Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mä soisin kanssa itselleni mieluusti lisää kehitystä ja äkkiä. Haluun lihaaa!![]()

Minkäslaista lihaa haluaisit? Voin tarjota yhdenlaista jos vain kelpuutat?Haluun lihaaa!![]()

Minkäslaista lihaa haluaisit? Voin tarjota yhdenlaista jos vain kelpuutat?![]()
Olen pahoillani.
Vitsi kun pervotuttaa. Onneks tyttöystävä tulee huomenna Suomeen:hyvä:
Näin ajattelinkin tehdä, sain töistäkin anottua viikon vapaata niin saa hoidettua sitä tonne varastoon sitten hieman reilummin.Pervoile sen kans sit varastoon, niin oot iisimmin kun se taas lähtee jonnekin
Näin ajattelinkin tehdä, sain töistäkin anottua viikon vapaata niin saa hoidettua sitä tonne varastoon sitten hieman reilummin.
Oon kysyny nyt 2kertaa että ketä vittu oikein olet. Tunnetko mut vai tunnenko mä sut? WTF?Paskat se lihasten kehittäminen ole naisille sen vaikeampaa kuin miehillekään. Te vaan lepäätte heti kun hiukan lihakset on kipeänä.

Paskat se lihasten kehittäminen ole naisille sen vaikeampaa kuin miehillekään. Te vaan lepäätte heti kun hiukan lihakset on kipeänä.
Paskat se lihasten kehittäminen ole naisille sen vaikeampaa kuin miehillekään. Te vaan lepäätte heti kun hiukan lihakset on kipeänä.
Alyssalla kanssa vaihtuu suhteellisen tiheään tuo avatar.
Opiskeles nyt niin saattaa sinne sun vaaleidenhiuksien alle tarttuakkin jotain ja olisit seuraavassa miitissä hieman fiksumpi :ELystikästä... Emmä harrasta sellasta
Voi vitun phoney war 1939, pitäis tehä powerpoint. En jaksa :(
Opiskeles nyt niin saattaa sinne sun vaaleidenhiuksien alle tarttuakkin jotain ja olisit seuraavassa miitissä hieman fiksumpi :E