Hohhoijaa, turhaan tuli kiireellä haettua lahjat.kolmella ihmisellä samana viikonloppuna synttärit ja lahjojen osto oli sen varassa, että kaveri maksaa velkansa. Maksoihan se juu, viikon myöhässä.
Oli tarkoitus käydä huomenna ostelemassa kaikille jotain, mutta eihän kaupat olekaan auki. Vitunmoisella kiireellä citymarkettiin ostamaan kaikille jotain. Meni taas aivan aivottomalle krääsälinjalle, kun kiireellä piti marketista haalia kaikille jotain.
Yksi asiakas alkoi vuoronperään tuijottamaan minua ja ostoskoriani haahuillessani naisten alusvaateosastolla. Ostoskorissa oli kiukaalle laitettava makkaranpaistopötkö, naisten hajuvettä ja lasten muovinen viikinkikypärä.
Likainen on ihmisten mielikuvitus.:D
Muutaman sadan kilometrin reissu eteläpohjanmaalle huomatakseni jättäneeni lahjapussin kotiin. En viitsinyt jättää baaritteluita väliin, kun emäntä vietti synttärihippojaan ja pääsi pitkästä aikaa näkemään vanhoja tuttuja.
Aivan toivotanta hommaa yrittää eilen syödä tai juoda mitään. Päivä kului onnellisesti sängyn pohjalla öristessä. KUNNES piti lähteä kiertelemään emännän sukulaisia. Istuin mummolan sohvalla 15min ja painuin sitten sängyn pohjalle makaamaan. Tunnin päästä emäntä tulee herättämään, että täti on tehnyt hänelle syntymäpäiväkakkua ja pitäisi lähteä siellä käymään.
Eihän siellä edes ollut mitään vitun kakkua. Kuivaa pullaa pannukahvin kera. Olo alkoi olla jo hieman epätodellinen, kun emännän serkku halusi esitellä minulle kivikokoelmaansa. Tajusin mielessäni "kiviäkin kiinnostaa"-sanonnan syvimmän merkityksen. Seisoin tuijottamassa kiviä muutaman minuutin ja yritin näyttää aidosti kiinnostuneelta, mutta sitten alkoi jo pyörryttää siihen malliin, että oli pakko istua alas.
Hetken aikaa jo luulin voivani syödä jotain. Hain Koskenkorvan grilliltä mättösapuskaa ja avasin tyytyväisenä styroksirasian autossa. Zombina olin vastannut myyjän "kaikki mausteet?"-kysymykseen myöntävästi. Ranskalaiseni makasivat kurkkusalaattivuoren alla. Sen haju saa oksennuksen nousemaan kurkkuuni jo normaalissa olotilassa krapulasta nyt puhumattakaan. Yritin väkisin syödä pari ranskalaista ja siinä vaiheessa laatta lensi. Tyytyväisenä käyn viemessä täysinäisen annosrasian auton viereiseen roskikseen.
Kakkospäivä alkaa krapulan osalta olla jo aivan hyvällä mallilla. Heräsin 3h yöunien jälkeen aivan järkyttävän paskaan oloon. Päätä särkee ja jatkuvan oksentelun aiheuttama kurkun kirvely tuntuu alkaa tympäistä. Kaikki lihakset kropassa tuntuvat aivan jyrätyiltä luultavasti tuon syömättömyyden vuoksi. Ruokahalu sentään alkaa jo palata ja nyt voisi ensimmäistä kertaa lauantai-illan jälkeen syödä jotain.
Jos sitä taas juhannuksena sitten kokeilisi tälläistä kosteampaa ruokavaliota.
:haart:
mua alkaa aina vituttaa ku luen tätä threadia, vaikkei aluksi oliskaan harmittanut mikään :D