Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan semmonen kysymys että voiko dietin aikana saada max tuloksia nostettua ? is it possible ??? lihasmassan hankita nyt ei onnistu mutta voiko nykyisiin "lihaksiin" saada lisää potkua ?
Joo mutta voin melkeen sanoa että se on todella vaikeaa. Sillon pitää olla kaikki palaset kohdallaan. Mielummin totuttelisin dietillä siihen ajatukseen että yritetään ylläpitää tuloksia ja selvitä mahdollisimmat vähin tappioinVoi.
Joo mutta voin melkeen sanoa että se on todella vaikeaa. Sillon pitää olla kaikki palaset kohdallaan. Mielummin totuttelisin dietillä siihen ajatukseen että yritetään ylläpitää tuloksia ja selvitä mahdollisimmat vähin tappioin
:dance2:

No kyllä mä sen tiedän. Itellä ainakin kääntyy kehitys laskun heti kun kalorit menee miinuksen puolelle...Kyllä sitä maksimivoimaa saa ylös laihdutuskuurillakin. Voiman kasvu johtuu hermojen paranemisesta eikä lihaksen kasvusta(dieetillä). Itsellä ainakin nousee dieetillä sarjapainot![]()
Et oo tainnu venytellä 'kiertäjäkalvosinta'?
Kannattaa antaa olkapään levätä vaikka viikon, kattoopi sitten jos se vaikka parantuisi
E: unohdin kysyä, että sopiiko Kreatiini ja Glutamiini dietille?
..kertokaas mistä johtuu sellanen että penkissä ja erityisesti vinopenkissä toisen käden hauis kevyesti muljahtaakun nostaa tangon telineestä. voiko se jotenkin liittyä olkapää vammoihin joita minulla on ollut
Heitä ohjeen mukaan (tavallisesti se on se 30g) jauhoja veteen tai maitoon (ite laitan maitoon) ja sekoita :D.Oon tunari, nii valaiskaahan mua... En oo iha varma miten toi lisäaineet tehää :D Tai siis, mul on niitä, oon vaan lisänny vähä veteen ja sitte ottanu sillee, joskus en oo saanu ees tiettyjä alas asti...
Osaakos joku neuvoa? Mul on shaker ja protskujauhoo.
Siis laitat vaan vettä ja protskujauhoa shakeriin ja sekoitat hiukan aikaa. Esim. kaakaojauhetta voi laittaa hiukan sekaan, jos ei pelkkä protsku mene alas.Oon tunari, nii valaiskaahan mua... En oo iha varma miten toi lisäaineet tehää :D Tai siis, mul on niitä, oon vaan lisänny vähä veteen ja sitte ottanu sillee, joskus en oo saanu ees tiettyjä alas asti...
Osaakos joku neuvoa? Mul on shaker ja protskujauhoo.

Heitä ohjeen mukaan (tavallisesti se on se 30g) jauhoja veteen tai maitoon (ite laitan maitoon) ja sekoita :D.
Ja jotkut vaan oikeesti maistuu niin pahalta ettei miktään rajaa :D
Mitäs lisäravinteita sulla on?
Kokeiles eritavalla maustettuja (omat lempparit on suklaa ja vanilja :D)
Joo, siis ei se suklaa mullakaan oikee maistu vedessä... Maidossa se on paljon parempaa. ja jos ei mee vieläkää alas nii heitä vaikkaa tyyliin kaakao jauhetta sekaan niinkuin justerr sanoSoyta en siis alas saa..
Nyt mul on Whey Protein Mix, suklaa. Oon nyt yhen kerran ottanu, vedellä. Mut ei suklaalle oikee maistunu, oikeestaa vähä pahalle.
Eikäös voi sokerilla tai vaik marjoilla tai jollakin vähän makua antaa?
(marjoilla, wtf, marjoja vedessä...)
Maito kyllä kuulostaa paremmalle kuin vesi
Siis laitat vaan vettä ja protskujauhoa shakeriin ja sekoitat hiukan aikaa. Esim. kaakaojauhetta voi laittaa hiukan sekaan, jos ei pelkkä protsku mene alas.
edit. Minuuttikaupalla myöhässä.![]()