Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No haistappa pappa home. Et oo ku mua pari hassua vuotta mua vanhempi.

Sulla oli vissiin kohta synttärit vai mites se oli? Mulla on sit ens helmikuussa. Mitäs se sit tekee erotukseks. Jotain 6,5 vuotta. Voi hitto että mä oon muuten vanha..:itku:

e.Byyrdi anna mennä vaan. Kyllähän ne todistukset ja muut voi näyttää vaikka myöhemmin jos ne niitä kaipailee. Puhumalla ne työpaikat otetaan!
Mä ainaskin puhuisin minkä vaan haastattelijan pyörryksiin ja ottaisin homman jos se mua kiinnostais.:)

Oioioi, mua tullaan hieromaan ihan justiinsa :haart:

Täytän tammikuussa 20-vuotta :itku: Ikäkriisi alkaa jo iskemään.

Ai sulla oli vasta tammikuussa. No sit melkein sellanen 7 vuotta eroa. Teinipoika!;)

Oot suhteellisen pervo tyttö kun tänne tuut tollasta kertomaan..:rolleyes:

Sulla oli vissiin kohta synttärit vai mites se oli? Mulla on sit ens helmikuussa. Mitäs se sit tekee erotukseks. Jotain 6,5 vuotta. Voi hitto että mä oon muuten vanha..:itku:

e.Byyrdi anna mennä vaan. Kyllähän ne todistukset ja muut voi näyttää vaikka myöhemmin jos ne niitä kaipailee. Puhumalla ne työpaikat otetaan!
Mä ainaskin puhuisin minkä vaan haastattelijan pyörryksiin ja ottaisin homman jos se mua kiinnostais.:)

Ai sinäkö vanha, variksenmarjat sanon mä. :D

Mulla alkoi vääntää vatsassa nyt ihan törkeesti ton duunijutun takia. Jännäkakka.

Hierominen on ihanaa, puolin ja toisin. :)

Minkäköhän sortin hierontaa Leni mahtaa saada?

Mä voin kyllä kuvitella kun tänne oikein sydänten kanssa siitä tullaan faksailemaan.:whip:

Älkäänyt älkäänyt.
En minä mitään ole varastamassa. Huomenna alkais sunnuntaihin asti kestävät bileet, pitää nyt katsoa liittyykö joukkoon perjantaina vai vasta lauantaina. Jos ei muuten niin särkylääkkeiden voimalla :lol2:

Tuli just duunikaverilta viesti, et haluisinko et hän veis mut tänään duunihaastatteluun yhteen firmaan?! Voinko mä muka näin ex-tempore lähteä, ei mul oo edes sopivia vaatteita päällä sellaseen. Ei ole todistuksia, ei mitään...apuva :eek:

Tottakai meet!:haart:

Nyt vielä kertoi saavansa korakouraista hierontaa. Mahtaa olla pirskeet tulossa :evil:

Tuskin kävelee viikkoon tuon käsittelyn jälkeen.

Tekee ihan hitosti mieli jauhelihakeittoa :eek:

Voi kun itsekkin saisin kunnon käsittelyn pitkästä aikaa.

Mä saan kunnon käsittelyn kello 16.40 sellaselta hienostuneelta, hivenen harmaantuneelta britiltä ;)

Tottakai meet!:haart:

En edes tiedä mikä firma kyseessä, saan lisätietoja matkalla sinne. On kuulemma kaverin firma, uusi tulokas Suomessa. Suostuin äsken lähtemään sinne...

..voi helvetti, mä en kestä. Miitti ei jännittänyt laisinkaan, mut tää...

Back
Ylös Bottom