Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
???
Kännissä salilla? :kippis1:Oli hyvät treenit. Mulle ei tuu nykysin ees darraa :o Saanu käytyä salilla ihan normaalisti vaikka joka päivä naamat :D
On se jännää.
Ei helvetti, tähän aikaan ei enää jaksa kyllä mistään arvonkorotusten vaikutuksesta taseessa ja yrityksen tunnusluvuissa lukea, ei vaan nappaa. Väsyttääkin niin pirusti.
Ei tietenkään, nyt alan poimimaan jotain keskeisiä englannin sanoja, jotka pitää postata huomisen aikana. Ja kun se ihanuus on tehty niin alan läpikäydä huomenaamuista esitelmää. Melkein voisi sanoa, että ei kiinnosta tipan tippaa nyt. :jahas:Mitäh?! Ruvetaanko siellä jo kouluhommista pinnaamaan! :D
Ei tietenkään, nyt alan poimimaan jotain keskeisiä englannin sanoja, jotka pitää postata huomisen aikana. Ja kun se ihanuus on tehty niin alan läpikäydä huomenaamuista esitelmää. Melkein voisi sanoa, että ei kiinnosta tipan tippaa nyt. :jahas:
Kyllä Douglas-setä laittaa sut kuriin siellä. :jahas:Niin joo, pitäs viel stna enkun puhekurssiin jotenkin valmistautua! O_o Haha, hommaa riittäis muttei kiinnostusta? :D
Kyllä Douglas-setä laittaa sut kuriin siellä. :jahas:

e2. Hyi vittu mä oon täynnä, kun söin makaroni mömmöö.
"Jotta saisi sanoa, että tilinpäätös on laadittu IFRS-tilinpäätöksenä, siinä on noudatettava kaikkia kysymykseen tulevia IAS/IFRS-standardeja ja SIC/IFRIC-tulkintaohjeita."
- Tilinpäätös- ja verosuunnittelu

:jahas::haart:
Haluaisin itsekin kernaasti tavata tämän iloisen töhöttäjän Turun miitissä. :haart:Otetaan toi taas puheeksi sitten miitissä. Kutsutaanko Movettaja miittiin?
e.
![]()
:jahas:
Taidan olla taas raskaana.
Mikä mua vaivaa?![]()