= cbbmutta kai sitä kehonrakennusta voi sentään kokeilla, ilman että vetää horkkua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
= cbbmutta kai sitä kehonrakennusta voi sentään kokeilla, ilman että vetää horkkua.
Niin kauan kuin urheillaan, niin kauan myös doupataan. Oli laji mikä tahansa niin sieltä löytyy horkkaa. Itse en lähde sanomaan kuka vetää ja mitä vetää, koska mua ei kiinosta mitä muut tekee, vaan mua kiinosta mitä minä itse teen. CBB:stä sen verran, että laji elää mielenkiintoisia aikoja uuden lisenssi systeemin myötä ja innolla odotan "uutta aikakautta".Ottopotto sanoi:Mutta kyllä sitä sielläkin puolella varmasti tapahtuu....
Mutta kai sitä kehonrakennusta voi sentään kokeilla, ilman että vetää horkkua.
Ja Suomessa on kultaakin voitettu kehonrakennuksessa naturaalina männä vuosina. En tiedä sitten oliko kyseinen kaveri pelkkä poikkeus, todellinen huippulahjakkuus..
Mutta kyllä sitä sielläkin puolella varmasti tapahtuu, ei nyt varmaankan suomen tasolla mutta maailmalla, muistan lukeneeni artikkelin jossa amerikkalainen naturaaliliiton kilpailija kertoi että kilpailee siellä sen takia koska ei pärjäisi edes horkkujen kanssa muille horkuttelijoille ja kilpailee sen takia "natu"liitossa. Ja voi voi niitä kaikkia keinoja millä testeissä vedettiin sit läpi. No kaikki tavallaan.
Totta helvetissä voi. Ja Suomessa on kultaakin voitettu kehonrakennuksessa naturaalina männä vuosina. En tiedä sitten oliko kyseinen kaveri pelkkä poikkeus, todellinen huippulahjakkuus
puhutko poutiaisesta??;)
Kiitos muistutuksesta, olis muuten jäänyt kyllä näkemättä koko lähetysMuistakaahan kääntää tänään urheilukanavalle klo 20.30. Ensimmäinen lähetys bodykisoista, lavalla -70kg, -80kg ja naiset.
Joo, ohjelmatiedoissa ei puhuttu ysistä mitään.näkyi muuten -90kg tänään vaikka toisin sanottiin.