Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wolfilta juttua riitti, juteltiin 25-30 minuuttia ja pääsin vielä pälättämään suosikkiaiheestani, 90-luvun pro-bodauksesta.
Dennis: "Milos never even won a proshow"
Minä: "Actually Dennis. He won two back in 1997 was tenth at the olympia two times"
Dennis "oh yeah.. you're the man!"
Dennis myös kertoi suosikeikseen Colemanin, Levronen ja Wheelerin ja sanoi muuttavansa jenkkeihin parin vuoden päästä.
KP kertoi että Jim Manion oli myöntänyt Bullille ammattilaiskortin.Aivan,tuo muaki kyllä kiinnostaa.Ketä tietää lisä aiheesta niin laittakaa infoa!
Wolfilta juttua riitti, juteltiin 25-30 minuuttia ja pääsin vielä pälättämään suosikkiaiheestani, 90-luvun pro-bodauksesta.
Jarno "Duke Nukem" Virtanen putosi finaalista? Aika yllätys... Kaveri oli koko syksyn kovassa tikissä. Luulin että oli miehellä oikein MM-kisat tavoitteena?
mun mielestä se on paljo enemmän henry saaren näkönen ;)Wolffi on jotenkin samannäköinen kuin Dafoe...:D
[Ig[/IMG]
Onko viideota nähtävillä missään?
Vapareita?
Saulin vapari olis kiva nähdä nyt kun sitä on hehkutettu niin paljon.
edit. Stinglin tulehtunut olkapää oli aika karun näköinen. Toivottavasti ei johda mihinkään komplikaatioihin..
Eilen olin huomaavinani, että kunto oli sangen vaatimaton odotuksiini nähden. Tänään kuitenkin mielestäni koko Bf-skenen kauneimman rakenteen omaava Mari oli myös hyvässä kunnossa!!
Tuosta olisi kuitenkin pitänyt kiristellä hieman lisää, jotta kilpailun voitto olisi ollut lähellä. Pakko vielä hehkuttaa tota raamia. Se on niin unelma:D
Mielestäni Päkkilällä on NIIN ylivoimainen rakenne ja verrattuna muihin, että tollakin kireydellä voisi laittaa ykköseksi. Ei tollasia vaan ole muita!
Meikäläinen kuvasi muutaman videon:Onko viideota nähtävillä missään?