Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka kauan yleensä treenataan samalla ohjelmalla jos on alottelija kyseessä
Onko normaalia että takakyykkyä tehdessä lihakset ei mene hapoille, vaan sarjat loppuu joko siihen, että keuhkot uupuu tai ei vain jaksa enää nostaa. Jostain syystä lihakset(jalat ja selkä) tuntuu vielä suhtkoht voimissaan olevilta, mutta keuhkot huutaa hoosiannaa ja ei vaan enää nouse, kuin korkeintaan täristen ja tasapaino huojuten.
Ottaahan tämä liike riittävän paljon myös pakaroihin ja takareisiin, että 1-jakoisella ei sjmv:n ja tämän lisäksi jaloille/selälle muuta tarvita? molemmissa 2 sarjaa.
Heh, oisko lenkkeily mitää jos kyykätessä tuntuu ettei saa kaikkee irti sen takia et happi loppuu? :D
tota mite usein porukka pitää kevyttä viikkoo oisko 4viikkoo 1 kevyt hyvä kertokaaaa!
Onko normaalia että takakyykkyä tehdessä lihakset ei mene hapoille, vaan sarjat loppuu joko siihen, että keuhkot uupuu tai ei vain jaksa enää nostaa. Jostain syystä lihakset(jalat ja selkä) tuntuu vielä suhtkoht voimissaan olevilta, mutta keuhkot huutaa hoosiannaa ja ei vaan enää nouse, kuin korkeintaan täristen ja tasapaino huojuten.
Ottaahan tämä liike riittävän paljon myös pakaroihin ja takareisiin, että 1-jakoisella ei sjmv:n ja tämän lisäksi jaloille/selälle muuta tarvita? molemmissa 2 sarjaa.
Elikkä olen 15v ja treenaan koko kropan läpi 3 kertaa viikossa ja nyt olisi tarkoitus aloittaa lisäravinteiden käyttö ja tuotemerkki olisi fast, koska sitä saa paikkakunnaltani. Olen ajatellut näitä tuoteita mass2, malto6, fast omega3 ja kreatiini. Onko tämä hyvä yhdistelmä vai keksiikö joku paremman. Ja niille, jotka aikovat sanoa, että ei vielä kannata alkaa käyttämään älkää vaivautuko.
Niin ja tätä olen miettinyt ja voi olla tyhmin kysymys ikinä mutta otetaanko näitä lisäravinteita vain treeni päivinä vai myös niinä neljänä päivänä kun en käy salilla?
Tosiaanhan siinä on noin 80% kaseiinia, joka ei ole yhtä laadukasta kuin hera, mutta itselle ainakin hyvin tuon maidon juominen toiminut.