Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Moni, monimoni asia juontaa juurensa siihen että käyttäjä ei vaan osaa. Ja sitten on windows paska. No jos ei osaa, ni sittenhän hankkii sen helppokäyttöisen hedelmäflipperin (mäkin).

Jos Apple-käyttäjien vakimantra on "se vaan toimii" niin PC-käyttäjillä sen on oltava "et vaan osaa". :rolleyes:

limp duck sanoi:
Paras oli miksi ALT+D pikanäppäimessä tarvii käyttää ALT-nappulaa myös. Mul lensi kahvit näytölle ceitana.

Täh? :hyper:

Jos Apple-käyttäjien vakimantra on "se vaan toimii" niin PC-käyttäjillä sen on oltava "et vaan osaa". :rolleyes:

PuuCEEN käyttäjä:
reminder.jpg

Miks pitäisi osata? 99% tietokoneen käyttäjistä käyttää konetta esim. surffaukseen ja sähköpostiin, mitä helvettiä siinä pitäisi vielä sitten osata? Eikö riitä kun laittaa virrat päälle ja avaa meilit ja selaimen? Ei mua ainakaan kiinnosta osata valita jotain komponentteja ja asentaa pätsejä, käytän konetta siksi että saan tehtyä hommat joita pitää tehdä, en koneen käyttämisen vuoksi.

Niin en muista ketä tän neronväläyksen täällä keksi. Vois yrittää etsiä.
Mä sanoin että yks nappikin riittäis. Sen varmaan sais vaihdettua yhdellekkin napille jos haluais.
En vaan tiedä mistä pystyy wintoosassa vaihtaa noita pikanäppäimiä.
Jos ajattelee loogisesti, niin se voi olla käynnistä -> Ohjauspaneeli -> näppäimistö, mutta eipä löydy.
Windows logiikkaa varmaan.

En vaan tiedä mistä pystyy wintoosassa vaihtaa noita pikanäppäimiä.
Jos ajattelee loogisesti, niin se voi olla käynnistä -> Ohjauspaneeli -> näppäimistö, mutta eipä löydy.
Windows logiikkaa varmaan.

Niinpä niin. En ole koskaan pikanäppäimiä asettanut silti multa kesti alta 10 sekuntia miettiä miten saan jollekkin ohjelmalle määriteltyä haluamani pikanäppäimen (esim Outlook käynnistyy nyt kun painan Ctrl + Alt + O)

Loogista päättelykykä etsintäkuulutetaan.

Miqsu oli itse säätänyt pikanäppäimensä wintoosassa. Kertokaa nyt tyhmälle miten niitä pystyy säätämään itse.
Viimeks kun kysyin sitä niin kaveri ainakin kertoi kuinka helppoa niitä on vaihtaa ja säätä toisin kun macissa, jossa pitää mennä sen mukaan mitä apple on päättänyt. (kaveri ei tiennyt ilmeisesti mistä puhuu).
Macissa löysin heti paikan mistä niitä voi vaihtaa mieleisekseen.
Nyt koitan samaa wintoosassa, mutta ei löydy.

edit: etin tuota alt + d yhdistelmän vaihtoa vaikka F1 tai F12 napille.
Ei niitä mikään pakko ole vaihtaa, mutta jos haluaisin niin miten se onnistuu.
Limp Duck? joku?

Miqsu oli itse säätänyt pikanäppäimensä wintoosassa. Kertokaa nyt tyhmälle miten niitä pystyy säätämään itse.

Kerron tyhmälle. Jos haluat asettaa esim Outlookille tai Wordille tai mille tahansa ohjelmalle pikanäppäimen niin menet sen ohjelman käynnistyskuvakkeen piälle ja otat siitä ominaisuudet. Sieltä määrittelet sille ihan ikioman pikanäppäimesi. ;)

Kerron tyhmälle. Jos haluat asettaa esim Outlookille tai Wordille tai mille tahansa ohjelmalle pikanäppäimen niin menet sen ohjelman käynnistyskuvakkeen piälle ja otat siitä ominaisuudet. Sieltä määrittelet sille ihan ikioman pikanäppäimesi. ;)

Sieltä se tuli.

Ja ettei tarvitse liikaa ajatella itse: Ole hyvä.

eDIT: Jos termit hakusessa, käynnistyskuvake ei tarkoita sovellustiedostoa, vaan ns. "linkkiä".

Entäs tuo ikkuna + D vaihto?

Back
Ylös Bottom