Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Josbe: On kyllä niin päin persettä suunniteltu ohjelma ettei tosikaan.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394Voisiko justerr tai joku muu sitten vähän auttaa, jos se kerta niin huono oli?:itku: Olisin kiitollinen jos joku neuvois![]()
Olen aloitteleva yli 30 ja huonokuntoinen. Teen liikkeet lähinnä laitteilla, sillä "luxus" salin vapaat painot -osasto on suhteessa tosi pieni ja kauheiden karjujen valtaama, sinne en aio mennä. Muutamia liikkeitähän on pakko tehdä vapailla painoilla ja nämä onnistuu... Mites tällainen ohjelma? Mukaeltu FAQ:in kaksijakoisesta.
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat, vatsat
- Rintaprässi x 2
- Vinopenkki (kone) x 2
- Jalkaprässi x 3
- Reiden ojennus x 3
- Vipunostot (kone) x 2
- Pystypunnerrus (kone) x 2
- Dippi (kevennetty/kone) x 3
- Vatsat lattialla x 3
- Vatsat/kyljet tms. vartalonkiertolaitteessa x 2
2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset
- Leuanveto (kevennetty/kone) x 3
- Kulmasoutu (kone) x 3
- SJMV x 3
- Koukistukset x 2
- Hauikset scott x 3
- Pohkeet seisten x 3
- Hauikset kp x 3
Tätä tehdään noin 3-4 kertaa viikossa, eli yleensä Ma, Ke, Pe ja Su. Olen käynyt salilla huhtikuun alusta ja tehnyt yksijakoisella ohjelmalla - nyt ajattelin koittaa tätä. Miltä vaikuttaa? Kiitos avusta!
Ei jalkatreeniin tarvitse koneita - kyykyllä ja maastavedolla pärjää oikein hyvin. Nuo molemmat on syytä mahduttaa ohjelmaan ja vähentää noita hauiskääntöjä ja penkin eri versioita. Tuo ohjelma on kuitenkin niin kauhea, että älä yritä saada siitä kunnollista muuttamalla jotain vaan laita koko suunnitelma roskiin kulkematta lähtöruudun kautta. Täältä löytyy hyviäkin ohjelmia kunhan vähän lueskelet.Jalkojen suhteen en vielä tiedä, sillä salilla pystyy tekemään vain kyykyn ja suorinjaloin maastavedon (salilla ei ole jaloille laitteita). Eli siinä tulisi etu ja takareidet vai riittääkö kaks liikettä jaloille.

No morjensta päivää! Olen nyt käynyt puolisen vuotta salilla ja rupee tuntumaan, että ois aika vaihteeks vaihtaa ohjelmaa. Tuntuu että kehitys tyssää. Olen ruvennut syömään paljon ja terveellisesti. Mitat tällä hetkellä (183/86). Nykyinen treeniohjelma näyttää suurinpiirtein tältä:
MA: Rinta
Penkki 2x3, 2x8
Vinopenkki kp 2x8-10
Ristitalja 2x8-10
PeckDeck 2x10
Vatsat
TI: Kädet
Hauis tanko 3x8-10
Hauis kp 2x8-10
Ranskalainen 3x8-10
Ojentaja talja 2x8-10
Poseeraus 2x8-10
TO: Selkä
Kulmasoutu kp 4x8-10
Soutulaite 2x8-10
Alatalja 1x8-10
Ylätalja levee 2x8-10
Ylätalja kapee 1x8-10
Kyljet
PE: Olkapäät
Ylöstyönto 4x8-10
Viparit 3x8-10
Taka op 2x8-10
Pystysoutu 3x8-10
Lihasmassaa pitäs saada jatkossa.. Mikä avuksi? Ruokailu on suhtkoht kondiksessa.