Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sellasta kysysin että miten toi miinuskaloreilla oleminen vaikuttaa voiman saamiseen? että eihän tarvitse olla pluskaloreilla saadakseen voimaa?
Elikkä tällänen kysymys mitä nyt oon täs pohtinu, et kun tekee maastavetoo, niin täytyykö sen vyön irrota vähän selästä alas mentäes ja sit tarttua takaisin selkään vetäes ylös?? vai täytyykö olla koko ajan jämäkästi selässä kiinni? oon miettiny tätä siks kun itellä vähän käyrä selkä, et irtooko mulla sen takia se vyö selästä
Jonski,mulla on aina ollut käyrä, koska molemmilla vanhemmillakin on! eli syntymästä asti ollu! Eli sen pitäis pysyy koko ajan seläs kiinni??
Repesin täysin tälle viestille, kun en ensin lukenut noita edellisiä.:lol2:Lue uudestaan mun posti
Alkuperäiseen kysymykseen: Tee vaan ihan rauhassa sitä aerobista. Se on aina hyvä lisä lihaskuntoharjoittelulle.
Mikä selittää sen että minulla paino on pysynyt koko treeniajan samana, mutta tulokset ovat nousseet paljon? Eli siis virallinen kysymys kuuluu että onko lihaksen koolla ja raudan määrällä jotain yhteyttä? Eli voiko pienillä lihaksilla nostaa saman määrän kuin suurilla lihaksilla?
Lue uudestaan mun posti
Liikaa aerobista kannattaa välttää koska se syö lihasta,mutta jos muutaman lenkin teet viikossa niin se ei haittaa.
En minä nyt meinaakkaan että lihakset lähtee heti pois.mistä näin päättelet??? jos ruokavalio on kunnossa ja teet säännöllisen punttireenin lisäksi aerobista reeniä niin et saa lihaksia syötyä pois vaikka kuinka niin väittäisit. aerobinen tukee omalla tavallaan punttireeniä niin kuin elasto edellä mainitsi. jos lenkkiä vetää suhteellisen paljon pitää sitä vasten myös syödä enemmän.
Ei tarvitse lukea uudestaan, koska luin sen harvinaisen tarkasti. Selitäpäs vähän tarkemmin tätä asiaa tai laita vaikka linkki johonkin tutkimukseen. Esim. energiansaannilla, makroravinnejakaumalla ja aerobisen treenin intensiteetillä ei vissiin ole mitään tekemistä asian kanssa? Vai mikä on liikaa? Tosta sun postista saa sen kuvan, että liian monta kertaa eli liian tiheä aerobisen treenin frekvenssi syö lihasta. Voi sitä tehdä vaikka joka päivä jos se on intensiteetiltään matalaa eli vaan sellasta palauttavaa, siitä voi olla jopa hyötyä lihaskasvun kannalta. Rajansa tietenkin kaikella. Välillä on ihan hyvä pitää totaalilepopäiviäkin vaikka aktiivinen palautuminen toimisikin paremmin.Lue uudestaan mun posti
Liikaa aerobista kannattaa välttää koska se syö lihasta,mutta jos muutaman lenkin teet viikossa niin se ei haittaa.