Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänää taas.. joku muija katteli siin selän takan ku kaveri teki taljaa (lämmitteli) sit heitti painot kehiin ja käväs hakees vettä, niin jo se perkeleen muija siihen änki vaikka näki et tuli heti takas..
Siin se sit istuskeli itte kaikkien sarjojen ajan mitä teki...
TEKI MIEL MENNÄ SANOO JOTAA!!! että näin tänään :D
Eikös tollasessa tilanteessa kuitenkin suht inhimillistä olisi avata se oma suu (tai kaveri omansa) ja sanoa ystävällisesti, että sori, mulla oli siinä kesken tms. Kyllä tuo on ainakin itellä aina toiminut. Ei siellä salilla tartte ihan tuppisuuna olla ;)

Eikös tollasessa tilanteessa kuitenkin suht inhimillistä olisi avata se oma suu (tai kaveri omansa) ja sanoa ystävällisesti, että sori, mulla oli siinä kesken tms. Kyllä tuo on ainakin itellä aina toiminut. Ei siellä salilla tartte ihan tuppisuuna olla ;)

Näinpä :D

Mutta enpä puuttun siihen asiaan kun en ite treenan siinä.. ketutti vaa kaverin puolesta :)

Tällä hetkellä korvaavat treenit vituttaa... Siitä on jo 2kk, ku viimeks päässy normaalisti treenaamaan.
Normaalisti ruuhka-ajalla treenaus.

On sanottu varmaa sata kertaa tässäkin tredissä mutta voi jumalauta, että nuo paskanjauhajat salilla saa veren kiehumaan. Tänään olin kovaa jalkatreeniä vääntämässä ja joku keski-ikäinen femakkoämmä ja hieman nuorempi hintahtava äijä jauhoi paskaa aivan helvetin kovalla äänellä yli tunnin putkeen. Siis paskanjauhanta ei keskeytynyt tunnin aikana jumalauta sekunniksikaan! Ei sekunniksikaan! Sali oli muuten tyhjä ja radiokin kiinni, joten taustamelukaan ei auttanut. Keskittyminen aivan vituillaan ja niin myös treeni.

Minkä vitun takia sinne salille pitää edes tulla jos ei ole aikomustakaan treenata vaan jauhaa paskaa ja pilata muiden treeni. :curs:

Pari päivää sitten menin salille ja katoin, että jalkapuolella oli laitteet varattu. (pari naishenkilöä) Menin sitten lämmittelemään n. 10 minuutiksi ja tulin takas, niin edelleen ne naiset oli siellä juttelemassa. (Melko pieni sali) Venasin sitten vielä 10mni siinä salilla ja katoin, ku ne ei tehnyt mitään muuta ku jutteli. Menin sitte kysymään, että onko se reidenojennus laite vapaana siinä, niin sano vaan, että on just menossa siihen. Sitten venailin vielä 10min, jonka aikana se nainen teki sillä yhen sarjan ja lähti sitten pois. kaiken muun ajan jauho siinä kaverinsa kanssa paskaa ja mä venailin 25min...

Viime viikolla kun otin selkää joku helvetin hyvän näköinen blondi tuli koko ajan juttelemaan ja yritti pyytää kahville. Eikö se ämmä nyt nähnyt et mulla oli treenit kesken, nyt en varmanakaan lähde sen kanssa minnekään!:rolleyes:

Viime viikolla kun otin selkää joku helvetin hyvän näköinen blondi tuli koko ajan juttelemaan ja yritti pyytää kahville. Eikö se ämmä nyt nähnyt et mulla oli treenit kesken, nyt en varmanakaan lähde sen kanssa minnekään!
hahahaaa :D putosin tolle

Pari päivää sitten menin salille ja katoin, että jalkapuolella oli laitteet varattu. (pari naishenkilöä) Menin sitten lämmittelemään n. 10 minuutiksi ja tulin takas, niin edelleen ne naiset oli siellä juttelemassa. (Melko pieni sali) Venasin sitten vielä 10mni siinä salilla ja katoin, ku ne ei tehnyt mitään muuta ku jutteli. Menin sitte kysymään, että onko se reidenojennus laite vapaana siinä, niin sano vaan, että on just menossa siihen. Sitten venailin vielä 10min, jonka aikana se nainen teki sillä yhen sarjan ja lähti sitten pois. kaiken muun ajan jauho siinä kaverinsa kanssa paskaa ja mä venailin 25min...
jätät kato tollaset naistenlaitteet väliin ja rupeet suoraan kyykkäämään ;)

Ehdottomasti eniten potuttaa se, kun asiallisesti kysytään tarvitsetko välttämättä kyykkyhäkkiä hauiskääntöihin ja vastaus on: "Joo, ei mee kauvaa." Järjenkäyttö on aina suotavaa. Hauiskääntöä tangolla voi tehdä vaikka suihkutiloissa tai pohjelaitteessa. Ainut paikka missä kyykkyä voi tehdä on kyykkypaikalla.

