Salkkareiden tämän hetken vittumaisin henkilö - TOP1:
Kyllä isabella vie tämän tittelin, vittu aina valittamassa oonasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mä en tajuu,oona on ihan kiva pöppiäinen,miten siitä voi olla pitämättä...:jahas:
Joo mä en tajuu,oona on ihan kiva pöppiäinen,miten siitä voi olla pitämättä...:jahas:
mutta kun oona ei ole aatelis suvusta.![]()

Pakko kyl osallistua tähän. Aivan mahtipontinen toi kriston loikkaus. HAHHAHA vähä krokotiili askeleita ja sitte alas harjanteelta. Hattu oli kuin Indiana Jonesilla, pysy päässä vaikka itä tuuli tuiversi jostain kaukauisilta aroilta. EI voi muuta kuin NAURAA pelasti päivän. Onneksi joku ystävällinen oli tän youtubeen laittanu niin ei tarvinnut elää tietämättömyydessa. PARAS :hyvä::lol2:
Antakaa sen isabellan olla.. tai vielä parempi luovuttakaa hänet minulle. Mä voin tarjoutua toimimaan hänen tuomarinansa jotta saadaan se nurina loppumaan..![]()
Ei tavinnut mikään kovin kummoinen internet-velho olla, että tuon osasi hakea sieltä juutuupista.Pistä linkki ni muutki näkee.
http://www.youtube.com/watch?v=k7ISastGRjYMiten Maarit lähti sarjasta? Eilinen jakso jäi näkemättä.
Miten Maarit lähti sarjasta? Eilinen jakso jäi näkemättä.
Minä voin kysyä Salin Kuningattarelta suostuisko se kertomaan että lähteekö se Salkkareista, kun pojat netistä käy asiasta ihan kuumana.
Kotka on pieni metropoli ja sen juopon näkee täällä suht usein.

Ossi käyttää Fastin lisäravinteita![]()
Maanantaina tai tiistaina muistaakseni. Miks tuo Lasse vieläkin haikailee jonkun ruman harakan perään, jos on mahdollisuus Tanjaanaikaisemminhan toi on huomattu.
Lasse veti kunnon hepulit. :D Mutta missä vaiheessa paula ja eero on alkanut seukkamaan?
:whip: