Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vaan ilmeisesti sillä tavalla samalla lailla, ettei antanut ns. erikoissatusta tai jotain. Emmä tiiä.

Koska kun tavattiin, hänellä oli puku päällä :D Oli muuten aika random... Oltiin tyttökaverin kanssa tanssilattialla, kaverilla viimeinen ilta ennen muuttoa Helsinkiin. Oli siinä sitten että "haetaan joku jätkä tähän väliin tanssimaan ja kiusataan sitä" ( :D ). Olin vaan että okei, miten olis toi pukumies? Kaveri otti kädestä kiinni ja veti siihen meidän väliin. Mä satuin olemaan naamapuolella ja jotenkin kaveri häipy johonkin ja tanssittiin ja sitten haettiin juotavaa ja juteltiin ja siitä se sitten lähti :rolleyes:

e. Dinho, musta tulee isona salapoliisi.

Mä en tajua miksi tyttökaverille pitäs antaa erikoisstatus, sitä nähdään silloin kun kerkee. Ei sitä saa jäädä tossun alle, prkl!:D

E. Ehkäpä tämä selittää osaltaan miksi parannan maailmaa yksinään:rolleyes:

E2.Ai niin, sillon sitä kanssa nähdään kun himot yltyy:dance2: Tämä taas osaltaan selittää miksi sen tyttökaverin kanssa ollaan sitten 24/7 yhdessä

Mä en tajua miksi tyttökaverille pitäs antaa erikoisstatus, sitä nähdään silloin kun kerkee. Ei sitä saa jäädä tossun alle, prkl!:D

Kaverit on kavereita ja tyttöystävä on tyttöystävä. Tyttöystävää pussaillaan ja halataan ja kähmitään, kavereita ei. Siinä on kuule iso ero :D

Kaverit on kavereita ja tyttöystävä on tyttöystävä. Tyttöystävää pussaillaan ja halataan ja kähmitään, kavereita ei. Siinä on kuule iso ero :D

No sun täytyy tulla mua opettamaan sitten;) Taas jutut karkaa...

Ei helvetti, tänään roudasin kamoja yhden Apollo-nimisen mamun kanssa. Sama kaveri joka "seurustelee" yhden 15-vuotiaan anorektikko(?) tytön kanssa, taisin pistää joskus linkkiä sen kuviin tähän trediin...

Sen nimi on Apollo ja se pelaa fudista:D

e. Dinho, musta tulee isona salapoliisi.
Sähän oot jo. Iältäs sekä... niin no...no niin... Paljonkos neiti painaa?:D

Janpa on vasta niin nuori, ettei siltä voi vaatia tollasia.. Kun se joku kaunis päivä sitten tapaa sen oman Justiinansa. Justiina ottaa pikku Japkomonin syliinsä ja vangitsee hänet katseellaan, kunnes jonain päivänä Justiina tempaa Japkon seinää päin ja huutaa; "Japkomon valitsen sinut!!!" Japko parka herää aivan tokkurassa ja huomaa "ilokseen" olevansa rengastettu vasemmasta nimettömästään.. :D

Janpa on vasta niin nuori, ettei siltä voi vaatia tollasia.. Kun se joku kaunis päivä sitten tapaa sen oman Justiinansa. Justiina ottaa pikku Japkomonin syliinsä ja vangitsee hänet katseellaan, kunnes jonain päivänä Justiina tempaa Japkon seinää päin ja huutaa; "Japkomon valitsen sinut!!!" Japko parka herää aivan tokkurassa ja huomaa "ilokseen" olevansa rengastettu vasemmasta nimettömästään.. :D

Heh, veikkaan että noin juuri siinä käy:D Onneks on vielä yliopisto näkemättä:rock:

Sähän oot jo. Iältäs sekä... niin no...no niin... Paljonkos neiti painaa?:D

Haukutsä mua läskiksi :curs:

Itseasiassa se ei haittais mua, voisin hypätä sänkyyn sen kanssa vaikka heti :D (kauheeta ku kuulostan niin halvalta) Sellaseen oon tottunut ja osaan käsitellä sellasia miehiä. Tämä taas on niin kiltti ja herrasmies ja kaikkea, ärsyynnyn kun en löydä vikoja ja sit tulee sellainen olo, että pitäis itekkin olla täydellinen (vaikka siis tietysti olen).
Äh emmä tiedä, ei mulle sovi kivat miehet :D

Ihan pakko näin yleisesti ihmetellä että naiset haluaa kiltin miehen, mutteivat sitä kuitenkaan valitse. Miksi? Ne on niin tylsiä, ainakin pidemmän päälle. Nytten herää kysymys että mikä tekee pahasta pojasta/rentusta ei-tylsän?

Ihan pakko näin yleisesti ihmetellä että naiset haluaa kiltin miehen, mutteivat sitä kuitenkaan valitse. Miksi? Ne on niin tylsiä, ainakin pidemmän päälle. Nytten herää kysymys että mikä tekee pahasta pojasta/rentusta ei-tylsän?
renttujen kanssa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita!

Mikä on päivän epistola?

Nojaa, musta taas useimmat naiset tuntuvat loppujen lopuksi päätyvän sen kiltin miehen kainaloon. Ei niistä rentuista ole kuin hetkelliseksi huviksi jos siksikään, ei ole kiva saada aina vaan turpaansa.

Olisin kyllä toivonut tarkkoja kiloja, mutta tyydyn tähän..:)

about 65 kiloa pelkkää lihasta :rock: olisit nähny sen mun profiilista btw :D

Back
Ylös Bottom