Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mites sitten suoritetaan tämä "koeajo"? ;)
Rouva?

Heh heh. Kuinkas rautalangasta se tarvii vääntää? Ethän sä ole edes todistanut mitään mitä käskin.

;)

Voi vittu. Ekan kerran varmaan vuoteen valitsin kaupan leipähyllystä paahtoleipää :eek:. EEK!
Vaaleeta leipää, voi vittu. Sentään jotain täysjyväpaahtoa mitä lie. Sen verran paska päivä ollu et jotain "virkistystä"/vaihtelua kaipasin. :D

Off to the city! Jos vaik löytyis sakkolihan kimpaleita.. ;)

niin siis miten voin todistaa.. sorry jos käyn vähän hitaalla :D

Kehuit olevasi nuori ja kiree ni eihän sua voi uskoa enneku saa todisteita siitä. Onko tyhmyydellä jotain rajaa? Luulin että on, ilmeisesti ei.

U stupid stupid boy.

Suhun kyllästyis nopee jos puhuisit liikaa. Kai sä nyt saatana ees sit näytät hyvälle vaikka oot tyhmä ku saapas?

;)

Off to the city! Jos vaik löytyis sakkolihan kimpaleita.. ;)
Kannattaa kaupungilla pyöriessä muistaa, että 15-vuotias ei välttämättä oo sulle viel sakkolihaa (vaikka mulle olis):
Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta ja se tarkoittaa, että alle 16-vuotiaat ovat erityisessä suojelussa seksuaaliselta hyväksikäytöltä... Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei pidetä tekoa, jossa osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.
(Lähde: Wikipedia)

Kehuit olevasi nuori ja kiree ni eihän sua voi uskoa enneku saa todisteita siitä. Onko tyhmyydellä jotain rajaa? Luulin että on, ilmeisesti ei.

U stupid stupid boy.

Suhun kyllästyis nopee jos puhuisit liikaa. Kai sä nyt saatana ees sit näytät hyvälle vaikka oot tyhmä ku saapas?

;)

aijoo, sori, jäi lukematta pari postausta vissiin :D
Just sunlaisista ihanista ja sydämellisistä naisista mä tykkäänki :haart:

tottakai mä näytän hyvältä ;)

(ei ainakaan lapset oo juossu karkuun)

aijoo, sori, jäi lukematta pari postausta vissiin :D
Just sunlaisista ihanista ja sydämellisistä naisista mä tykkäänki :haart:

tottakai mä näytän hyvältä ;)

No nii. Quit the crap.
Todisteita tai turpa kii.

:evil:

Eve haluaa :kuvia:

Sellanen tyhmä kaunis poika, joka on sopivasti treenannut, on Even tuhmien fantasioiden kohde.. Söpö poitsu, joka hoitelee sen uudestaan ja uudestaan, eikä turhia puhu. Sellanen jota voi vetää talutusnuorassa ympäriinsä, ilman että se panee vastaan (vaikka kaikkialle muualle paneekin).

Hitto, nyt Eve ehkä poistaa mun viestin, kun pääsin jyvälle sen kätketyistä mielihaluista ;)

Eve haluaa :kuvia:

Sellanen tyhmä kaunis poika, joka on sopivasti treenannut, on Even tuhmien fantasioiden kohde.. Söpö poitsu, joka hoitelee sen uudestaan ja uudestaan, eikä turhia puhu. Sellanen jota voi vetää talutusnuorassa ympäriinsä, ilman että se panee vastaan (vaikka kaikkialle muualle paneekin).

Hoho :whip::lol2:

Täytyy kyl vähän tarkentaa kuvausta. Mieluummin karu kuin söpö [söpötkin käy]. Mieluummin enemmän treenannut kuin sopivasti. Tyhmä ei saa olla mut loogisesti 90% on mua tyhmempiä ;)
Talutusnuora NO NO: jos mies hävii mulle se on Turn Off. Muuten meni nappiin.

Mä en kyl sais heruttaa tälleen. Mun muut nettirakastajat [ne lukuisat...] tulee mustasukkaisiksi ;)

Edit: Btw... ei puhu turhia? Okei, ei turhia mut rivoja kiitos.

