miksi?ooks sä oikeeesti noin sekasin ? tein 4 jakoisella ! 4 treeniä, sitten yhden päivän lepo ! ja taas alkaa alusta ! seitsemästä päivästä, kuusi treeni päivää ! oliko tarpeeks hyvin sanottu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi?ooks sä oikeeesti noin sekasin ? tein 4 jakoisella ! 4 treeniä, sitten yhden päivän lepo ! ja taas alkaa alusta ! seitsemästä päivästä, kuusi treeni päivää ! oliko tarpeeks hyvin sanottu.
Pystypunnerrus on kokonaisvaltaisin olkapääliike mitä on.Olen saanut käsityksen että pystypunnerrus ottaa pelkästään etuolkapäihin. Pystypunnerrusta on kuitenkin viime aikoina tullut ainoana olkapääliikkeenä tehtyä.
Kysymys kuuluukin: Mikä olisi kokonaisvaltainen olkapääliike, jossa rasitus kohdistuisi myös takaolkapäihin?
Pystypunnerrus on kokonaisvaltaisin olkapääliike mitä on.
Jes, vihdoin sain tekniikan paremmaksi penkissä ja nyt tuntuu enemmän rinnassa kuin ojentajissa. Sitä myötä painotkin sitten nousi kun tekniikka parani![]()
Onko se ihan riittävästi jos on 3-jakonen, että se rinta on sitten kerran viikossa? Ja mun rintatreeniin kuuluu penkki ja vinopenkki. Aattelin lisätä vipunoston maaten?
Viparit maaten ovat nimenomaan rintaliike. Puolestaan viparit tavallisesti, eteen ja taakse on olkapäille.Ja se vipunosto on sitten olkapää/hartia ostaston liikee, eikä rinta niin kun tosta voisi ymmärtää
Viparit maaten ovat nimenomaan rintaliike. Puolestaan viparit tavallisesti, eteen ja taakse on olkapäille.
Yleensä vipareilla maaten tarkotetaan tätä Flyers-liikettä rinnalle:
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBFly.html
Vipunosto rinnalle/vipunosto maaten. Mulla on suomenkielinen Frédéric Delavierin "Lihaskuntoharjoittelun anatomia" -kirja ja siinä toi on vipunosto maaten käsipainoilla.Juu ajattelinkin että sitä ehkä tarkoitetaan mutta vipunostomaaten on eri kuin toi liike...
Mutta mikäs tuon nimi on suomeksi?
, toimiiko?