taivaskäsi
VIP
aijaa, muistaakseni olen kuitenkin jaksot nähnyt, mutta tainut mennä ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samaa mäkin ihmettelen. tanjahan on yks parhaita milffejä ikinäMaanantaina tai tiistaina muistaakseni. Miks tuo Lasse vieläkin haikailee jonkun ruman harakan perään, jos on mahdollisuus Tanjaan:whip:
(isabellan lisäks tietenkin)Samaa mieltä, paitsi eikös Tanja ala olla jo kuitenki vähän vanhahko??samaa mäkin ihmettelen. tanjahan on yks parhaita milffejä ikinä(isabellan lisäks tietenkin)

Samaa mieltä, paitsi eikös Tanja ala olla jo kuitenki vähän vanhahko??![]()

Se alkaa kulahtaa silmissä.![]()
Tässä on viimeaikoina tullu katottua että onko tanjuska tosiaan alkanu rapistumaan ihan vauhdilla. Jotenkin on tullu sellanen mielikuva että aika paljon on menty vanhemman näköseen suuntaan siitä mitä vielä jonkin aikaa sit oltiin. :(
MUN ampumaa hirveä, jumalauta!Se jätkä söi mun hirveä :lol2:
Ismo on sentään Lich Laitela! Kai kun sitä ihoa tarpeeks kiristää niin se jossain vaiheessa alkaa roikkumaan kuin Bulldogin poskiläskit.Ehkä ero ismosta yms on verottanut sitä.
Joo samaa oon katellu itekin. Valitettavasti. :( Se oli ennen ihan uskomattoman hyvä milffi,Tässä on viimeaikoina tullu katottua että onko tanjuska tosiaan alkanu rapistumaan ihan vauhdilla. Jotenkin on tullu sellanen mielikuva että aika paljon on menty vanhemman näköseen suuntaan siitä mitä vielä jonkin aikaa sit oltiin. :(
mutta nyt rupee tosiaan iän vaikutukset jo näkymään.Se lähti jo.
Ai, että Salin Kuningatar lähti jo.
Nyt sitä roikkoposkea näkee yhä useammin Euromarketissa.
Tässä sen näkee että Salkkarit menee tylsempään suuntaan, kun ei enää kiinnosta katsoa joka jaksoa.
Samoja asioita pyöritetään, vittu, viikkotolkulla.
Kaikki alkoi siitä että Paula ja Eero pyöri sen yhen asian ympärillä siellä piilopirtillä varmaan seitsemän jakson verran -Ja joka aterialla syötiin villapaidat päällä lihakeittoa.
Nyt on kymmenisen jaksoa riidelty Mirosta, eikä mitään uutta siltäkään rintamalta.
Ossin ja Jennin suhdettakin arvottiin kuukausitolkulla.
Hermot menee!
Tätä on pelätty: Iiris muuttaa pihlajakadulle....:wall: Vittu, ehdin jo toivoa että siitä päästäs eroon:itku:

muuttaakohan ees maaritin ex-asuntoon?![]()
Pysyis vaan pariisissa :curs:Tätä on pelätty: Iiris muuttaa pihlajakadulle....:wall: Vittu, ehdin jo toivoa että siitä päästäs eroon:itku:
muuttaakohan ees maaritin ex-asuntoon?![]()