http://shine.yahoo.com/channel/food/strangest-new-food-concept-cooking-with-semen-347495/
Rohkea rokan syö, vai miten se oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://shine.yahoo.com/channel/food/strangest-new-food-concept-cooking-with-semen-347495/
Tuo pitkään uunissa pitäminen tekee siitä aina hieman kuivahkoa, hyvää silti. Itse kun duunaan aasialaisia kanaruokia niin paistan kanafilettä vain noin minuutin ja haudutan toisen. Lihasta tulee uskomattoman pehmeää, aivan kuin banaania pureskelisi.
Tuossahan minä sitä hieman tarkensin. Nuudeleita voidaan tehdä vehnästä, riisistä, pavuista, tapiocasta ja vaikka sun mistä. Tietenkin väri, maku ja koostumus vaihtelee. Toi vermiselli ei maistu yksinään yhtään millekään.Mua on jo pitkään mietityttänyt, että eroaako vermiselli jotenkin tavallisesta nuudelista ja miten se eroaa?
Juu, itse olen huomannut että curryyn kannattaa laittaa raakoja kanapaloja kiehuvaan liemeen.tuosta kanasta. ite olen nykyisin alkanut keittämään kanat kastikkeisiin. tykkään enemmän mausta ja koostumuksesta. esim. green currya tms aasiahässäkkää tehdessä en edes ruskista, vaan heittelen saksilla rintafileistä leikkamani kimpaleet suoraan kiehuvaan kastikeliemeen.
Tuossahan minä sitä hieman tarkensin. Nuudeleita voidaan tehdä vehnästä, riisistä, pavuista, tapiocasta ja vaikka sun mistä. Tietenkin väri, maku ja koostumus vaihtelee. Toi vermiselli ei maistu yksinään yhtään millekään.
Tossahan Dopey heitti reseptin raitaan ja kertoi sitä tehneensä :jahas:
No sittenhän tämä tilanne oli odotetustikin odottamaton :DEn klikannu ku kaks noista linkeistä auki, enkä osannut yhdistää sanaa Rai raitakastikkeeseen. Me noob, sry.
Yeeesss, ja opin nyt sitten senkin :dance:No sittenhän tämä tilanne oli odotetustikin odottamaton :D
Joo varsinkin tuo Palak Paneer oli erinomaista. Juustona käytin Ingmanin munajuustoa kun Valion kotijuusto oli päässyt loppumaan. Jos juuston haluaa väsätä itse, niin tässä helpoin vastaantullut ohje: Intialaiset tytöt tekevät paneer juustoa.Hienoa, tulostinpas noi talteen ja pitänee tehdä joku päivä. Inkkarisafka on hyvää.
Kurssi: 090794 Purkkiruokaa, taso 1
Kurssin kesto: 16.03.09 - 16.03.09
Kokoontumisajat:
Maanantai 17:00 - 20:00
Kevätlukukaudella 1 opetuskertaa 4 tuntia
Opetuspaikka: Mäkelänkatu 45
Mäkelänkatu 45
00550 HELSINKI
Luokka: opetuskeittiö
Opettaja: Ovaskainen Elina
Kurssin hinta: 12.00 €
Osallistujamäärä: vähintään 10, enintään 12, nettikiintiö 8
Hyväksytyt: 5
Opetusohjelma: Purkkiruoat ovat hyvä hätävara kaapissa ja niitä voi käyttää myös ruoanvalmistuksessa monipuolisesti. Purkeista löytyy niin papuja, vihanneksia, lihoja, kaloja kuin valmiita aterioitakin, kukapa ei olisi joskus maistanut purkkihernekeittoa! Purkkiruoka on mainio apu kiireiselle kokkaajalle ja kesämökkeilijälle, sillä kaikkea ei tarvitse eikä ehdi aina tehdä alusta alkaen.
Yleiskuvaus: Kurssilla käytetään erilaisia purkkiruokia sekä puolivalmisteita ruoanvalmistuksessa.