mites sitten suoritetaan tämä "koeajo"? ;)
Rouva?
Heh heh. Kuinkas rautalangasta se tarvii vääntää? Ethän sä ole edes todistanut mitään mitä käskin.
;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mites sitten suoritetaan tämä "koeajo"? ;)
Rouva?
Heh heh. Kuinkas rautalangasta se tarvii vääntää? Ethän sä ole edes todistanut mitään mitä käskin.
;)
niin siis miten voin todistaa.. sorry jos käyn vähän hitaalla :D
Kannattaa kaupungilla pyöriessä muistaa, että 15-vuotias ei välttämättä oo sulle viel sakkolihaa (vaikka mulle olis):Off to the city! Jos vaik löytyis sakkolihan kimpaleita.. ;)
(Lähde: Wikipedia)Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta ja se tarkoittaa, että alle 16-vuotiaat ovat erityisessä suojelussa seksuaaliselta hyväksikäytöltä... Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei pidetä tekoa, jossa osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.
Kehuit olevasi nuori ja kiree ni eihän sua voi uskoa enneku saa todisteita siitä. Onko tyhmyydellä jotain rajaa? Luulin että on, ilmeisesti ei.
U stupid stupid boy.
Suhun kyllästyis nopee jos puhuisit liikaa. Kai sä nyt saatana ees sit näytät hyvälle vaikka oot tyhmä ku saapas?
;)
aijoo, sori, jäi lukematta pari postausta vissiin :D
Just sunlaisista ihanista ja sydämellisistä naisista mä tykkäänki :haart:
tottakai mä näytän hyvältä ;)

Eve haluaa
Sellanen tyhmä kaunis poika, joka on sopivasti treenannut, on Even tuhmien fantasioiden kohde.. Söpö poitsu, joka hoitelee sen uudestaan ja uudestaan, eikä turhia puhu. Sellanen jota voi vetää talutusnuorassa ympäriinsä, ilman että se panee vastaan (vaikka kaikkialle muualle paneekin).
Onneks oot noin älykäs, ja vaatimaton, ja kaikkee ;)Hoho :whip::lol2:
Täytyy kyl vähän tarkentaa kuvausta. Mieluummin karu kuin söpö [söpötkin käy]. Mieluummin enemmän treenannut kuin sopivasti. Tyhmä ei saa olla mut loogisesti 90% on mua tyhmempiä ;)
No ei kai kukaan nainen nyt oikeasti halua mitään nyssykämiestä.. Mulla on yks tyttöpuolinen kaveri, joka etsii itselleen aina sellasen söpön koiranpentumiehen jota voi talutella ympäriinsä. Sit se parin viikon/kuukauden/vuoden jälkeen taas kyllästyy ja vaihtaa uuteen orjapoikaan. Yritti pari kertaa muakin, mutta näin sen läpi, en taipunut sen tahtoon ihan niin helposti..Talutusnuora NO NO: jos mies hävii mulle se on Turn Off. Muuten meni nappiin.
Even "haaremi" :lol2:Mä en kyl sais heruttaa tälleen. Mun muut nettirakastajat [ne lukuisat...] tulee mustasukkaisiksi ;)
Niin. Wot tö fak?Edit: Btw... ei puhu turhia? Okei, ei turhia mut rivoja kiitos.
Ei saatana. Onneksi tämä on WTF-ketju :lol2:
Joopa joo.. Oot ihana, ja silleen ;)Heh. Vaikee olla vaatimaton ku on niin käsittämättömän hyvä!!! :D
Totta, annoin tuossa yllä esimerkin tällasesta taluttelija-naisesta. Mutta nekin kyllästyy nyssyköihinsä ennen pitkää. Nainen kaipaa aina miestä dominoimaan itseään, vähintään alitajuisesti. Koska mies on luotu hallitsemaan ja suojelemaan ja nainen palvelemaan ja kasvattamaan. Feminismi on paskaa, johon feministit ei itsekään usko sisimmässään.Jotkut naiset kyllä oikeesti haluaa taluteltavia, eikä se väärin oo, jokaisella oikeus siihen. Mä kuitenkin tykkään ottaa miehet miehinä ja silleen :piis:
Heh. Pakko myöntää: Totta.Tarvii rajoittaa tätä nettiherutusta ettei mulla mene mun nettirakastajan kanssa bänks. On yks nii hyvä ettei millää raattis tommosen saapas-fuhrerin takia sitä vaarantaa ;) :lol2:
Heh. Vaikee olla vaatimaton ku on niin käsittämättömän hyvä!!! :D
Jotkut naiset kyllä oikeesti haluaa taluteltavia, eikä se väärin oo, jokaisella oikeus siihen. Mä kuitenkin tykkään ottaa miehet miehinä ja silleen :piis:
Tarvii rajoittaa tätä nettiherutusta ettei mulla mene mun nettirakastajan kanssa bänks. On yks nii hyvä ettei millää raattis tommosen saapas-fuhrerin takia sitä vaarantaa ;) :lol2:
Joopa joo.. Oot ihana, ja silleen ;)
Totta, annoin tuossa yllä esimerkin tällasesta taluttelija-naisesta. Mutta nekin kyllästyy nyssyköihinsä ennen pitkää. Nainen kaipaa aina miestä dominoimaan itseään, vähintään alitajuisesti. Koska mies on luotu hallitsemaan ja suojelemaan ja nainen palvelemaan ja kasvattamaan. Feminismi on paskaa, johon feministit ei itsekään usko sisimmässään.
Heh. Pakko myöntää: Totta.
eiks tää salarakas-juttu olekkaan muodissa enää? :wtf:
On on! Mut eihä mulla voi olla salarakkaiden salarakkaita? Vai voiko? Vai saako olla vain yksi kerrallaan? Mikä on raja haaremissani? So many men, so little time :(
sun pitää selkeesti alkaa pitää soveltuvuuskokeita..