Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja jos laskeekin, niin ompahan laihduttua varaa bulkata siellä Thaimaassa ja saada niitä painoja sitten nousuun :D

Helvetti soikoon! Vitun koneet!!!!!:curs::curs::curs:

Huomenta :haart:

Mikäs koneissa?

Mikäs koneissa?

Kone huusi jatkuvasti, että restart, restart, niin sitten kun sen tein ja olin avaamassa ohjelmia uudelleen se pyysi jotain salasanaa jota mulla ei ole. Enkä edes sellaisesta ollut tietoinen. Vitun huijariohjelmat, joilla ei ole mitään muuta tekemistä ku vittuilla käyttäjille. :curs:

Tänään on vitutusaamu. Liikaa paskaa niskassa jo.

:(
Mulla toimii koti ja työkoneet kuin unelmat, mutta ne onkin mäkkejä ;)
Tuota toimetonta työ-thinkpadia oon koettany vähän potkia eloon, mutta aika kuolleelta näyttää.

Hiljaista kuin hautakammiossa.

Silence. Beautiful silence.

Hitto kun on laiska olo, vaikka pitäis yrittää sykkiä.. Oon varmaan tulossa kipeeks.

Mites T-Byrdin viikko on alkanut?

Silence. Beautiful silence.

Hitto kun on laiska olo, vaikka pitäis yrittää sykkiä.. Oon varmaan tulossa kipeeks.

Mites T-Byrdin viikko on alkanut?

Höh, ei kiva. Ei saa tulla kipeäksi. :( Tsemii! :)

Totta puhuen tää päivä on ollut aivan kamala. Mun stressitaso on noussut jo maksimirajoille ja voi minä hetkenä hyvänsä kiehua yli. Pelkään kyllä ihan todenteolla, että saanko kohta hermoromahduksen. :( Tai sitten mä asetan itselleni vaan liian suuret odotukset. Kuka tietää...

Hali ois kiva.... :haart:

Höh, ei kiva. Ei saa tulla kipeäksi. :( Tsemii! :)

Totta puhuen tää päivä on ollut aivan kamala. Mun stressitaso on noussut jo maksimirajoille ja voi minä hetkenä hyvänsä kiehua yli. Pelkään kyllä ihan todenteolla, että saanko kohta hermoromahduksen. :( Tai sitten mä asetan itselleni vaan liian suuret odotukset. Kuka tietää...

Hali ois kiva.... :haart:
Sähköinen halaus täältä.. :haart:

Joo, lievää stressiä on täälläkin, pieni elämänmuutos on tulossa tässä lähiaikoina, muttei sentään mitään maailmanloppumeininkiä (toivottavasti).

Mä tulin just kiropraktikolta. Kyllä rusahteli.
Torstaina uudelleen :hyper:

Irtisanoin itseni tänään. Alko vituttaa esinainen sen verran, eka se pisti mun työfrendin ulos perjantaina sano vaan ettei maanantaina tarttee tulla ku tuomaan työvaatteet ja avaimet (irtisanomisaikaa ei ole kun oli ollu vaan just alle 4kk töissä). Ja tänään pisti mulle kaikki meidän hommat (tehtiin parina hommia) mulle ja sano et kiristät tahtia etkä pidä kahvitaukoja niin kerkeet :jahas: Ja sitte ens viikoks anto 16 tunnin työVIIKON (eli eka vko tuplahommat samassa ajassa ja sitte seuraav viikko vaa 16H) sitte tein päätöksen joka oli jo muhinu jonkin aikaan, eli sanoin että huomenna en tuu töihin sitte, tai nuo työvaatteet ja henkilökortin tuon jossain vaiheessa. :david: No meille maksetaan palkka "myöhässä" eli kk päästä tulee vielä täysitili.

edit. sillä on muuten kaikki sen työntekijät jo varattu kiire tulee hommata uus työntekijä huomiseksi, mutta mitäs kohtelevat sitte meitä kuin paskaa. tuo että ei oo irtisanomisaikaa soveltuu myös työntekijään vaikka harvinaista onkin. kyllä sillä naama venähtikin. *ylpeä*

Hali :haart:
Kiitos. :)

Sähköinen halaus täältä.. :haart:

Joo, lievää stressiä on täälläkin, pieni elämänmuutos on tulossa tässä lähiaikoina, muttei sentään mitään maailmanloppumeininkiä (toivottavasti).
Kiitos :)

Minkälaisesta elämänmuutoksesta on sitten kyse?

e: Ai niin, sähän lähet sinne reissuun...

Irtisanoin itseni tänään....... kyllä sillä naama venähtikin. *ylpeä*

Rohkea veto!! :worship: Kyllä se kanttia vaatii tolla tavalla vaan ottaa loparit. Onko sulla muuta duunia mielessä jo? Sanotaan nyt näin, että onneksi olkoon rohkeasta päätöksestä ja uskon että oli varmasti oikea. Ei niitä märkiä rättejä ikuisesti jaksa...

Meillä kans yks lopettaa talousosastolta, kun ei sen oma esimies tajunnut arvostaa työpanosta tarpeeksi. Ei se kyl taida arvostaa paljon ketään muutakaan, paitsi tj:tä. Sen suhteen kieli on kovinkin ruskea ja tahmainen. :urjo:

Back
Ylös Bottom