Itselläni on alkanut inhottava pyörryttäminen sarjojen välissä, mistäköhän mahtaisi johtua? Kun lasken painot alas alkaa usein huippaamaan ja on pakko päästä istumaan. Etenkin kyykätessä ja muissa "kokonaisvaltaisimmissa" liikkeissä on tätä havaittavissa. Hengitän liikkeissä oikein ja tarpeeksi enkä mene salille täysin tyhjällä vatsalla. Olen kuullut, että syy voisi olla vitamiinien tai raudan puutos mutta sekään ei oikein sovi kuvaan. Oma veikkaukseni (täysin mutua) kuitenkin on, että jokin puutostila tämä on.
Olen treenaillut salilla kohta vuoden ja olen 21v, 179cm ja 75kg. Toivottavasti joku osaisi auttaa tässä ei niin kovin vakavassa (?) mutta ikävässä vaivassa. Jos olen unohtanut jotain oleellista tietoa vaivastani tai itsestäni niin kysykää.
Kiitos.
Olen treenaillut salilla kohta vuoden ja olen 21v, 179cm ja 75kg. Toivottavasti joku osaisi auttaa tässä ei niin kovin vakavassa (?) mutta ikävässä vaivassa. Jos olen unohtanut jotain oleellista tietoa vaivastani tai itsestäni niin kysykää.
Kiitos.
Eli jos teen salilla jalat räjähtävyyttä tavoitellen ja käyn 3-4km lenkillä kahdesti viikkoon, niin mitä tässä nyt sitten saadaan parhaiten? Nopeutta, kestävyyttä, vai nopeuskestävyyttä?