Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Te ette sitten psyykanneet mua.. hö. Nyt mä jään tangon alle ja kuolen. Haistakaa paska sitten.

e. Vois vetää.. Biroota miitissä.
Mä voisin psyykata sua jos olisin siellä. Tulisin varmistamaan että jäät varmasti tangon alle.:D

Kyllä sitä vedetään miitissä. Mulla on jo kainaloon asti ylttävät kumihanskat ostettuna valmiiks..:jahas:

Jes, just sain lähetettyy tutulle cv:ni ja se lupas pistää eteenpäin headhunttaajille, joita tuntee... :)

Mitäs sä Byrdi muuten teet työkses?

Jotain niin tyhmää, etten viitsis sitä edes sanoa. Toiminimi on toimistoassistentti, mutta olen istunut yrityksen aulassa jo neljättä vuotta. Teen kaikenlaista ja toimin välillä myös "yleisnaisena" vaihdan lamppua, jeesaan assaritiimiä, etsin ikkunanavaajaa....(todellisuudessa mun työnkuva on paljon laajempi). :rolleyes: Kävelen siis ympäri toimistoa syli täynnä papereita, yritän näyttää tärkeältä ja kireä nuttura päässä. :D

Sä voisit Byyrdi ruveta pyörittämään sellasta Aviovaimo palvelua. Siinä voisit toimia just tollasena yleisnaisena.:)

Mä oon suunnitellu sellaseen Aviomiespalveluun ryhtymistä. Itseasiassa paperitkin on jo täytetty valmiiks, mutta en oo jaksanu viedä niitä eteenpäin. Ainakin sivubisneksenä se vois olla ihan jees..Hoitaisin kaikki aviomiehen velvoitteet.;)

Voisin ryhtyä sulle Juge yhtiö kumppaniksi tohon sun yritykseen. Voin tarvittaessa tuurailla sua joissakin keikoissa :D
Kyllä mä tiedän mitkä keikat sä haluisit. Tietenkin ne joissa olis mahdollista päästä yli 75v. naisten kanssa yhteyksiin.:rolleyes:

Olet jokin talonmiehen ja sihteerin risteytys?:rolleyes:

No melkein. ;) Täällä on systeemi, että jos et jotain asiaa tiedä, niin kysy Byyrdiltä. varmaan mä mitään oikeesti tiiän, mut kiva et muut niin ajattelee.

Sä voisit Byyrdi ruveta pyörittämään sellasta Aviovaimo palvelua. Siinä voisit toimia just tollasena yleisnaisena.:)

Mä oon suunnitellu sellaseen Aviomiespalveluun ryhtymistä. Itseasiassa paperitkin on jo täytetty valmiiks, mutta en oo jaksanu viedä niitä eteenpäin. Ainakin sivubisneksenä se vois olla ihan jees..Hoitaisin kaikki aviomiehen velvoitteet.;)

Ai että ite sellaisen perustaisin ja palkkaisin "aviovaimoja" töihin, vai että ite menisin sellaiseen töihin? On sulla kyl ideat. :D En ole niin kylmäkiskoinen liikenainen, että jaksaisin kuunnella niiden muiden naisten itkuja, kun se mies ei "välitäkään oikeesti"....siinähän menis hermot.

Back
Ylös Bottom