Muutenkin tollaset 'Voinko tehä välissä? Et'- jutut on aika käsittämättömiä. Tietenkin on tilanteita ettei ole järkevää vuorotellen tehdä ja pelleillä niiden kiekkojen kanssa, mutta yleensä...

Itseäni vituttaa tämä jatkuva syömisen tarve. Tuntuu, että ruokaa tulee nenästä ja korvista pihalle eikä riitäkkään prkl.

Olin tekemäs niskantakaa punnerrusta tuolilla istuen ja sarjan välis kävin hakee vettä nii sit joku ~30v nainen meni siihen tuolille... sanoin että ''anteeks , mutta mulla oli sinä sarja kesken'' se katto mua hetken ei sanonu mitää ja jatko omiaan... Katoin siinä sitä ehkä 15 sec ja totesinpas ääneen siinä sen naisen vieressä kaverille että ''Voi vittu mikä kusipää''. Sit se nainen sano että ei noin puhuta aikuiselle... Aloin kiroilee ääneen ja viimesen sarjan tekemättä ... Ei vittu ku semmosiiki pitää olla... vittu silläki päässä jotai vikaa?

Olin tekemäs niskantakaa punnerrusta tuolilla istuen ja sarjan välis kävin hakee vettä nii sit joku ~30v nainen meni siihen tuolille... sanoin että ''anteeks , mutta mulla oli sinä sarja kesken'' se katto mua hetken ei sanonu mitää ja jatko omiaan... Katoin siinä sitä ehkä 15 sec ja totesinpas ääneen siinä sen naisen vieressä kaverille että ''Voi vittu mikä kusipää''. Sit se nainen sano että ei noin puhuta aikuiselle... Aloin kiroilee ääneen ja viimesen sarjan tekemättä ... Ei vittu ku semmosiiki pitää olla... vittu silläki päässä jotai vikaa?

Mikäli nyt sain oikean käsityksen tarinasta, niin kyllä sulle ois pitäny ihan isän kädestä remmistä antaa. En käsitä mitä väärää nainen teki. Ite aloit syyttä aukomaan päätäs ja nainen vastasi asiallisesti niin kuin pitääkin. Lapset pois salilta IMO.

Mikäli nyt sain oikean käsityksen tarinasta, niin kyllä sulle ois pitäny ihan isän kädestä remmistä antaa. En käsitä mitä väärää nainen teki. Ite aloit syyttä aukomaan päätäs ja nainen vastasi asiallisesti niin kuin pitääkin. Lapset pois salilta IMO.

Juu samaa mieltä hieman asiattomalta kuulostaa ainakin omalle kohdalle toi.. tuskin sunkaan sekunnilleen tarkka palautus menee pilalle jos toinen siinä välissä tekee ja kuitenkin NAINEN niin jotain käytöstapoja

Jaahas, eli jos nuori jannu treenaa salilla, niin sen laitteen voi aikuinen varata siltä pois ja leikkiä sen jälkeen puhekyvytöntä, kun toinen asiallisesti huomauttaa, että oli sarja kesken?
Itsekkäät ihmiset pois salilta IMO, ei luulisi olevan vaikeaa huomioida myös muita salilla kävijöitä.

En paljon hattua nosta miehelle, joka naiselle kehtaa tolleen kiukutella. Sinähän se salin omistat, tottakai...

Mut joo, jos on kesken niin on ihan kohteliasta kysyä. Mut ehkä olit riehunu paikalla jo sen verran kauan, että nainen koki sen riittäneen?

En paljon hattua nosta miehelle, joka naiselle kehtaa tolleen kiukutella. Sinähän se salin omistat, tottakai...

Tuskin moni mieskään arvostaa tuollaista naista :piis: . En puhu siis sinusta :)

Ei varmasti salia omista, mutta kaikille mukavempaa, kun ollaan reiluja, eikä viedä toisten laitetta ja leikitä mykkää?

Minkä ihmeen takia et voi hakea sitä vettä valmiiksi pulloon, ennen kuin aloitat treenin. Jos käyt välillä hakeen sitä vettä, niin mä ainakin tulkitsen sen tilanteen niin, että sä et enää tee siinä, jolloin menisin siihen itse tekemään kysymättä mitään lupaa. Eikä se olisi edes epäkohteliasta.;)

Back
Ylös Bottom