Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, mä soisin kanssa itselleni mieluusti lisää kehitystä ja äkkiä. Haluun lihaaa! :hyper:

Näin ajattelinkin tehdä, sain töistäkin anottua viikon vapaata niin saa hoidettua sitä tonne varastoon sitten hieman reilummin.

:thumbs:

Mäpäs lähden rajoittamaan itseäni salille. Moi moi!

Paskat se lihasten kehittäminen ole naisille sen vaikeampaa kuin miehillekään. Te vaan lepäätte heti kun hiukan lihakset on kipeänä.

Paskat se lihasten kehittäminen ole naisille sen vaikeampaa kuin miehillekään. Te vaan lepäätte heti kun hiukan lihakset on kipeänä.

No mulla on reidet ollu kipeenä ja jumissa maanantai-illasta asti ja vielä en ole ehtinyt lepäämään..
Joten olisi kiva tietää mille perustat väitteesi.

Pyh. Mul on kädet ihan törkeen kipeet mut silti olen urhea ja menen tänään salille :D

Ja nyt oon koulus, rento hissantunti taas kerran :D

Lystikästä... Emmä harrasta sellasta :eek:

Voi vitun phoney war 1939, pitäis tehä powerpoint. En jaksa :(

Haha Biroo, ilkee :D

Opiskeles nyt niin saattaa sinne sun vaaleidenhiuksien alle tarttuakkin jotain ja olisit seuraavassa miitissä hieman fiksumpi :E

:lol2:

Oon niin blondi ettei auta vaikka miten opiskelisin :( Seuraavassa miitissä oon vieläkin hauskempi :D

Back
Ylös Bottom