Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätät sen ja otat Janpan kainaloon :D
Vai onko se Japkis kiva poika myös?

Mä olen maailman kiltein poika!

-En kiroile
-En pinnaa ja hoidan koulun tunnollisesti
-En juo
-En riehu/hajota humalassa esineitä (postilaatikot, liikennemerkit etc.)
-En ikinä valehtele naisille että hyötyisin niistä
-Harrastan älyllisesti haastavia lajeja (shakki jne.)
-Pidän aina lupaukseni ja olen ajoissa

Tossa nytten jotakin äkkiseltään että miksi olen maailman kiltein poika. Listahan on loputon;)

E. Ja tärkein, näytän ensivilkaisulla kiltiltä ja ihanalta ihmiseltä, varsinkin silloin jos on hiukset lähtenyt.

Kannattiko tuo nyt sanoa ääneen! Nyt meni sun mahdollisuudet.. sori nyt vaan :D

e. (kirjoittaa näkyviin) :D
e2. Lue Janpa:
Äh emmä tiedä, ei mulle sovi kivat miehet :D

Mä olen maailman kiltein poika!

-En kiroile
-En pinnaa ja hoidan koulun tunnollisesti
-En juo
-En riehu/hajota humalassa esineitä (postilaatikot, liikennemerkit etc.)
-En ikinä valehtele naisille että hyötyisin niistä
-Harrastan älyllisesti haastavia lajeja (shakki jne.)
-Pidän aina lupaukseni ja olen ajoissa

Tossa nytten jotakin äkkiseltään että miksi olen maailman kiltein poika. Listahan on loputon;)

E. Ja tärkein, näytän ensivilkaisulla kiltiltä ja ihanalta ihmiseltä, varsinkin silloin jos on hiukset lähtenyt.

No jo oli mainospuhe :D

Idiootit :D

e. meinaatte huijata joitain viattomia pakkistyttöjä.

Tollasta pilden perässä juoksemista kummiski :D

Onko pakkiksella muka viattomiakin tyttöjä? ;)
Kuva ilmoituksen perään ni kukaan ei ota yhteyttä..

Itseasiassa se ei haittais mua, voisin hypätä sänkyyn sen kanssa vaikka heti :D (kauheeta ku kuulostan niin halvalta) Sellaseen oon tottunut ja osaan käsitellä sellasia miehiä. Tämä taas on niin kiltti ja herrasmies ja kaikkea, ärsyynnyn kun en löydä vikoja ja sit tulee sellainen olo, että pitäis itekkin olla täydellinen (vaikka siis tietysti olen).
Äh emmä tiedä, ei mulle sovi kivat miehet :D
Mitäpä sitä Alyssa kieltämään hyvää hedelmää. :D
Voithan sää yrittää skarpata tämän miehen suhteen? Yritä edes.

Mitäpä sitä Alyssa kieltämään hyvää hedelmää. :D
Voithan sää yrittää skarpata tämän miehen suhteen? Yritä edes.

No ehkä mä koitan.

Harrastin salapoliisityötä, onneksi tää on niin pieni kaupunki et kaikki tuntee toisensa... Entinen tyttöystävä (mun kanssa samassa koulussa mut vuoden vanhempi) jätti pukumiehen, koska tämä ei kohdellut häntä yhtään eri tavalla kuin muita naispuolisia kavereitaan. Mua tuollainen tuskin kauheasti haittaisi, tekisin varmaan aika nopeasti selväksi että en ole pelkkä kaveri jos seurustelemaan aletaan. On kuulemma myös melko lapsellinen. Nojaa, siitä taidan ottaa itse selvää. En saanut oikein mitään hyödyllistä tietoa :P

No ehkä mä koitan.

Harrastin salapoliisityötä, onneksi tää on niin pieni kaupunki et kaikki tuntee toisensa... Entinen tyttöystävä (mun kanssa samassa koulussa mut vuoden vanhempi) jätti pukumiehen, koska tämä ei kohdellut häntä yhtään eri tavalla kuin muita naispuolisia kavereitaan. Mua tuollainen tuskin kauheasti haittaisi, tekisin varmaan aika nopeasti selväksi että en ole pelkkä kaveri jos seurustelemaan aletaan. On kuulemma myös melko lapsellinen. Nojaa, siitä taidan ottaa itse selvää. En saanut oikein mitään hyödyllistä tietoa :P

Kohteli tyttöystäväänsä samalla tavalla mitä naispuoleisia kavereita --> Ei suudelmia, ei seksiä --> Helvetin ujo tai homo.

Miks sen nimi on muuten pukumies?:D

Kohteli tyttöystäväänsä samalla tavalla mitä naispuoleisia kavereita --> Ei suudelmia, ei seksiä --> Helvetin ujo tai homo.

Miks sen nimi on muuten pukumies?:D

Ei vaan ilmeisesti sillä tavalla samalla lailla, ettei antanut ns. erikoissatusta tai jotain. Emmä tiiä.

Koska kun tavattiin, hänellä oli puku päällä :D Oli muuten aika random... Oltiin tyttökaverin kanssa tanssilattialla, kaverilla viimeinen ilta ennen muuttoa Helsinkiin. Oli siinä sitten että "haetaan joku jätkä tähän väliin tanssimaan ja kiusataan sitä" ( :D ). Olin vaan että okei, miten olis toi pukumies? Kaveri otti kädestä kiinni ja veti siihen meidän väliin. Mä satuin olemaan naamapuolella ja jotenkin kaveri häipy johonkin ja tanssittiin ja sitten haettiin juotavaa ja juteltiin ja siitä se sitten lähti :rolleyes:

e. Dinho, musta tulee isona salapoliisi.

Back
Ylös Bottom