Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän siinä mitään jos baarista pokaa muijan yhdeksi illaksi..eikai siinä mitää väärää ole?
meinaatko tuolla mättämisellä että se haluaa panna sua kerran ja sitten "jättää" ? eikai siinä mitää väärää ole?
vau, oikee meininki! ;)Itseasiassa se ei haittais mua, voisin hypätä sänkyyn sen kanssa vaikka heti :D (kauheeta ku kuulostan niin halvalta) Sellaseen oon tottunut ja osaan käsitellä sellasia miehiä. Tämä taas on niin kiltti ja herrasmies ja kaikkea, ärsyynnyn kun en löydä vikoja ja sit tulee sellainen olo, että pitäis itekkin olla täydellinen (vaikka siis tietysti olen).
Äh emmä tiedä, ei mulle sovi kivat miehet :D
vau, oikee meininki! ;)
Ns freudilainen lipsahdus. Hups.:wtf:Sellaset tosi lyhyet shortsit, jotka jätkää pitkät, jäntevät, hoikat ja kivasti ruskettuneet reidet näkyviin, on tosi
Nyt mun on pakko mennä, moimoi :D
Jotenki aika helpolta. Saa nähä meniks muilla sit yhtä hyvin. Viel pitää huomenaamulla rutistaa logistiikan koe, sitten urki auki takas lappeeseen ja mökille juhlistaan synttäreitä! :kippis:Goldust, mites sun pääsykokeet meni? Ittellä olis huomenna edessä.
Ja tähän pukumies+Alyssa-keskusteluun viitaten: naiset harvemmin tykkää kilteistä miehistä. Jätkän pitää olla joko rikas, renttu tai paha poika, muuten ei natsaa.

Hyvä että oot suora ja rehellinen etkä häpeile halujas. Tuollaisia naisia pitäis olla enemmän!Itseasiassa se ei haittais mua, voisin hypätä sänkyyn sen kanssa vaikka heti :D (kauheeta ku kuulostan niin halvalta) Sellaseen oon tottunut ja osaan käsitellä sellasia miehiä.
Hyvä että oot suora ja rehellinen etkä häpeile halujas. Tuollaisia naisia pitäis olla enemmän!