Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ooh, mistäs kaikkialta herra mahtaa hieroa? Mitä tämä "käsittely" pitää sisällään? Happy end?

Hieroo yleensä hartiat, mitkä on aina jumissa ja sitten naksauttaa selkärangan nikamat, sekä niskan, mikä on tarpeeks happy end mulle :haart:

En edes tiedä mikä firma kyseessä, saan lisätietoja matkalla sinne. On kuulemma kaverin firma, uusi tulokas Suomessa. Suostuin äsken lähtemään sinne...

..voi helvetti, mä en kestä. Miitti ei jännittänyt laisinkaan, mut tää...

No mut se selvii siellä. Et hävii tossa mitään ni kannattaa nyt käydä ainakin kattomassa mikä on homman nimi :)

No mulla on reidet ollu kipeenä ja jumissa maanantai-illasta asti ja vielä en ole ehtinyt lepäämään..
Joten olisi kiva tietää mille perustat väitteesi.

Siihen että liikkumalla ne aukee. Ja itsehän vastasit juuri vahvistaen mun viestin, vaikkei se sulle ollut erityisesti tarkoitettu ja kaikenlisäksi mukana oli aavistus provoa. :piis:

Voi kun itsekkin saisin kunnon käsittelyn pitkästä aikaa.

Eikös sulle huomenna tuu se käsittely.:whip: Joten no panic!

Dinho10 1,812
Fuhrer 1,507
Stander 1,165
Alyssa 1,163
Janpa 1,121
Kimsson 1,074
Columbu 1,047
Biroo 958
Prayer 867
Jugetsi 846
Mikkii 806
T-Byrd 789
Reinzell 716
jawhead 646
jepu-ankka 633

En edes tiedä mikä firma kyseessä, saan lisätietoja matkalla sinne. On kuulemma kaverin firma, uusi tulokas Suomessa. Suostuin äsken lähtemään sinne...

..voi helvetti, mä en kestä. Miitti ei jännittänyt laisinkaan, mut tää...

Joku verkostomarkkinointijuttu kuitenkin, eli älä stressaa. :)

Siihen että liikkumalla ne aukee. Ja itsehän vastasit juuri vahvistaen mun viestin, vaikkei se sulle ollut erityisesti tarkoitettu ja kaikenlisäksi mukana oli aavistus provoa. :piis:

Mä provosin takasin mutta en tajua?
Jos mulla on ollut reidet maanantaista asti jumissa ja oon liikkunut silti kuten ennen, miten vahvistan sun käsityksen??

E. niin tai sillai että on nää kokoajan parempaan menny kuitenkin, reidet siis.

Ja sitäpaitsi, naisille ei TOSIAANKAAN kasva lihasta yhtä herkästi ku miehille. Sama ku sanois et natuille kasvaa yhtä hyvin ku vähemmän natuille :jahas:

Oma vika. Kaikki voi vetää nappeja jos tarvii. Tai tykittää. En minäkään valita siitä, etten pääse paskomaan keilapalloa uskovaisen perheen äitinä vuoden välein.

Tän tredin vois laittaa sillee, ettei tää nouse aina ylös, ku joku kirjottaa. Onko mahdollista?

Tänne kyllä niin harvoin kirjoitetaan, että ei tää voi häiritä.;)

Back
Ylös Bottom