Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mulla ei kanssa mahdu kaaliin miten jossain kovissa kyykyissä voi karjua ihan täysillä. Kyllä itseltäkin jotain pihinää pääsee muttei siinä paljoa huudella kun keskittyy vaan pitämään paketin koossa.

Niinpä. Tuntuu et jotkut huutaa ja karjuu vain sen karjumisen takia. Pakko itse pitää paineet sisällä että onnistuu nosto

Disclaimer: Tiedän että jotkut nostaa paremmin kun ne huutaa, olkoon näin. Itse vaan joskus harmittaa kun ihmiset väkisin pitää meteliä ollaacseen HooCee

Salin "isännät" vituttaa. Iso yläkroppa ja pienet jalat. Vaatetuksena upi lunkka paita, shortsit ja rantasandaalit. Mottona on, että jaloille riittää käveleminen baari-illan jälkeen tms. Hiukset laitettu esim. hyppyri. Ovat salilla 3-4 tuntia, mutta saavat aikaiseksi vain muutaman liikkeen. Kaikki tietysti yläkropalle. Juttelevat nuorille naisille puolet sallilla olo ajastaan (naiset tietysti nauravat jatkuvasti tämän juuliveikon jutuille). Suomileijona tai joku yhtä harvinainen tatuointi olkapäässä. Tölläävät kaikkea mikä liikkuu. Suihkutiloissa puhutaan isoon ääneen viime viikon laivamatkasta ja ensi viikon ruisrockista..

Myös nämä +40 vuotiaat jäähdyttelijä hampit isoine käsivartineen, jotka ovat nuoruudessaan käyttäneet roinaa. Liikkeisiin kuuluu hauis, rinta ja ojentajaliikkeet, tottakai!

Näitä tapauksia on ainakin omalla salilla valitettavan paljon, mutta onneksi alkukankeuden jälkeen ne nykyään saa vain hymyn huulille.

Mua ei koskaan oo kyllä tollain häirinny, mutta eipä siinä turhanpäiväsessä huutamisessa ole päätä eikä häntää, mutta jos joku uskaltautuu huutamaan lait weiit jeeaa baddii, niin kyllähä sitä jo mielellää kuuntelee :D

Juu eihän se haittaa pointti oli lähinnä se että miksi liikkeissä jossa ilmojen poispäästely on vain haitaksi pitää jotain öykkäröidä.

Juu eihän se haittaa pointti oli lähinnä se että miksi liikkeissä jossa ilmojen poispäästely on vain haitaksi pitää jotain öykkäröidä.

En sinusta tiedä, mutta minä ainakin hengitän kyykätessäni (ehkä jopa muissakin liikkeissä). Vedän ilmaa sisään kun laskeudun alas ja puhallan ulos kun nousen ylös. Siinä ylösnousun aikana sitten voi sitten päästä hiljainen (jopa kovaääninen, mikäli olen yksin salilla) "perkele" tai pienimuotoinen murahdus. Haittaa tuollaisesta nyt ei kyllä ole muille kuin kakkuhattuilijoiden mielelle.

En sinusta tiedä, mutta minä ainakin hengitän kyykätessäni (ehkä jopa muissakin liikkeissä). Vedän ilmaa sisään kun laskeudun alas ja puhallan ulos kun nousen ylös. Siinä ylösnousun aikana sitten voi sitten päästä hiljainen (jopa kovaääninen, mikäli olen yksin salilla) "perkele" tai pienimuotoinen murahdus. Haittaa tuollaisesta nyt ei kyllä ole muille kuin kakkuhattuilijoiden mielelle.

Ittelläki toi perkele, varsinkin salin ollessa tyhjä, saattaa iha huomaamattaki lipsahtaa:rolleyes:

Haha, tästä on keskusteltu jo yhden threadin verran. Oot vaan kade ;)

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=54195&highlight=pariskunta

Forumeilla "potuttaa eniten" kun vastataan johonkin, mutta ei lainata tekstiä yhtään.
Yllä eräs esimerkki. kenelläkään ei mitään tietoa mihin kaveri on vastannut!
Joo joo, saa selville kun tutkii mutta teksti harvoin on niin mielenkiinoista että viitsisi vaivautua tarkistaman mistä olikaan kyse.
Ei mitään henkilökohtaista, Taskuamatsoni!

