Leader Fitness SM 2008 / Fitness Expo 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutta kyllä sitä sielläkin puolella varmasti tapahtuu, ei nyt varmaankan suomen tasolla mutta maailmalla, muistan lukeneeni artikkelin jossa amerikkalainen naturaaliliiton kilpailija kertoi että kilpailee siellä sen takia koska ei pärjäisi edes horkkujen kanssa muille horkuttelijoille ja kilpailee sen takia "natu"liitossa. Ja voi voi niitä kaikkia keinoja millä testeissä vedettiin sit läpi. No kaikki tavallaan.

ja edelleenkään en halua mollata cbb kisaajia mitenkään.

Ottopotto sanoi:
Mutta kyllä sitä sielläkin puolella varmasti tapahtuu....
Niin kauan kuin urheillaan, niin kauan myös doupataan. Oli laji mikä tahansa niin sieltä löytyy horkkaa. Itse en lähde sanomaan kuka vetää ja mitä vetää, koska mua ei kiinosta mitä muut tekee, vaan mua kiinosta mitä minä itse teen. CBB:stä sen verran, että laji elää mielenkiintoisia aikoja uuden lisenssi systeemin myötä ja innolla odotan "uutta aikakautta".

se on kyllä mielenkiintoista nähdä miten cbb lähtee liikenteeseen, lajihan on melko uusi? oliko ekat kisat vasta 2005? jos oikein muistan.

Mutta kai sitä kehonrakennusta voi sentään kokeilla, ilman että vetää horkkua.

Totta helvetissä voi. Ja Suomessa on kultaakin voitettu kehonrakennuksessa naturaalina männä vuosina. En tiedä sitten oliko kyseinen kaveri pelkkä poikkeus, todellinen huippulahjakkuus, vai eikö porukka halua kasvaa "liian isoiksi", kun treenaavat cbb:ssä. Pitkäjänteisyyttähän se vaatii, mutta 20v treeneillä 100kg massat ei pitäisi olla tiukassakaan lavakireydessä.

Ja Suomessa on kultaakin voitettu kehonrakennuksessa naturaalina männä vuosina. En tiedä sitten oliko kyseinen kaveri pelkkä poikkeus, todellinen huippulahjakkuus..

Puhutko Poutiaisesta??;)

Mutta kyllä sitä sielläkin puolella varmasti tapahtuu, ei nyt varmaankan suomen tasolla mutta maailmalla, muistan lukeneeni artikkelin jossa amerikkalainen naturaaliliiton kilpailija kertoi että kilpailee siellä sen takia koska ei pärjäisi edes horkkujen kanssa muille horkuttelijoille ja kilpailee sen takia "natu"liitossa. Ja voi voi niitä kaikkia keinoja millä testeissä vedettiin sit läpi. No kaikki tavallaan.

Kyllä noita ihan selviä merkkejä käytöstä näkee koko ajan enemmän myös Suomen lavoilla, mikäli tietää mitä etsiä, valitettavasti. Samasta taitaa olla kysymys kuin tuossa esimerkissäsi.

Täytyy sanoa kyllä että hyvin Hulkki handlaa tuon esiintymisen kun noita videoita on nyt jonkun verran tapitettu. Hyvä esimerkki siitä miten siellä lavalla esiinnytään ja viihdytetään yleisöä.

Olonen on kyl pirun tyytyväinen 2 sijaan. mut oha se et vittu yli nelikymppinen äijä tulee viel ekois kunnon kisois noin ylös.., mut hitto, en millään löydä Olosen kuvia tuolta miken kuvapankista. finalistit alle 70kg? ehkä olen sokea, vaikeata selata ku kuvia niin pirusti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
näkyi muuten -90kg tänään vaikka toisin sanottiin.

Näyttäs joka to klo klo1625 tulevan lähetys.Onneksi on tuo tallentava boxi,ni voi ohjelmoida jo kaikki menemään talteen.Mukava sitten joku pvä kerralla katsoa ja mukana posetella:hyvä:

Toi puol tuntia on liian vähän aikaa kolmen sarjan läpikäymiseen. Kaikkia vapareita ei tietenkä sit näytetä:( Mutta onneks tulee ees jonkinlaiset lähetykset:)

Perkule oisivat saaneet näyttää Juuson ja Samin vaparit :(

Missasin minäkin telkusta, mutta torstaina uusintaa peliin.

Live-kokemuksista sen verran näin ensikertalaisen silmin, että kovia olivat kisaajat lähes poikkeuksetta, mutta tästä huolimatta tunnelma oli yleisössä aika vaisu. Tämä siis oma mielipide, mutta jossain perusmatsissa SM-liigassa on usein kovempi meininki, vaikka monissa peleissä todella hiljaista onkin.

Olisiko sitten niin, että kaikki arvostelivat itsekseen, eivätkä paljoa ehtineet esim. taputtaa muuten kuin kehotuksesta? Ainoastaan älyttömästi hyörivän Hulkin lavalletulo nostatti kovempaa meteliä. Toinen kerta oli tämän joensuulaisen Team Pakkotoiston kaverin pyöriminen lavan edessä.

No, oli kuitenkin mukava tapahtuma, mutta kyllä yksi päivä riitti. Todennäköisesti en vain täysin tajua. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom