Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moni, monimoni asia juontaa juurensa siihen että käyttäjä ei vaan osaa. Ja sitten on windows paska. No jos ei osaa, ni sittenhän hankkii sen helppokäyttöisen hedelmäflipperin (mäkin).

limp duck sanoi:Paras oli miksi ALT+D pikanäppäimessä tarvii käyttää ALT-nappulaa myös. Mul lensi kahvit näytölle ceitana.

Jos Apple-käyttäjien vakimantra on "se vaan toimii" niin PC-käyttäjillä sen on oltava "et vaan osaa".![]()
Jos Apple-käyttäjien vakimantra on "se vaan toimii" niin PC-käyttäjillä sen on oltava "et vaan osaa".![]()
Täh?![]()
Niin en muista ketä tän neronväläyksen täällä keksi. Vois yrittää etsiä.
Mä sanoin että yks nappikin riittäis. Sen varmaan sais vaihdettua yhdellekkin napille jos haluais.Niin en muista ketä tän neronväläyksen täällä keksi. Vois yrittää etsiä.
Muuten voi käydä niin että tuleekin vain D-kirjain ruudulle :wtf:Minusta on varsin loogista että kun pikanäppäin on ALT+D niin silloin painetaan D:n lisäksi myös ALT:ia.
Minusta on varsin loogista että kun pikanäppäin on ALT+D niin silloin painetaan D:n lisäksi myös ALT:ia.
Ei ole tullut ennen käytettyä kyseistä näppäintoimintoa. Luulis tostakin selviävän yhdellä napilla.

En vaan tiedä mistä pystyy wintoosassa vaihtaa noita pikanäppäimiä.
Jos ajattelee loogisesti, niin se voi olla käynnistä -> Ohjauspaneeli -> näppäimistö, mutta eipä löydy.
Windows logiikkaa varmaan.
Tappiin asti :kippis1:miten pitkään jatketaan?
Miqsu oli itse säätänyt pikanäppäimensä wintoosassa. Kertokaa nyt tyhmälle miten niitä pystyy säätämään itse.
Kerron tyhmälle. Jos haluat asettaa esim Outlookille tai Wordille tai mille tahansa ohjelmalle pikanäppäimen niin menet sen ohjelman käynnistyskuvakkeen piälle ja otat siitä ominaisuudet. Sieltä määrittelet sille ihan ikioman pikanäppäimesi. ;)
Kerron tyhmälle. Jos haluat asettaa esim Outlookille tai Wordille tai mille tahansa ohjelmalle pikanäppäimen niin menet sen ohjelman käynnistyskuvakkeen piälle ja otat siitä ominaisuudet. Sieltä määrittelet sille ihan ikioman pikanäppäimesi. ;)