Tarviikos tota takajousitusta jotenkin säätää jos ottaa kyytiläisen?
esijännitys tietty tiukemmalle, vaikka eihän vakiojousessa oikeasti säätövara siihen riitä.
kuitenkin vähän inhimillisempi ajaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarviikos tota takajousitusta jotenkin säätää jos ottaa kyytiläisen?
esijännitys tietty tiukemmalle
Tai ainakin taakse puristusvaimennusta lisää, kun ei perus-takapumpun esijännitysrinkuloita kuitenkaan kukaan viitsi alkaa säätämään joka kerralla kun emäntä tulee kyytiin. Hydraulisella esijännityssäädöllä olevat pumput sitten tietty asia erikseen.
Mulla tuli tänään pihalle honda vfr 750fTulikin sitten 750 gikseri hanuria tärisyttämään. :evil:

eiks noi paina saman verranZx-10 vaihtui Honda Cbr600F ään...
Onhan tuo hiukan laiskempi, mutta kevyempi, nätimpi, pieniruokaisempi ja HONDA:dance:

Ei pysty. Olen Helsingissä duunireissussa. :(Ai niin.. Ja huomenna varttimailia ajamaan.. JoAT vink vink
Loistava alku viikonlopulle..
Dodii, soppeli ekapyörä toi. Itsellä joskus tuli sama valinta tehtyä ja vielä se tossa pihassa on. Myyntiin pitäisi laittaa jos vähän kerkeis puunata jossain välissä.Mulla tuli tänään pihalle honda vfr 750f![]()
Tulipa kierrettyä tänään taas Kemoraa. Kyllä siinä hermo lepää ja maalliset asiat unohtuu, kun saa pistää radalla menemään.
Jännää muuten.. En saa millään polvea maahan busan selästä, vaikka roikun kuinka. Varpaat sen sijaan raapii asfalttia vähän väliä.. :D Vaikka jalka on päkiän varassa tapilla..
:DKyllä se busa radallekkin tosiaan sopii nätisti. Kallistusvaraa ei ehkä ole ihan niin paljon kuin kyykymmissä pyörissä.. Mutta eipä siitä tainnut kukaan ohi tullakkaan, vaikka ei vedä suoria kaasu pohjassa.. hitaassa ryhmässä:D
Jos oikeasti olisin liian rikas, niin melko varmaan hommaisin jonkinlaisen pikku kyykyn rata-ajoa varten. Sen verran kivaa puuhaa se on.