Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikki meni ok kuntotestissä, vaikka etukäteen pelkäsin juuri sitä. En edes ollut mitenkään poikki sen jälkeen. Psykologisissä kusin päässälaskut ja sitten muuten sen tiivistelmän. Menee varmaan aika tiukoille jatkoon pääseminen.

Toivottavasti kuitenkin päästään, kummatkin!

Kaikki meni ok kuntotestissä, vaikka etukäteen pelkäsin juuri sitä. En edes ollut mitenkään poikki sen jälkeen. Psykologisissä kusin päässälaskut ja sitten muuten sen tiivistelmän. Menee varmaan aika tiukoille jatkoon pääseminen.

Toivottavasti kuitenkin päästään, kummatkin!

Kyllä mulla meni tiukoille esim. penkki ja uinti. Penkin valvoja toivotti tervetulleeks salille harjoittelemaan, jos kouluun pääsen. Ja aion tietenkin jatkaa harjoittelua. En ole koskaan eläessäni ollut näin hyvässä kunnossa. En voi sanoa, että olisin tyytyväinen kuntokokeeseen, mutta uskomaton juttu, että selvisin siitä. Toivotaan, että päästään haastattelussa näyttämään, mihin meistä on.

Moro!

Tiinatiina, mäkin olin perjantain B2 ryhmässä -tyttö olen mäkin. :D

Olen ihan samaa mieltä teidän kaikkien kanssa, että tiivistelmä oli tosi vaikea!:( Mullakin meni aikaa ekat 20min tankatessani päähäni, mitä siinä oikein sanotaan ja sitten oli jo pakko aloittaa jotain kirjoittaan, vaikka en mitään kyllä tajunnut.:( Toivottavasti arvostelija ottaa tekstin vaikeuden huomioon, ja olisin edes jotain siitä tajunnut hänen mielestään..apua!
Muuten mulla meni testit hyvin -toivottavasti ei sitten kaadu tohon tiivistelmään!

Parin viikon päästä sitten tulee vastaukset, vaikea odottaa sinne asti. Montakohan naista oli torstaina,8.päivänä testeissä -tietääkö joku?
Olisi kiva, jos porukka ilmoittelisi tuloksen saatuaan, miten kävi.
Nyt sitten parin viikon jännittäminen edessä.:hyper:

Niinpä. Kamalaa sanoa, mutta melkein sitä toivois muidenkin ryssineen tiivistelmäosion, niin sen arvostelu olis suopeampaa. Täysien pisteiden saaminen ainakin omalla kohdalla on sula mahdottomuus joka tapauksessa. Sen sijaan sen kirjoitelman kirjoittaminen oli ihan mukavaa puuhaa.

Ja se kirjallinen koe... En osannut vastata kaikkiin kysymyksiin ihan oikein. Aika tavalla nippelitietoa sielläkin kyseltiin. Jos nyt edes 2/3 sais siitä.

Jos tässä haussa ei tärppää, niin minusta saa (Tampereen seudulla) treeniseuraa seuraaviin kokeisiin, joihin voin osallistua (eli siis vuoden 2010 ensimmäisiin kokeisiin). ;)

Materiaali josta tiivistelmään käytetään saa ilmeisesti olla esillä tiivistelmän teon ajan. Vai kerätäänkö se pois jonkun tietyn ajan jälkeen? Jos kerätään pois, niin olisi aika haastava.
Millä lailla porukka harjoitteli tiivistelmän ja aineen tekoa?

Materiaali oli käytettävissä koko kirjoittamisen ajan tiivistelmässä. Kirjoitelmassa materiaalia ei saanut pitää.

Itsellä tuli lähinnä hesarista leikeltyä artikkeleja joita lyhentelin. Etiikkakirjasta valitsin kappaleiden otsikoita joista kirjoittelin kirjoitelmia.

Juuri näin. Eli kirjoitelmassa annetaan kaksi aihetta, joista toisesta kirjoitetaan. Aiheet tulevat suoraan koemateriaalina olevasta etiikkakirjasta.

Heissan kaikille!

Tämän threadin myötä rekkauduin Pakkikselle. Olen seurannut keskustelua aktiivisesti, mutta josko nyt avaisi oman sanaisen arkkunsa!

Eli, olen 32 v nainen Etelä-Suomesta. Kutsumusammattina poliisi. Aikanaan en voinut hakeutua kouluun huonon näön takia ja kun näkö korjattiin vuonna 2000, olin jo ajautunut toiselle alalle ja haaveet unohtuneet. Noh, jatkokouluttauduin työn ohessa tradenomiksi, 3,5 vuotta elämästä meni vain työlle ja opiskelulle. Valmistuin 2005 hyvin arvosanoin kylläkin, mutta samalla tiedostaen, että ikinä en halua ko. alan töitä tehdä.

Tästä alkoi itsetutkiskelun aika, jota kesti kolmisen vuotta. Olin ylipainoinen, huonokuntoinen ja ikääkin alkoi jo olla, joten ainoa haaveammattini tuntui mahdottomalta saavuttaa. Silti ajatus ei jättänyt rauhaan. Kolme vuotta meni ja lopulta tajusin, että minun on pakko lähteä tavoittelemaan unelmaani tai kadun loppuelämäni.

Marssin kuntosalille, kerroin päämäärästäni ja minulle laadittiin ruokavalio sekä saliohjelma tavoitetta silmällä pitäen. Tämä siis viime syksynä. Koska urakka on suuri, on alustavana tavoitteena olla ensi syksynä sellaisessa kunnossa, että kuntotestit menevät 110 % varmuudella läpi. Edistystä on jo tapahtunut kivasti, painoa lähtenyt, penkkitulos jo nyt kuntotestiluokkaa jne. Itsetunto ja into senkun kasvavat kehityksen edetessä!

Tällainen tapaus täällä, pienin askelin kohti unelmaa!

Back
Ylös Bottom