Ei saatana. Onneksi tämä on WTF-ketju :lol2:

Hoho :whip::lol2:

Täytyy kyl vähän tarkentaa kuvausta. Mieluummin karu kuin söpö [söpötkin käy]. Mieluummin enemmän treenannut kuin sopivasti. Tyhmä ei saa olla mut loogisesti 90% on mua tyhmempiä ;)
Onneks oot noin älykäs, ja vaatimaton, ja kaikkee ;)
Talutusnuora NO NO: jos mies hävii mulle se on Turn Off. Muuten meni nappiin.
No ei kai kukaan nainen nyt oikeasti halua mitään nyssykämiestä.. Mulla on yks tyttöpuolinen kaveri, joka etsii itselleen aina sellasen söpön koiranpentumiehen jota voi talutella ympäriinsä. Sit se parin viikon/kuukauden/vuoden jälkeen taas kyllästyy ja vaihtaa uuteen orjapoikaan. Yritti pari kertaa muakin, mutta näin sen läpi, en taipunut sen tahtoon ihan niin helposti..
Mä en kyl sais heruttaa tälleen. Mun muut nettirakastajat [ne lukuisat...] tulee mustasukkaisiksi ;)
Even "haaremi" :lol2:
Edit: Btw... ei puhu turhia? Okei, ei turhia mut rivoja kiitos.

Ei saatana. Onneksi tämä on WTF-ketju :lol2:
Niin. Wot tö fak?

Heh. Vaikee olla vaatimaton ku on niin käsittämättömän hyvä!!! :D

Jotkut naiset kyllä oikeesti haluaa taluteltavia, eikä se väärin oo, jokaisella oikeus siihen. Mä kuitenkin tykkään ottaa miehet miehinä ja silleen :piis:

Tarvii rajoittaa tätä nettiherutusta ettei mulla mene mun nettirakastajan kanssa bänks. On yks nii hyvä ettei millää raattis tommosen saapas-fuhrerin takia sitä vaarantaa ;) :lol2:

Joopa joo.. Oot ihana, ja silleen ;)
Jotkut naiset kyllä oikeesti haluaa taluteltavia, eikä se väärin oo, jokaisella oikeus siihen. Mä kuitenkin tykkään ottaa miehet miehinä ja silleen :piis:
Totta, annoin tuossa yllä esimerkin tällasesta taluttelija-naisesta. Mutta nekin kyllästyy nyssyköihinsä ennen pitkää. Nainen kaipaa aina miestä dominoimaan itseään, vähintään alitajuisesti. Koska mies on luotu hallitsemaan ja suojelemaan ja nainen palvelemaan ja kasvattamaan. Feminismi on paskaa, johon feministit ei itsekään usko sisimmässään.
Tarvii rajoittaa tätä nettiherutusta ettei mulla mene mun nettirakastajan kanssa bänks. On yks nii hyvä ettei millää raattis tommosen saapas-fuhrerin takia sitä vaarantaa ;) :lol2:
Heh. Pakko myöntää: Totta.

eiks tää salarakas-juttu olekkaan muodissa enää? :wtf:

Joopa joo.. Oot ihana, ja silleen ;)

Kerro jotain mitä en tiedä? ;)

Totta, annoin tuossa yllä esimerkin tällasesta taluttelija-naisesta. Mutta nekin kyllästyy nyssyköihinsä ennen pitkää. Nainen kaipaa aina miestä dominoimaan itseään, vähintään alitajuisesti. Koska mies on luotu hallitsemaan ja suojelemaan ja nainen palvelemaan ja kasvattamaan. Feminismi on paskaa, johon feministit ei itsekään usko sisimmässään.

On myös täysin dominoivia naisia ketkä ei oikeesti kaipaa mtn hallitsemisia ja suojelemisia. Äläs nyt ala väittämään. Mä en ole sellainen, mut tiedän et sellaisia on.

Heh. Pakko myöntää: Totta.

Hmm...

eiks tää salarakas-juttu olekkaan muodissa enää? :wtf:

On on! Mut eihä mulla voi olla salarakkaiden salarakkaita? Vai voiko? Vai saako olla vain yksi kerrallaan? Mikä on raja haaremissani? So many men, so little time :(

On on! Mut eihä mulla voi olla salarakkaiden salarakkaita? Vai voiko? Vai saako olla vain yksi kerrallaan? Mikä on raja haaremissani? So many men, so little time :(

sun pitää selkeesti alkaa pitää soveltuvuuskokeita..

Nyt meni juhannus selvinpäin ja omatunto oli liian puhdas joten söin kilon suklaata, nyt on pahempi morkkis ku ikinä krapulassa. :(

salarakkaat on ovelia, ne rakastuu niin salasesti ettei itekkää huomaa, minnuunkin se martiina rakastu enkä huomannu mittään. perskeles sentään. sano lapinmies.

sitte MissEvilEven salarakkaat voi tulla julkisuuteen, myydä juttunsa seiskaan ja tehdä jonkun biisin minkä vetävät suorassa tv lähetyksessä playpläkkinä. eikös vaatimuksena vois olla synthollia tai silikoonia pitää olla kehossa?

Back
Ylös Bottom