eikä paino alene minnekään. Syynä on varmaan myös rasvan vähyys.
Aamiaisena on normaalisti 2,5 dl kaurapuuroa, 100 g luonnonjogurttia, mehukeittoa 200 g + omena. Puuroon "voisilmä". Lounas mennään aikalailla salaattilinjalla, välipalana jogurttia + omenaa ja mehukeittoa, iltaruuaksi kalaa/kanaa/lihaa kasvisten kera tai jotain laatikkoruokaa + kasviksia. Jälkkäriksi esim. hedelmä-jogurtti-mehukeitto-combo. Iltapalaksi manteleita noin 15 g, raejuustoa, jogurttia ja mehukeittoa. Punttia edelleen 4 krt viikossa ja kaksi lenkkiä päälle. Joskus ulkoilen iltaisin puntin jälkeen, mutta muuten kevyttä liikuntaa. Tai sit mä syön sittenkin liikaa, vaikka näpyttelen aika tunnollisesti kalorit laskuriin.