Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähet taas tänään jahtiin vaan!
Pakko myöntää..se on vaan harmi että sanonta "the chase is better then the catch", pitää aika usein paikkansa :D
9 päivää.. et pysty siihenMä en juo enää ennen heinäkuuta.

Voimatasothanne siinä vaan KASVAAAA!
saiskoha sitä tänää piparia? ois lähes sakkolihasten kotipippalot tiedossa :D

Nuorta lihaasaiskoha sitä tänää piparia? ois lähes sakkolihasten kotipippalot tiedossa :D

Nuorta lihaa
Kerro osoite ja olen oitis ottamassa osani ;)
Joo, ne isot rumat korstot baarissa alkaakin näyttää pieniltä.. Ja äkkiä tunteekin olevansa tosi vahva. Pystyy tekeen mitä vaan! Vaikkapa lähestymään sellaista tappajan näköistä jättiläistä, joka vaikuttaa siltä, että syö betonia aamupalaksi ja raavaita miehiä lounaaksi. Ehkäpä vähän uhoamaankin.. Saattaa jopa rohkaistua heittämään pienimuotoisen haasteen:
"Sinä. Minä. Baarin pihalla. Nyt."
Sitten se onkin menoa. Mutta kuka saakaan turpiin ja keneltä?
saiskoha sitä tänää piparia? ois lähes sakkolihasten kotipippalot tiedossa :D
Ottakee mut mukaa.. vai oonko liian nuori mettästämään nuorta lihaa? :D
Tytöt vaan kuolaten katsoo kun vanhemmat herrasmiehet tulee pikku kännipäissään näyttämään vähän däänsmuuveja niiden teinibileisiin.. Sit valitaan kaikki yks huone ja kaks tai kolme tyttöä ja vetäydytään omaan rauhaan. Hetken päästä nopein mies huutaa "Hep!" ja suoritetaan vaihto..
Kaverin kokemuksesta.Puhut kokemuksesta? :D
Lupaan ottaa iisimmin tällä kertaa.. tietyst tuo mun taktiikka on ollu käytös jo jonkun aikaa, mut senhän tarkotus on vaan se, että sais siihen uuden muijan nopeammin..sä oot viel vähän siinä iässä..
"sisään ja täysii", pilaisit meidän maineen :D
Minäminäminä...Ideana hyvä, teinipojat veis meit vanhuksia ihan mennentulle :D