Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hotellielämä on jees. Saa kulkea munasillaan, ei tarvitse siivota jälkiään, aamupala on aina valmiina, tv:ssä on hydrauliikkaa ja leffoja. Vielä torstaihin asti saa näppäillä kiveksiään toisten huolehdittavana. Nyt unille, niin jaksaa tehdä olevinaan töitäkin huomenna.

Voi paska. Alotin surffailun tuossa hieman kymmenen jälkeen. Päädyin lueskelemaan Halla-Ahon Scriptaa ja seikkailemaan eri brittifoorumeilla maailman menoa ihmetellen.

Ja nyt kello on jo kohta kolme ja niitä asioita ei ole tehty mitkä ajattelin tekeväni n. klo.23

:fuck:

joo tähän koneelle tuppaa unohtumaan.. ..onnex o olemassa netti ni o tekemistä näin tiukkoina viikonloppuöinä duunissa ;)

Mä en kyllä täältä netistä löydä enää mitään kiinnostavaa. Kun sellasen 9-10 tuntia yöstä on koneella, niin alkaa kiinnostavat aiheet loppumaan..:D

Hammasta särkee, eikä pysty nukkumaan. Toivottavasti saan aamulla ajan lääkäriin, ei viittis yksityisellekään mennä kun ne on niin kalliita.

Ei enää kannata nukkua kun jo töihin tultu. Alkaa päivä ajoissa niin loppuukin ajoissa !! Jeah

Hei homo pervot. Eikös sen asiapitoisen jutun pitänyt kestää tiistaihin saakka? Muistaakseni Fyyreer kysyi minulta viime tiistaina, että ollaanko viikko nunnina? Tarkistakaas joku, mä oon liian wanhanen siihen.

e. 09.09.2008, 12:41
Posts: 2,297 Dinho10: Otetaaks tavotteeks ettei viikkoon mitään homoläppää?

Häähähäähähähäähähähähäähähähäähähähähääähähähhäähäähäähäähähäh

Teknisesti ottaen MINÄ voitin!!

hhehehhehehheehhhehehhehehehhehehehehehehehhehehehehheheheheheh

Ei sitä kannata tarkistaa. Paljon parempi että hompit pääsevät taas asian ytimeen. Joten. Tulisitko kanssani vetäisemään pikku aamu tsuki tsukit?:haart:

Kotiuduin tässä välillä ja nyt olen valmiina kaikkeen siis aivan kaikkeen.. Laitan vaaleanpunaiset satiinilakanat levälleen ja jään sinne odottelemaan sinua.
alasti

YEAH!!!
+10kg jalkaprässissä, who's the man! :dance2:

Noo, kattoo laskeeko samantien se -10kg, kun pitäis miinuksella elellä että sais pari kiloa veks.. Viikonloppu meni syödessä niin sain buustin :hyvä:

Back
Ylös Bottom