Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänään soi rauhalliset joululaulut kuntosalilla. Vaikka tykkään sekä joulusta, että joululauluista, niin kuntosalilla treenimuusikiksi se EI sovi.

Tänään soi rauhalliset joululaulut kuntosalilla. Vaikka tykkään sekä joulusta, että joululauluista, niin kuntosalilla treenimuusikiksi se EI sovi.
Tuli tuosta mieleen, kun salilla joskus soi Radio Rock, johon yksi naisihminen sitten sanoi ettei voi treenata näin agressiivisen musiikin kanssa ja kävi vaihtamassa Novan päälle :rock:

Joku iltatreenaaja oli taas jättäny jalkaprässiin 40 kilon kiekkoja parinsadan edestä. Kyllä sai punnertaa, ennen kun pääsi itte treenaamaan. Mahanahat rullalla, kun en käsin jaksanu niitä painoja nostaa pois vaan jouduin pudottamaan painot ensin vatsan päälle... Jos joku jaksaa tehdä 200 kilolla prässiä, niin ehkä luulis jaksavan myös nostaa ne painot treenin jälkeen pois, prkle! :curs:

Onneks omal salil ei oo 40kg kiekkoja. Tänään vitutti ku 3v nuoremmat sällit käy vääntämäs isoimilla painoilla ku minä :itku: Noh, lieventävänä asianhaarana voi mainita et nämä sällit o pelannu jääkiekkoa jostain 6vuotiaasta. Oliha ne muutenki painavampia ku mä (lihavampia) :jahas: *lisää mutinaa*

Itse en ole ikinä edes törmännyt 40 kiloisiin kiekkoihin. Meidän salilla on ainakin 50 kiloisia mitä käytetään prässissä. Kyllähän noi pitäis aina ottaa pois, koska tuskin kaikki aloittaa lämppärit satasesta tai kahdesta. Ne jotka niillä ei jaksa prässiä tehdä ei varmaankaan jaksa niitä myöskään pois ottaa ja toisinpäin ne taas jotka ne on siihen jaksanut nostaa varmaan jaksaa myös nostaa pois.

Sehän pitää ottaa kohteliaisuutena :D

Itteä vituttaa kans just ne kovat jätkät joiden kävelytyylistä jo huomaa että on neste noussu hattuun! Ja tietty paska musiikki vituttaa! ei saa kovin hyvää fiilistä nostaa rautaa jos taustalla soi britney spears saatana! =D

Itteä vituttaa kans just ne kovat jätkät joiden kävelytyylistä jo huomaa että on neste noussu hattuun! Ja tietty paska musiikki vituttaa! ei saa kovin hyvää fiilistä nostaa rautaa jos taustalla soi britney spears saatana! =D
Muakin ärsyttää juurikin toi toisten ihmeellinen lesoilu treenipainoista ja muista hommista. Se kohdistuu kyllä yleensä noihin joihinkin 16-kesäisiin kovanassuihin, jotka tietää olevansa parhaita kaikessa ja muutenkin ovat niin perivaatimattoman oloisia. Eihän se varsinaisesti multa ole pois, vaikka ne kehuu ja lesoilee omilla painoillaan, mutta suoraan sanottuna en nyt välttämättä edes halua tietää, paljonko ne nostaa, koska näiden henkilöiden olemus on niin leuhka.

Vaatimattomuus kunniaan.:piis:

toisten näkeminen ylimielisinä ja itsevarmuutta puhkuvilta voi myös olla heijastusta omasta epävarmuudesta ja pienuudentunteesta.

Laitteissa sarjojen välillä istuvat ihmiset. Tälläistä näkee usein, ruuhka-aikoinakaan kaikki eivät älyä vapauttaa paikkaa, vaikka itse pitävät taukoa.:curs:

Onneks tossa tilantees voi kysyy niilt laitteissa istuvilt ihmiselt voiks tehä välissä. Tähä mennes aina on voinu tehä välis ku oon kysyny.

Eniten ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa varmistaa esim penkissä tai kyykyssä. Vähän outo fiilis kyykkäillä, jos kaksi varmistajaa roikkuu suurinpiirtein kiinni tangossa ja itse vain on kehottanut, että saattaa olla viimeisellä toistolla selkä kovilla, ja ilmoitan kun tarvitsee keventää. Niin kuin tekisi jossaki hydraulikoneessa kyykkyä pakotetulla liikeradalla.
Penkissä kahdella varmistajalla löytyy niitä, jotka nukkuu ja niitä jotka alkaa nostamaan heti, kun työntö näyttää hidastuvan. Useimmat oppii kyllä kerrasta, kun sanoo :)

Ärsyttävintä on mielestäni se, että jätetään painot laitteisiin, matot keskelle lattiaa, "piilotetaan" lukot ja jätetään protskupatukoiden paperit minne sattuu.

Eniten ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa varmistaa esim penkissä tai kyykyssä.
Penkissä kahdella varmistajalla löytyy niitä, jotka nukkuu ja niitä jotka alkaa nostamaan heti, kun työntö näyttää hidastuvan. Useimmat oppii kyllä kerrasta, kun sanoo :)

Ai kun muistui mieleen kerta, kun pyysin jotain ventovierasta tyyppiä varmistamaan uutta penkkirekkakokeilua. Sanoin vielä sille, että älä kevennä, ennen kuin niin sanon tai jos tanko alkaa työntövaiheessa tulla takaisin alas. No, nosto oli aika tiukka, mutta koko ajan oli päässä tunne, että paino nousee. Vaan tämä varmistaja päättikin mun puolesta, että nyt on liian vaikean näköistä, ja nosti tangon rivakasti telineille. Vitutti aika huolella. Onneksi salille tuli samaan aikaan tuttu kaveri, jonka pyysin uusintayritystä varmistamaan, ja kunnolla sisuuntuneena nostin sitten uuden ennätyksen.

minua ärsyttää eniten se että intoa on kokoajan ja välipäivinä ei saa itteään pidettyä irti leuanvedoista ja punnerruksista :D myös se ärsyttää että kyykkääminen on ihanaa mutta liian alas kyykkääminen hajottaa polvet pitkäksi aikaa :/

Eniten (lievästi sanottuna) potuttaa nuo Sergeit, eli itänaapurin sankarit. Kaverit ei oo vissii tajunnu vielä että Suomen puolella niillä on mahdollisuus suihkuun. Ja sitte ku ne vielä kaiken aikaa sössöttää sitä ihanaa venäjän kieltä niin ei oikeen pysty kunnolla keskittyä reeniin.

Kun nää päälle 50-v ompeluseuralaiset tulee kääntämään sen salin radion jollekkin vitun kristilliselle liirumlaalle sieltä rokkikanavilta.. Sielä sitten väännetän beethovenin ja jeesuksen tahdissa että kova on fiilis -.-

Back
Ylös Bottom