Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Opiskeles nyt niin saattaa sinne sun vaaleidenhiuksien alle tarttuakkin jotain ja olisit seuraavassa miitissä hieman fiksumpi :E

Nytko kuuluis kertoa blondi vitsejä? Miksi blondi vitsit ovat niin lyhyitä?

Että miehetkin ymmärtäis niitä.

Eilen muuten söin leipää, sitten kielikoru aukes ja melkeen nielasin sen pallon :lol2:

Nyt täälläkin tulee vettä sitten kuin sieltä isokokoisesta Esterin hanurista. Oisitte vaan stadilaiset pitäny nää vedet ittellänne.

Katos kaverille kans...:rolleyes: vassokuu.

Jos olisit ollut miitissä, niin ymmärtäisit.

:lol2:

Kävinpä kattomassa uuden toimiston tiloja Otaniemessä. Ihan kivat (noille muille).
Mun työpiste tulee olemaan jossain muualla. Ottakee mut töihin!!!

Ollu vähän menossa kaikki yöt. Eilen pääs himaan joskus kahen jälkeen.

T-Byrd: Ei tällä iällä vielä.. :rolleyes:

Hihi, sit on tää elo saanu ihme käänteitä ku meinaa hermot mennä joka tilanteessa pitkin päivää :D

E: Prayer: Yöt on sitä varten pimeitä et ihmiset saa rauhassa tehä asioitaan. :D

Koskahan mä olisin viimeksi jaksanut valvoa kunnolla, en muista.
Toisaalta ihan hyvä koska aikoinaan oon kärsinyt uniongelmista :D

Ollu vähän menossa kaikki yöt. Eilen pääs himaan joskus kahen jälkeen.

E: Prayer: Yöt on sitä varten pimeitä et ihmiset saa rauhassa tehä asioitaan. :D

Ja perkeles jos mun autoa yrität pölliä, niin teen suhun muutaman reiän lisää.;)

Emmä tiedä kanssa mikä mua vaivaa, mutta oon nyt menny kahtena edellisenä iltana nukkumaan 21.30 ja herännyt 7.10 seuraavana aamuna. Olen nukkunut pitkät ja hyvät unet, mutta silti jotenkin väsyttää aamulla.

Emmä tiedä kanssa mikä mua vaivaa, mutta oon nyt menny kahtena edellisenä iltana nukkumaan 21.30 ja herännyt 7.10 seuraavana aamuna. Olen nukkunut pitkät ja hyvät unet, mutta silti jotenkin väsyttää aamulla.

Lapset tarvii katos paljon unta.:D

Mua on väsyttänyt varmaan viimisen kuukauden aikana joka aamu, aina meen ysin ja kympin välillä nukkumaan ja herään viideltä. Nukun jotenkin tosi huonosti ja olo ei oo kauheen levännyt aamulla. Vetoan työstressiin.

Ällös pelkää, en sun trabanttia tuu hakemaan :D
Ei enää reikiä kiitos! Vanhatki riittää.

No ei noista romuista kumpikaan varmaan kellekkään kelpais ees. Tankissakin niin vähän bensaa, että hyvä jos huoltsikalle pääsee.:lol2:

Tuli just duunikaverilta viesti, et haluisinko et hän veis mut tänään duunihaastatteluun yhteen firmaan?! Voinko mä muka näin ex-tempore lähteä, ei mul oo edes sopivia vaatteita päällä sellaseen. Ei ole todistuksia, ei mitään...apuva :eek:

Back
Ylös Bottom