Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pukumiehet osaa kiristää pyörän venttiilit :)

meinaatko tuolla mättämisellä että se haluaa panna sua kerran ja sitten "jättää" ? eikai siinä mitää väärää ole?

Jaa-a, Jaa-a. Ehkä tää johtuu vaan siitä, että tää teiän "homma" on vasta ihan alussa ;)

eikai siinä mitää väärää ole?
Eihän siinä mitään jos baarista pokaa muijan yhdeksi illaksi..

meinaatko tuolla mättämisellä että se haluaa panna sua kerran ja sitten "jättää" ? eikai siinä mitää väärää ole?

Itseasiassa se ei haittais mua, voisin hypätä sänkyyn sen kanssa vaikka heti :D (kauheeta ku kuulostan niin halvalta) Sellaseen oon tottunut ja osaan käsitellä sellasia miehiä. Tämä taas on niin kiltti ja herrasmies ja kaikkea, ärsyynnyn kun en löydä vikoja ja sit tulee sellainen olo, että pitäis itekkin olla täydellinen (vaikka siis tietysti olen).
Äh emmä tiedä, ei mulle sovi kivat miehet :D

Jätät sen ja otat Janpan kainaloon :D
Vai onko se Japkis kiva poika myös?

Jos ei, niin sitten voin huolia :D :D

Itseasiassa se ei haittais mua, voisin hypätä sänkyyn sen kanssa vaikka heti :D (kauheeta ku kuulostan niin halvalta) Sellaseen oon tottunut ja osaan käsitellä sellasia miehiä. Tämä taas on niin kiltti ja herrasmies ja kaikkea, ärsyynnyn kun en löydä vikoja ja sit tulee sellainen olo, että pitäis itekkin olla täydellinen (vaikka siis tietysti olen).
Äh emmä tiedä, ei mulle sovi kivat miehet :D
vau, oikee meininki! ;)

Sellaset tosi lyhyet shortsit, jotka jätkää pitkät, jäntevät, hoikat ja kivasti ruskettuneet reidet näkyviin, on tosi :kuola:

Nyt mun on pakko mennä, moimoi :D
:wtf:
Ns freudilainen lipsahdus. Hups.

...

Ja tähän pukumies+Alyssa-keskusteluun viitaten: naiset harvemmin tykkää kilteistä miehistä. Jätkän pitää olla joko rikas, renttu tai paha poika, muuten ei natsaa.

Goldust, mites sun pääsykokeet meni? Ittellä olis huomenna edessä.
Jotenki aika helpolta. Saa nähä meniks muilla sit yhtä hyvin. Viel pitää huomenaamulla rutistaa logistiikan koe, sitten urki auki takas lappeeseen ja mökille juhlistaan synttäreitä! :kippis:

Eiköhän mennä porukalla juhlistamaan Goldustin synttäreitä? :D
Onneks olkoon vaan munki puolesta, :kippis1:

Taustakommentaattori hiljaa ettei tule kenellekään paha mieli :)

Paljon onnea vaan,
paljon onnea vaan,
paljon onnea Goldust,
paljon onnea vaan!

Paljon alkooholijaa,
paljon alkooholijaa,
paljon alkooholia Goldust,
paljon alkooholijaa...

Ja tähän pukumies+Alyssa-keskusteluun viitaten: naiset harvemmin tykkää kilteistä miehistä. Jätkän pitää olla joko rikas, renttu tai paha poika, muuten ei natsaa.

Hmmn. Mutkun mä tykkään tästä kiltistä miehestä, nyt on vaan tää vaihe meneillään. Saa nähdä mitä tapahtuu :)

:D Emmä oikeesti ole.

Itseasiassa se ei haittais mua, voisin hypätä sänkyyn sen kanssa vaikka heti :D (kauheeta ku kuulostan niin halvalta) Sellaseen oon tottunut ja osaan käsitellä sellasia miehiä.
Hyvä että oot suora ja rehellinen etkä häpeile halujas. Tuollaisia naisia pitäis olla enemmän!

Hyvä että oot suora ja rehellinen etkä häpeile halujas. Tuollaisia naisia pitäis olla enemmän!

:jahas: Nojaa. Tai sit oon vaan puutteessa.

Back
Ylös Bottom