Leader Fitness SM 2008 / Fitness Expo 2008

Omppu^ sanoi:
Eipä taida mennä kuva ja ääni jostakin syystä yhteen noissa Änkkärin videoissa,
Youtube on niin laadukas systeemi, että oksat pois. Tiedostossa itsessää ei ollu mitään häikkää, mutta tubeen liitettynä joskus tulee tuollaisia kämmäyksiä. Pahoittelen, mutta en mahda mitään.

Kiitos Inertia ja Ironbutt :)

Onko propsit ja "asun vaihto" nykyisin taas sallittujen elementtien listoilla fitnessvaparissa? Muistelisin, että ainakin Kampin Marille on joskus muinoin karsinnoissa huomautettu ja kielletty puuhkan käyttö rekvisiittana.

Mun käsittääkseni ei ole sallittuja, mutta sunnuntain vapareita ei arvosteltu, joten siks Minnalla sai olla mukana puuhkat jne. Tiiä sit onko tää virallinen totuus, mutta tällaista pähkäiltiin.

"Mie oon Rokka ja hää on Sus"

On siinä miehessä pattia siihen malliin, että voittaisi raskaan suomessa, vaikka antaisi 80kg miehelle voittolihat omistaan ;)
En ymmärtänyt tätä lausetta, oliko tässä tarkotus mollata Suomen raskaansarjan jätkiä, vai mikä? Omasta mielestäni esim. Vilponen, Jääskeläinen, ja Boogie näyttää paljon paremmalta. Toi on mun mielestä jo vitun ruma, ei tossa oo enää mitään järkeä.

Itse ainakin tykkäisin jos vapareihin saisi ottaa propseja. Niistä saisi sellaista esiintymis fiilistä jne. Minnan vapari oli hyvä niin kuin yleensä. Fitness on muuten ikävä kyllä lässähtänyt niinkuin tässä nyt jo hetken aikaa. Lavalle tytöt ja sassiin:whip:et saadaan kunnon skabat aikaiseksi.

Olen ihan innoissaan edelleen kisoista!!!:dance: Varsinkin naisten CBB oli aivan mahtavaa:rock: Tytöt näyttivät upeilta Hulkki tosiaan varasti shown ja sai ainakin mun jakamattoman huomion ja kyllä oli kovia miehiä kehonkin puolella, että morjens:hyper::worship:

Bodyfitnesissä oli kyllä kauniita tyttöjä lavalla ja muutama kisaaja jäi kyllä erittäin positiivisesti mieleen. Päkkilän fysiikka on kyllä aivan mahtava ja uskon, että tää tyttö näyttää kyllä jatkossa et mistä kana pissii :) Hienoa oli nähdä myös, että noviisit ovat noin kovia nykyään. Hienoa tytöt:hyvä:

Loistava tosiaan uusi areena ja homma tosiaan toimi hyvin.

Kataja vs. Wolf
_D8N5576.jpg
attachment.php

Katajan reidet ihan mielettömät!

En ymmärtänyt tätä lausetta, oliko tässä tarkotus mollata Suomen raskaansarjan jätkiä, vai mikä? Omasta mielestäni esim. Vilponen, Jääskeläinen, ja Boogie näyttää paljon paremmalta. Toi on mun mielestä jo vitun ruma, ei tossa oo enää mitään järkeä.

Ei ollut tarkoitus mollata, mutta onhan tuo nyt taivaan tosi että jos haetaan verrannollisia eroja, niin suomen CBB:n ja raskaan välinen ero on aikalailla samaa luokkaa, kuin suomen raskaan ja maailman kärjen.

Toi Wolf ei IMO ole kovin erikoinen malliltaan, itse pidän paljon enemmän esimerkiksi Jääskeläisestä tai vaikkapa Jerry Ossista. Jerry varsinkin on ehkä parasta bodyä, mitä suomessa on pitkiin aikoihin ollut...jollei jopa kaikkien aikojen paras. Eli en ole puhtaasti massan puolella, vaan ehdotomasti 'ennen Doriania' kaltaisen lihaksikkaan symmetrian kannattaja.

Itse ainakin tykkäisin jos vapareihin saisi ottaa propseja. Niistä saisi sellaista esiintymis fiilistä jne.
Kyl kyl. Ja esim. pro kisoissahan propseja saa käyttääkin. Ja propsien myötä osaltaan myös tehtäis selkeää eroa esim. kilpaaerobiciin, mihin monet ihmiset aina fitnessvapareita vertailee.

Ite odotan kovasti vielä niitä naisten cbb vapareita. Oli tosiaan upeita kisaajia lavalla, ja laji näytti oikeastaan vasta nyt, mitä cbb parhaimmillaan on. Toivottavasti moni innostui tästä hienosta kilpailusta ja keväällä lavalla oliskin sitten taas enemmän kilpailijoita. Ja eikös Kultsalla olis keväällä bonuksena se kansainvälinenkin kilpailu?

CBB naisten vaparit olivat pääosin laadultaan parempia kuin bodareitten vaparit. Yleensä naiset kautta linjan osaavat paremmin vaparit niin kehonrakennuksessa kuin cbb:ssä. Miesten soisi hieman parantavan juoksua, sielläkin on aivan loistavia vaparimiehiä, mutta taso heittelee liikaa.

