Te ette sitten psyykanneet mua.. hö. Nyt mä jään tangon alle ja kuolen. Haistakaa paska sitten.
e. Vois vetää.. Biroota miitissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voisin psyykata sua jos olisin siellä. Tulisin varmistamaan että jäät varmasti tangon alle.:DTe ette sitten psyykanneet mua.. hö. Nyt mä jään tangon alle ja kuolen. Haistakaa paska sitten.
Kyllä sä kultaseni pääset..:evil:Entä jos en pääse miittiin?![]()
Oletko tankosi mittainen mies?Mä voisin psyykata sua jos olisin siellä. Tulisin varmistamaan että jäät varmasti tangon alle.:D
Mulla on sukka ostettuna munan päälle.Kyllä sitä vedetään miitissä. Mulla on jo kainaloon asti ylttävät kumihanskat ostettuna valmiiks..:jahas:
Muilutetaan sun eukkoas sitten kostoksi. :DEntä jos en pääse miittiin?![]()
Eihän mua sitten edes näkis.Oletko tankosi mittainen mies?

Mistä niin pieniä sukkia saa?Mulla on sukka ostettuna munan päälle.
Sehän ois vaan ihan hyvä juttu.Eihän mua sitten edes näkis.
Mistä niin pieniä sukkia saa?

Mitä tarkoitat muiluttamisella?Muilutetaan sun eukkoas sitten kostoksi. :D

Mitä tarkoitat muiluttamisella?![]()
Kävelen siis ympäri toimistoa syli täynnä papereita, yritän näyttää tärkeältä ja kireä nuttura päässä. :D
Kyllä mä tiedän mitkä keikat sä haluisit. Tietenkin ne joissa olis mahdollista päästä yli 75v. naisten kanssa yhteyksiin.Voisin ryhtyä sulle Juge yhtiö kumppaniksi tohon sun yritykseen. Voin tarvittaessa tuurailla sua joissakin keikoissa :D

Olet jokin talonmiehen ja sihteerin risteytys?![]()
Sä voisit Byyrdi ruveta pyörittämään sellasta Aviovaimo palvelua. Siinä voisit toimia just tollasena yleisnaisena.
Mä oon suunnitellu sellaseen Aviomiespalveluun ryhtymistä. Itseasiassa paperitkin on jo täytetty valmiiks, mutta en oo jaksanu viedä niitä eteenpäin. Ainakin sivubisneksenä se vois olla ihan jees..Hoitaisin kaikki aviomiehen velvoitteet.;)
Jep. Myös karvaiset, reilusti ylipainoiset ja muuten vaan rumat naiset ovat mun heiniä:hyvä:Kyllä mä tiedän mitkä keikat sä haluisit. Tietenkin ne joissa olis mahdollista päästä yli 75v. naisten kanssa yhteyksiin.![]()