LuomuPorkkana
living with Pupu
nyt kuvaa viikonlopulta blogissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä ole kovin hääppänene vapari hulkilla ei oikeen mee kohilleen musiikin kanssa!
Sama täällä. Sellanen näyttää lähinnä siltä että on hirveä kiire ja mitään ei ehdi tehdä kunnollaitse pidän enemmän rauhallisista liikkeistä poseeraus ohjelmissa vaikkakin se aika on suht lyhyt mitä on aikaa näyttää lavalla mutta en pidä itse siitä että asentoihin lennetään ja kädet huitoo milloin missäkin
Aikamoista hätäilyä toi Hulkin poseeraaminen tuossa alussa..
No eipä ole kovin hääppänene vapari hulkilla ei oikeen mee kohilleen musiikin kanssa!
Mulla pisti silmään jo la kuvista tuo naisten cbb voittaja. Kaunis ja symmetrinen + lihastakin löytyy! Nyt on menossa laji hyvään suuntaan
Kiitos Inertia ja Ironbutt
Onko propsit ja "asun vaihto" nykyisin taas sallittujen elementtien listoilla fitnessvaparissa? Muistelisin, että ainakin Kampin Marille on joskus muinoin karsinnoissa huomautettu ja kielletty puuhkan käyttö rekvisiittana.
Lol, tuo meikäläisen vapari nyt meni ihan päin seiniä, turha sitä on ruveta sen kummemmin ihmettelemään. :DEipä taida mennä kuva ja ääni jostakin syystä yhteen noissa Änkkärin videoissa, kiinnitin tuohon huomiota jo aiemmin katsoessani. Olin nimittäin itse katsomassa paikan päällä tuon vaparin, enkä kyllä huomannut mitään tuollaista.