Mua hermostuttaa se, kun joskus tulee joku nostamaan penkkiä ilman ketään varmistajaa (ja salikin on melko tyhjä)..Ja vieläpä jos tangossa on sitä rautaa ihan reilustikin.. pelottaa et jos sillä se tanko jää rinnalle nii kuka sitä auttaa.. ei nimittäin paljoa auta jos tällane hento tyttönen siihen menee sitten avuks :piis: häiritsee omaa treeniä kun hermoilen tällasista tapauksista..

Mua hermostuttaa se, kun joskus tulee joku nostamaan penkkiä ilman ketään varmistajaa (ja salikin on melko tyhjä)..Ja vieläpä jos tangossa on sitä rautaa ihan reilustikin.. pelottaa et jos sillä se tanko jää rinnalle nii kuka sitä auttaa.. ei nimittäin paljoa auta jos tällane hento tyttönen siihen menee sitten avuks :piis: häiritsee omaa treeniä kun hermoilen tällasista tapauksista..

Aivan suotta. Joskus kävi silleen kun tein 2x6-sydeemillä nii 72,5kg ei lähtenyt edes telineistä, jonka jälkeen tein sitten 70kg:lla juuri ja juuri ton 2x6-setin. Eli ei siinä todellakaan tarvi mitää 70kg:n pystysoutu voimia löytyä että saa autettua toista. :rolleyes: Aika harvoin kukaan on niin finaalissa/hajalla ettei saa itse työnnettyä yhtään.

Forumeilla "potuttaa eniten" kun vastataan johonkin, mutta ei lainata tekstiä yhtään.
Yllä eräs esimerkki. kenelläkään ei mitään tietoa mihin kaveri on vastannut!
Joo joo, saa selville kun tutkii mutta teksti harvoin on niin mielenkiinoista että viitsisi vaivautua tarkistaman mistä olikaan kyse.
Ei mitään henkilökohtaista, Taskuamatsoni!

:D

Joo, ihan totta.

Tässä kyseisessä tapauksessa kyllä tekstiä ei tarvinnut kaukaa hakea, mutta joskus ehtii tulla kymmenisen viestiä väliin ja sittenpä onkin jo vähän eri asia alkaa tulkitsemaan että mihin asia liittyy. Olettaisin, että suurin osa tällaisista quotettomista vastauksista on juurikin sellaisia, että olettaa viestin tulevan heti siihen perään...

Nyt kato quottasinkin :)

edit: en ottanut henk.koht. mutta onkeeni kuitenkin otin. Jatkossa tarkemmin!

Vituttaa kun jotkut shemale roinamuijat tekee alkulämpöjä mun maxeilla.

Aivan suotta. Joskus kävi silleen kun tein 2x6-sydeemillä nii 72,5kg ei lähtenyt edes telineistä, jonka jälkeen tein sitten 70kg:lla juuri ja juuri ton 2x6-setin. Eli ei siinä todellakaan tarvi mitää 70kg:n pystysoutu voimia löytyä että saa autettua toista. :rolleyes: Aika harvoin kukaan on niin finaalissa/hajalla ettei saa itse työnnettyä yhtään.

No jos nyt kuvitellaan et jollaki on siinä 200kg rinnalla nii ei musta ihan oikeesti oo mtn apua :D:jahas:

Juuri ne saleilla olevat isomahaiset pelkkää rintaa ja haukkaria tekiviä "isäntiä" jotka kattoo muita salilla olevia nenän vartta pitkin,ja aina neuvovat kovaa äänee muita tyyliin "kuulkaas poijaaat,näin se pitää......

Back
Ylös Bottom