Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä takia "tietystikään"? Onko korolliset kengät takakyykyssä jotenkin huono juttu?
Minkä takia "tietystikään"? Onko korolliset kengät takakyykyssä jotenkin huono juttu?
Voimanostajan pitäisi säilyttää kyykyssä painopiste kantapäillä, ei päkiällä.
Korollinen kenkä siirtää painopistettä eteenpäin, pois kantapäiltä, kohti varpaita. Samalla kyykystä tulee enemmän "eteenpäinkaatuva"

Aika moni iso ja vahva mies niillä Converseilla kuitenkin tykkää kyykätä. Itse en ole mitään voima- tai painonnostokenkiä kokeillut ja rautaakaan ei liikaa tangossa ole, joten paha sanoa olisiko ne paremmat. Mitään ongelmia jalan liikkumiseen suhteen ei ole Converseilla kuitenkaan ollut.Mitään kankaisia vanhan mallisia koristossun lipareita en suvaitse. Semmoisissa voi olla pohja ok, mutta jalka pääsee taatusti liikkumaan sinne ja tänne, ei käy.
Eteenpäin kaatuminen johtuu suurimmalla osalla näistä:
1) liian heikot vatsalihakset
2) liian kankea, eli puutteellinen liikkuvuus.
.
Sarjat x toistot x paino. Näin on yleensä tapana ilmoittaa treeni yhden liikkeen osalta. Ei ole tarkoitus valittaa mutta selkeyttää kun tietää mikä luku on toistomäärä. Esimerkiksi 3.4.2008 ei ole kovin selkeä muodossa 04/08/03
6x3x250kg siinä suomalaisille voimanostajille tavoitetta.:whip: Varusteina vyö+polvilämmittemit.
aiotko mennä vielä raw-voimanostokisaan?Kolmenviikon sisällä otan 300kg etarista. Se on mun tavoite nyt. Ja vetoon ja lajeihin keskitytään keväällä. Onko suomalainen ottanut kolmea markkaa etukyykystä rawina? Minä otan.