Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko kyl osallistua tähän. Aivan mahtipontinen toi kriston loikkaus. HAHHAHA vähä krokotiili askeleita ja sitte alas harjanteelta. Hattu oli kuin Indiana Jonesilla, pysy päässä vaikka itä tuuli tuiversi jostain kaukauisilta aroilta. EI voi muuta kuin NAURAA pelasti päivän. Onneksi joku ystävällinen oli tän youtubeen laittanu niin ei tarvinnut elää tietämättömyydessa. PARAS :hyvä::lol2:

Antakaa sen isabellan olla.. tai vielä parempi luovuttakaa hänet minulle. Mä voin tarjoutua toimimaan hänen tuomarinansa jotta saadaan se nurina loppumaan..:kuola:

Salkkarit on alkanu tympiä, ideat vissiin loppuu.

Samoja asioita veivataan jaksotolkulla. Mielestäni se alkoi siitä Paulan ja Eeron mökkiepisodista jossa pyörittiin yhden asian ympärillä ainakin 7 kuukautta.

Vähän enemmän sähäkkyyttä.

Pakko kyl osallistua tähän. Aivan mahtipontinen toi kriston loikkaus. HAHHAHA vähä krokotiili askeleita ja sitte alas harjanteelta. Hattu oli kuin Indiana Jonesilla, pysy päässä vaikka itä tuuli tuiversi jostain kaukauisilta aroilta. EI voi muuta kuin NAURAA pelasti päivän. Onneksi joku ystävällinen oli tän youtubeen laittanu niin ei tarvinnut elää tietämättömyydessa. PARAS :hyvä::lol2:

Antakaa sen isabellan olla.. tai vielä parempi luovuttakaa hänet minulle. Mä voin tarjoutua toimimaan hänen tuomarinansa jotta saadaan se nurina loppumaan..:kuola:

Pistä linkki ni muutki näkee.

Miten Maarit lähti sarjasta? Eilinen jakso jäi näkemättä.

Pikkuhiljaa vaan rupee porukka lähtemään salkkareista. Seuraavaksi varmaan Kari ja sen perhe, Stellanssin bossi tulee yllätysvisiitille bustaa Sallan laatikkoa sorkkimasta ja antaa potkut sille ja Ipelle. Tämän johdosta Ipe muuttaa sitten Keravalle. Myöhemmin Juulia hyppää pyörätuolinsa kanssa Kriston corpsen päälle, tämän seurauksena joonatan vetää ekat känät ja maksa räjähtää. Oona tulee raskaaksi ja synnyttää salaa barbaarin keittiösä ja kuolee synnytykseen, Kari saa tietää tosta ja tekee mirosta kaksi 25kg kiekkoa kellarin penkkitankoon.

Suurin piirtein noin.

Minä voin kysyä Salin Kuningattarelta suostuisko se kertomaan että lähteekö se Salkkareista, kun pojat netistä käy asiasta ihan kuumana.
Kotka on pieni metropoli ja sen juopon näkee täällä suht usein.

Back
Ylös Bottom