Mä lähden sinne bileisiin kanssa jos siellä on mulle nuoria kisakireitä kundeja...!!!
:whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lähden sinne bileisiin kanssa jos siellä on mulle nuoria kisakireitä kundeja...!!!
Älä puhu paskaa! Sä et oo nähnyt mun däänsmuuveja. ;)..teinipojat veis meit vanhuksia ihan mennentulle :D
Hirveesti jossain teinibileissä onkin bissen ääressä niitä kisakireitä kundeja. Tai no, kireitä saattaa olla, mutta nekään ei mitään kovin isoja.Mä lähden sinne bileisiin kanssa jos siellä on mulle nuoria kisakireitä kundeja...!!!
mememememe!!
Niitähä on täällä foorumillaki! :wtf:
Hirveesti jossain teinibileissä onkin bissen ääressä niitä kisakireitä kundeja. Tai no, kireitä saattaa olla, mutta nekään ei mitään kovin isoja.
...
Ja puhuin nyt siis rasvan määrästä ja lihaksen koosta, en muista ominaisuuksista :D
Älä puhu paskaa! Sä et oo nähnyt mun däänsmuuveja.
Todista.
missä, miten ja koska? :D
Älä nyt, mulla on lempinimi Speedy Gonzales. Eikä turhaan.puhuinki siitä "nopeudesta", en tosiaankaan tyttöjen suosiosta ;)
Onhan tossa mun sigussa yhteystiedot.
Poika.
toiha kuulosti melkein yllyttämiseltä..
Ota se ihan miten haluut.
Poika.

Älä nyt, mulla on lempinimi Speedy Gonzales. Eikä turhaan.
...
"Haluun sua nussii,
tyhjentää mun pussit,
tiedät kyllä: ei se vie kauaa
Joten mitä jos me mentäis
meille ja se tehtäis,
niin voisin taas susta vihdoin laulaa
Kun mä haluun sua nussii, nussii, nussii, nussii..."
- Biisistä Haluun sua by Villeville -
nyt se kuulostaa jo haasteelta
missäs nähään? ;)
toimivan parisuhteen säännöt
1. mies ryyppää aina kun haluaa, akan siitä valittamatta.
2. ruuan pitää olla valmis kun mies tulee töistä/baarista, jos ei ole niin mies lyö naista.
3. mies lyö naista vaikka ruoka olisikin valmiina.
4. nainen tekee kaikki kotityöt. aina. eikä ikinä valita siitä.
Tommoset ohjeet kirjasin yhestä brittiläisestä ohjelmasta. Toimiiko käytännössä? Kellään kokemuksia? :hyvä:
Mä en osta sikaa säkissä.
Poika.
Miten niin lämmitellä? Säästyy aikaa kun mennään periaatteella "kaksi työntöä ja vihellys".. Ehtii käydä useemman gimman läpi illan aikana.sä voisit vähän sit kotona "lämmitellä" vaik pari kertaa ennenku mennään..
Miten niin lämmitellä? Säästyy aikaa kun mennään periaatteella "kaksi työntöä ja vihellys".. Ehtii käydä useemman gimman läpi illan aikana.
Oon kehittänyt tekniikkani huippuunsa, kerran hoitelin kokonaisen cheerleading-joukkueen yhden tv-mainoskatkon aikana. Not.