Ei tarvis kuolla, viettäis loppuikänsä pyörätuolissa ihan vaan vittuillakseen Juulialle.Mistä sä tiedät, että se kuoli? ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvis kuolla, viettäis loppuikänsä pyörätuolissa ihan vaan vittuillakseen Juulialle.Mistä sä tiedät, että se kuoli? ;)
Siis sehän sanoi jo Panulle, että lähti koska Panu höyläili Veeraa. Ei se silti kyllä oikeuta hylkäämään lapsiaan mitään selittämättä.Ok,mut mä haluan tietää että mikä oli niin painava syy ettää iiris jätti lapsensa.Ei sellasta mun mielestä olekaan.
Siis sehän sanoi jo Panulle, että lähti koska Panu höyläili Veeraa. Ei se silti kyllä oikeuta hylkäämään lapsiaan mitään selittämättä.
No on tuo maarit kyllä vielä aika harmiton verrattuna juuliaan. Joku sais käydä sen työntämässä siitä kielekkeeltä sillä pyörätuolillaan alas. On kyllä taitavasti muuttanu rooliaan se juulia. Sillon ennen tanjan löytymistä kaikki sääli sitä ja tykkäs siitä mutta kun tanja tuli kehiin niin siitä tuli salarien ärsyttävin henkilö heti. :D
) Tosin nämä Maarit/Aleksi kohtaukset on ollu ihan hyviä. Tykkään Aleksista.Ei vittu toi salla- salainen agentti kohtaus :hyvä:
Mistä sä tiedät, että se kuoli? ;)
.Oon odottanu kokoajan, että millon se Stellansin pomo tulee ovesta sisään kun Salla on kopeloimassa sitä laatikkoa auki.Saa muuten nähdä, että tekeekö Stellanssin pomot pistokokeen jonakin päivänä.
Oon odottanu kokoajan, että millon se Stellansin pomo tulee ovesta sisään kun Salla on kopeloimassa sitä laatikkoa auki.
Kyllä Iiris jauho niin ympäripyöreää paskaa siellä kahvilassa. :D