Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerava ei ole kaukana. Tullaan Kimssonin kanssa kimppakyydillä. Juon teidät peiton alle ;)

Kerava ei ole kaukana. Tullaan Kimssonin kanssa kimppakyydillä. Juon teidät peiton alle ;)

Aina kannattaa yrittää. Joko olette kohta täällä? Laitan lisää kossua pakkaseen..

Aina kannattaa yrittää. Joko olette kohta täällä? Laitan lisää kossua pakkaseen..
Naisia saa aina tovin odottaa, mutta kuski on jo kännissä! Tavataan siellä kohta.

067_vixodnoi.jpg

Ei näköjään jääny sitten yhteen lonkkuun tää homma. Nyt valkovenäläistä tuopista.:hyvä:

Ja vahvistus kuukahti jo
033_vixodnoi.jpg

E: itse lipitän sitä Jekkua... Mut ihan vähän vaan ;)

Kuulostaa hyvältä. Saanko parkeerata Tamperelaiset pakarani teidän mukaan?

Fuhrer ei varmastikkaan halua kuin yhden tietyn henkilön niihin bileisiin.;) Ja ei. Se en ole minä..:D

pitäiskö pitää semmonen HKI-minimiitti jossain vaiheessa lähiaikoina?
Kunnon jurria meitin mökillä kaks päivää? :D

Luoja paratkoon pojat! Kaksi päivää kuulostaa varsin riskialttiilta, kun olette lämmitelleet toisianne täällä ensin muutaman viikon :wtf: Ottakeehan iisisti sitten.

Helvetin Helsinkiläiset. Turku nousee ja pitää oman kieroutuneen miittinsä, josta ja jota kukaan ei tule muistaman mitään ja mistään!

Fuhrer ei varmastikkaan halua kuin yhden tietyn henkilön niihin bileisiin. Ja ei. Se en ole minä..

Oot varasijalla ;)

Luoja paratkoon pojat! Kaksi päivää kuulostaa varsin riskialttiilta, kun olette lämmitelleet toisianne täällä ensin muutaman viikon Ottakeehan iisisti sitten.

sä lähet mukaan!

Back
Ylös Bottom