Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ääh ei kai migreeniä. En vaan tykkää kirkkaasta valosta, varsinkaan valvomisen jälkeen.

3T = Raitiovaunu. Oot asunu liian kauan siellä puukkojunkkareiden luvatussa maassa näköjään :eek:

Eipä! :curs: Ei vaan pakko kipeenä saada kalorit vähän plussalle vaikka sitten mäkkisafkalla. Kun muuten oon eläny lähinnä maustamattomalla heralla kun mikään ei mee alas.
Aijaa, siis en mä yhtään tajunnu et kyse oli kulkuvälineestä :lol2:

Nooo kai sä sit saat syödä mäkkiruokaa :rolleyes:
Kävin mäkin viikonloppuna Kotipizzassa ja Hesessä :nolo:

Aijaa, siis en mä yhtään tajunnu et kyse oli kulkuvälineestä :lol2:

Nooo kai sä sit saat syödä mäkkiruokaa :rolleyes:
Kävin mäkin viikonloppuna Kotipizzassa ja Hesessä :nolo:

Herää kysymys että mitä sä oikein kuvittelit sen olevan :eek:

No hyi hyi! Pidetään niistä linjoista kiinni! Mitään nautintoja ei saa olla IKINÄ!

You've dedicated your entire life to building up your body through hard work, pain, hunger and desire. Every single day requires sacrifice. THIS IS HARDCORE LIVIN'

Herää kysymys että mitä sä oikein kuvittelit sen olevan :eek:

No hyi hyi! Pidetään niistä linjoista kiinni! Mitään nautintoja ei saa olla IKINÄ!

You've dedicated your entire life to building up your body through hard work, pain, hunger and desire. Every single day requires sacrifice. THIS IS HARDCORE LIVIN'

Jotain IHAN muuta :whip:

Höpöhöpö, mitään linjoja koskaan ollutkaan, ei sellaisesta voi pitää kiinni, mitä ei ole :rolleyes:

Jotain IHAN muuta :whip:

Höpöhöpö, mitään linjoja koskaan ollutkaan, ei sellaisesta voi pitää kiinni, mitä ei ole :rolleyes:

No hyi sua :whip:

No nyt ollaan siinä vaiheessa että mun pitäs kehua sun vartaloa hirveästi kun dissasit tollai itseäs. Mut en teekään sitä. :hyvä:

No hyi sua :whip:

No nyt ollaan siinä vaiheessa että mun pitäs kehua sun vartaloa hirveästi kun dissasit tollai itseäs. Mut en teekään sitä. :hyvä:

Siis toi EI ollut mitään kehujen kerjäystä, mä oon monta vuotta jo ollut yli tavote-/ihannepainoni, enkä viitsi tehdä asialle mitään, että ihan oma moka! :D
Tosin viime syksynä olin tosi hyvissä mitoissa (omasta mielestä), mutta se stressi, suru jne mistä se aiheutui, ei ollut sen arvoista! Parempi hyväntuulinen ja vähän liikaa, ns. Lihavat on lepposii :hyper:

Siis toi EI ollut mitään kehujen kerjäystä, mä oon monta vuotta jo ollut yli tavote-/ihannepainoni, enkä viitsi tehdä asialle mitään, että ihan oma moka! :D
Tosin viime syksynä olin tosi hyvissä mitoissa (omasta mielestä), mutta se stressi, suru jne mistä se aiheutui, ei ollut sen arvoista! Parempi hyväntuulinen ja vähän liikaa, ns. Lihavat on lepposii :hyper:

Jos lihavat on lepposii niin miks mä oon kun perseeseen ammuttu karhu metakuurilla? :curs:

Ja sä nyt oot aika sopivas kuosis mitä kuviin on uskominen. Tietty voihan nois olla nk. galtsukuvakulmat käytössä mutta vahvasti epäilen ;)

Viime syksynä mäkin olin aika hyvis mitois mut joo vähän samoista syistä... Oikeestaan mitään muuta en kaipaa kun sitä sikakireetä naamaa, siit diggasin :D näytän ihan kehitysvammaiselta pullaposkisena :/

^toi on kyl totta. Sikakiree naama on parhaan näkönen :D Mitä jollain ihan revityllä kropalla tekee ku ei suomessakaan voi kävellä ilman paitaa montaakaan kuukautta :rolleyes:

No höpöhöpö, etkä näytä :)

Mä näytän ihan hoikalta sopivissa vaatteissa.. ;) Silmää on helppo huijata erilaisilla pituuksilla, kuvioilla, väreillä, malleilla :) Mielikuvitus vaan rajana!

Voi helvetti Qan se on nyt iha sama mitä vedät päälles ku ei sulla varmasti niin paljoa ylimääräistä ole että jotenkin päälle päin näkyis.

No höpöhöpö, etkä näytä :)

Mä näytän ihan hoikalta sopivissa vaatteissa.. ;) Silmää on helppo huijata erilaisilla pituuksilla, kuvioilla, väreillä, malleilla :) Mielikuvitus vaan rajana!

Mis sä mun feissikuvan oot nähny? :eek:
Ainii klubbarissa. Vaihdoin sitäkin kuvaa kun ärsytti läskikunto.

Heh, toi vaatejuttu on totta kyl. Mun ruumiinrakenne on vaan niin kolho että aika harvat vaatteet on mis näytän hyvältä. Koitan nyt kerrankin diettailla itteni kireeks med lihakset. 2007 keväällä oli vähän yritystä, 90 kg kireenä, sellanen rantakunto ja näytti hyvältä puku päällä mut ei kyl paljoo lihasta.

Huomenta muruseni! :haart: Onko mua kaivattu? :rolleyes:

pitäiskö pitää semmonen HKI-minimiitti jossain vaiheessa lähiaikoina?
Kunnon jurria meitin mökillä kaks päivää? :D
Loistoidea!!!

eli, minä, Leni ja T-Byrd lähdetään juomaan estot pois :D
Kyl sinne semmonen vähintään 7-8 mahtuu nuss.. nukkuu vaivatta.
Emmä oo sellanen tyttö....juomaan vaan sit nukkumaan, tytöt yhteen sänkyyn ja pojat toiseen. :D

26.-27.9. kannatetaan.
Emmä pääse tuolloin. :(

miten siin lätkämatsihommas kävi?
Sain kaverin mukaan. :)

vituiks meni mun osalta :D En päässy koneelle päivällä ku oli hommia :itku:

E: Tuskin se ois mua ottanu ees mukaan muutenkaan :D
OIsin mä, mut ei mennä siihen enää, jookos. ;)

Voi jestas kun on ollut hyvä aamu!

Back
Ylös Bottom