Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä toi kohautukset tarkoittaa noissa ohjelmissa?
Esimerkki dieettiruokavaliosta (n. 2000 kcal) by Jkk:
Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä
Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g
Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti
Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g
Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g
Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g
Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213
Ei ne lihakset pelkästään nukkuessa kasva.Kannattaisiko tuo aamun protsku ottaa ennemmin välipalalla? Tai treenin jälkeen, välipalan ja illallisen välissä?
Koska eihän päivällä/aamulla lihakset kasva, vaan nukkuessa?
Ei ne lihakset pelkästään nukkuessa kasva.

?Ekalla sivulla on hyvä 1-jakoinen,mitä voit tehdä pelkällä tangollakin.Oon 15v ja käyny 2kertaa viikos salil, mut kesälomall ku oon 1kk mökil ni en tahtois et tulis kuukauden tauko. mökillä on tanko johon 5 kg painot. soutu mahollisuudet ki on, (kannattaako soutaminen)?
Ja mitä tolla tangol vois tehä nii et sai monipuolist kaikille lihaksille
Kuuluuko askelkyykky tehdä noin eteenpäin? :O Se kannattaa mun mielestä tehdä paikoillaan, eli jalka eteen samanlailla mutta sitten jalka takasin ja toista jalkaa kehiin jne.Ekalla sivulla on hyvä 1-jakoinen,mitä voit tehdä pelkällä tangollakin.
Jaloille voit myös kokeilla askelkyykkyä http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBWalkingLunge.html
Kuuluuko askelkyykky tehdä noin eteenpäin? :O Se kannattaa mun mielestä tehdä paikoillaan, eli jalka eteen samanlailla mutta sitten jalka takasin ja toista jalkaa kehiin jne.
Tehoton.Joku sanos ettei beck deck sovi voiman treenaamiseen, kuinkas tehokas se on lihasmassa treeniksi?
Selvä. Hyvä tietää ettei turhaa sitä käytä. Penkkiä, vinopenkkiä ja ylätaljalla eteen suositellaan rinnalle?
Mua arveelluttanu jo hetken et mihin osaan rintaa kohdistaa incline ja decline penkkipunnerrus?Tasapenkki tangolla/käsipainoilla
Ylävinopenkki tangolla/käsipainoilla
Alavinopenkki tangolla/käsipainoilla
Levitykset käsipainoilla tasapenkillä/ylävinopenkillä
Ristikkäistalja (alhaalta ylös/normisti)
Pec Deck
Ei pumppausliikkeet tehottomia ole, mutta osa treenaajista käyttää vaan niitä ensisijaisesti, koska ne on laitteita/helppoja/ei uskalla tehä perusjuttua ensin. Ristikkäistaljaa voi käyttää myös ihan isompaankin pumppailuun raskailla painoilla tyyliin Markus Ruhl.;)
Kiitoksia:kippis1: