Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs koneissa?
Silence. Beautiful silence.
Hitto kun on laiska olo, vaikka pitäis yrittää sykkiä.. Oon varmaan tulossa kipeeks.
Mites T-Byrdin viikko on alkanut?

Sähköinen halaus täältä.. :haart:Höh, ei kiva. Ei saa tulla kipeäksi. :( Tsemii!
Totta puhuen tää päivä on ollut aivan kamala. Mun stressitaso on noussut jo maksimirajoille ja voi minä hetkenä hyvänsä kiehua yli. Pelkään kyllä ihan todenteolla, että saanko kohta hermoromahduksen. :( Tai sitten mä asetan itselleni vaan liian suuret odotukset. Kuka tietää...
Hali ois kiva.... :haart:
Hali :haart:
Missä? Missä?!homo :haart:
No meille maksetaan palkka "myöhässä" eli kk päästä tulee vielä täysitili.Kiitos.Hali :haart:

KiitosSähköinen halaus täältä.. :haart:
Joo, lievää stressiä on täälläkin, pieni elämänmuutos on tulossa tässä lähiaikoina, muttei sentään mitään maailmanloppumeininkiä (toivottavasti).

Irtisanoin itseni tänään....... kyllä sillä naama venähtikin. *ylpeä*
Kyllä se kanttia vaatii tolla tavalla vaan ottaa loparit. Onko sulla muuta duunia mielessä jo? Sanotaan nyt näin, että onneksi olkoon rohkeasta päätöksestä ja uskon että oli varmasti oikea. Ei niitä märkiä rättejä ikuisesti jaksa...Tuohon kun olisit vielä lisännyt kunnon avautumisen muutaman vinkin kera nii avotkyllä sillä naama venähtikin. *ylpeä*