Vapari on kuitenkin 1/3 pisteistä, joten luulisi vähän nappaavan.

Itse ainakin tykkäisin jos vapareihin saisi ottaa propseja. Niistä saisi sellaista esiintymis fiilistä jne.

joo, niillä saisi hyvin näyttävyyttä lisää ja teeman saisi hienosti rakennettua niiden ympärille, mutta kv. kisoissa on joskus männävuosina ollut niin omituisia propseja, että suomen kielto taitaa johtua niistä. muistan iänkaikkisesti kaikki lakaniemen kertomat esimerkit, kuinka lavalle on EM-kisoissa raahattu ties mitä polkupyörää ja vaatenaulakkoa eikä ne sitten ole edes liittyneet teemaan mitenkään :hyvä: .

Youtube on niin laadukas systeemi, että oksat pois. Tiedostossa itsessää ei ollu mitään häikkää, mutta tubeen liitettynä joskus tulee tuollaisia kämmäyksiä. Pahoittelen, mutta en mahda mitään.

Ymmärsin toki ja todella hyvä vaan, että viitsit nähdä vaivaa laittaaksesi esille kisavideoita, mutta ajattelin vaan selventää kommentillani asiaa niille, jotka ihmettelevät Hulkin vetäneen settinsä aivan epäsynkassa musiikkiin nähden.

Ei ollut tarkoitus mollata, mutta onhan tuo nyt taivaan tosi että jos haetaan verrannollisia eroja, niin suomen CBB:n ja raskaan välinen ero on aikalailla samaa luokkaa, kuin suomen raskaan ja maailman kärjen.

Toi Wolf ei IMO ole kovin erikoinen malliltaan, itse pidän paljon enemmän esimerkiksi Jääskeläisestä tai vaikkapa Jerry Ossista. Jerry varsinkin on ehkä parasta bodyä, mitä suomessa on pitkiin aikoihin ollut...jollei jopa kaikkien aikojen paras. Eli en ole puhtaasti massan puolella, vaan ehdotomasti 'ennen Doriania' kaltaisen lihaksikkaan symmetrian kannattaja.
Miksi noita pitää ylipäätään verrata keskenään, sitä mä en vaan oikein ymmärrä. Mun mielestä toi ammattilaistouhu on mennyt pitkään vikateille, kunnes tänä vuonna se meni siihen suuntaan, mikä mua miellyttää. Dex ja Melvin taitaa olla ainoita proäijiä, keistä ite tykkäilen.

Samaa mieltä olen kanssasi Jerrystä. Se mies jaksaa hämmästyttää joka kerta kun hänet jossain näkee. Aina kunnossa ja hemmetin iso ja paksu, mutta samalla kuitenkin ihmisen näköinen. Ja mies on niillä meriiteillä niin vaatimaton ja ystävällinen että toista saa hakea. :worship: En näkis tällä hetkellä Jerrylle vastusta muista kuin Heinäsen Markuksesta, mikäli huippukunnossa tulisi. Muistuu mieleen vanhat kasikympit kun Jerry ja Hakala ottivat matsia. Kovimpia kasin miehiä kautta Suomen historian. Oi niitä aikoja :D

Laajat kaaret käsillä tuossa alussa tuo erityisesti tuota hätäistä vaikutelmaa Hulkin vaparissa. Asiallinen vapari silti.

joo, niillä saisi hyvin näyttävyyttä lisää ja teeman saisi hienosti rakennettua niiden ympärille, mutta kv. kisoissa on joskus männävuosina ollut niin omituisia propseja, että suomen kielto taitaa johtua niistä. muistan iänkaikkisesti kaikki lakaniemen kertomat esimerkit, kuinka lavalle on EM-kisoissa raahattu ties mitä polkupyörää ja vaatenaulakkoa eikä ne sitten ole edes liittyneet teemaan mitenkään :hyvä: .

Kyllä ilman niitä rojujakin saa näyttävyyttä! Oon sitä mieltä että musiikki on kaiken A ja O.. Ja olenkin ihmetellyt miks kisaajat ei hyödynnä tätä paremmin!!(?) Pajulahdella hommassa yritystä ja vaihtelevuutta mutta välillä menee (hänelläkin) hosumiseksi IMO.. tai sitten oo ite ymmärtäny fitness-vaparin idean täysin väärin. Musiikin avulla olis NIIN helppo korostaa kilpailijalle vahvoja/näyttäviä liikkeitä.. Tarjoan itseäni musa-ideariiheksi tuleville kisaajille..sen verran varma tästä asiasta oon vaikken muusta mitään tiedäkkään!

Sama miehillä, kauhee kiire! (miks?) Kyllähän sellasia muskeleita kattelis vaik kuin...Repeilin itsekseni perjantaina Masterssien parille vedolle - huumorimiehiä ja erittäin viihdyttäviä sellaisia! :worship:

Noniin, se siitä!

Plussat uudelle hallille, Satu Tiittaselle, Hanna Hahlille ja Päkkilälle! :thumbs:

Back
Ylös Bottom