Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kaikki treenipäivät on vk-loppuna ? Sähän treenaat peräkkäisinä päivinä 4 samaa liiketta, ei siinä ole oikein ideaa. Niitä ojentaija reenata enemmänkin (joka viikko)
Ja ota nyt jaloille liikkeitä hyvä mies! Askelkyykky, yhdenjalan kyykky ja ehkä etukyykky sellasilla painoilla että pystyy nostamaan ylös.
Penkin tangolla voit tehdä takareisille SJMV:tä ja muutenkin lisäät johonkin maven.
e. Mikä liike on "Reidet 3x15" tai "Olkapäät 3x10" ?

Onko tää hyvä 2-jakoinen? Millasilla sarjamäärillä kannattais alkaa tekemään
1.treeni
penkki
ristikkäistalja
ojentajat taljassa/kapea penkki
pystypunnerrus
pystysoutu
vatsat
2.treeni
kulmasoutu kp
leuat
kyykky
pohkeet
hauiskääntö tangolla
vatsat
Mitä kannattaa muuttaa vai onko hyvä tämmösenä. Neljä kertaa viikossa (ma, ti, to, pe)
Kommentoikaa.
....

) :

Jopa huono. Jako on huono ja jalat on liian huonolla panostuksella. Ristikkäistaljalla ei minusta tee mitään 2-jakoisessa, vatsoja ei kannata tehdä joka kerta jne... Kannattaa siis muuttaa sen verran että koko ohjelma uusiksi.
Minkälaista ohjelmaa sitten marde suosittelet?
. Fakta on kuitenkin se että me olemme kaikki sen verran samanlaisia että samat perusohjelmat sopii joka jampalle jos on suurinpiirtein samat tavoitteet.En tiedä mitä tarkotat harlikka-liikkeellä, koska en tiedä mihin se tarkalleen ottaa
No äh, laitan miten itse tekisin tuossa tilanteessa (joku tietävämpi voi vielä tarkistaa tämän) :
1.
Jalkakyykky tai etukyykky (riippuu onko esim häkkiä tai telineitä)
Askelkyykky
SJMV
Julle ("hyvää huomenta"- liike)
Pohkeet seisten
Vatsat
2.
Penkki
Vinopenkki
Dippi
Kapea penkki (tai sitten ranskalainen punnerrus, kokeile)
Kick backs (et ehkä tarvitse tätä, kun penkkikin on samana päivänä)
Pystypunnerrus
Viparit eteen
Viparit taakse
Kohautukset (epäkkäille)
3.
Kulmasoutu
Leuanveto
MaVe
Alaselkä (riippuu miten teet, mutta ainakin kannattaa alle 20 toiston määrässä pysyä, eli lisäpainoja vaan)
Hauiskääntö tangolla
Vasarakääntö
Vatsat
Tolla kyllä tulee tulosta, loput on susta kiinni
2. päivästä tulee rankka, mutta kyllä sen vetää
Tee vaan treenipäivät esim. ma ke pe tai ti to la tai miten vaan kunhan ei kolmea salipäivää putkeen (ellei ole ihan pakko), koska minä en ainakaan pystyisi vetämään noin.
Palautusta 1vk eli esim. aina maanantaisin 1. pv.
Toistot hyvät, jos massaa aiot hankkia, eli alle 15, mutta muista joka kk vaihtaa vähän toistomääriä vaikka 6-8. Alaselkää myös samanlailla kuin muita.
Mä olen nyt siirtymässä tuohon 2-jakoiseen, enkä osaa päättää mikä olisi hyvä ohjelma ja minkälaisen voisin tehdä hyvin kuntosalilla missä käyn. Mutta lähtökohtana olen ajatellut että 3krt viikossa, 1.pv Yläkroppa kokonaan 2.pv Jalat+vatsat 3.pv Yläkroppa kokonaan + vatsat
Liikkeet 1.pv sekä 2.pv ovat eri, paitsi ylä- ja alataljan vedän kumpanakin, onko tässä nyt mitään järkeä? Tämä on hankalaa, kun tottui vetämään 1-jakoisella jolla antoi mennä vaan vähän muuttelemalla liikkeitä eri päiville. On myös hyvin turhauttavaa kysellä, kun tästäkin ollaan 100 sivua ainakin jauhettu ympäriinsä mutta minkäs mahdat mä haluan nyt henk.koht selvityksen :D